Skip to content

אמנות – פשוט אמנות

בימים אלה מוצגת במרסיי תערוכת יצירות אמנות, שהמשותף להן הוא שלמדינות יוצירהן יש נציגות קונסולרית בעיר. בהקשר זה, סגירתה של הקונסוליה הישראלית במרסיי גרמה נזק לאמנים ישראלים. בעבר אמנים אלה השתתפו בתערוכות מסוג זה, והקונסוליה הישראלית סייעה להם בחשיפה ובפרסום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש תערוכות שאין הרבה מה לומר עליהן. שהן תולדה של שת"פ, או שהמייחד אותן הוא עניין סמנטי או ביורוקרטי או סתם קיטלוג. זה לא אומר שהן אינן מעניינות, להיפך. את התערוכה הבאה לא תראו בישראל, לא מדובר באמנים מפורסמים אלא אמנים צעירים רבים מהם בראשית דרכם. מ-40 מדינות.

שולחן שחמט מעץ

התערוכה מבוססת על אוסף של יצירות של אמנים ממדינות שונות, שהמייחד אותן הוא שיש להן קונסוליה במארסיי.  חיסול הקונסוליה הישראלית במארסיי, בסופו של דבר, גרם הרבה מאוד נזק לאמנים ישראלים, שבעבר היו מיוצגים, לעיתים קרובות בהופעות ותערוכות יחיד, כשהקונסוליה הישראלית דוחפת אותם ומסייעת להם להתקדם ולהתפרסם.

מסיכות מזכוכית

אבל גם ללא ישראל מדובר בתערוכה יפהפיה שהמוצגים בה הם ציורים, פסלים, עיצוב, כלים, ועוד. חומרים שונים החל מבד וכלה בזכוכית דרך עץ מתכת ועוד.

הריון
אישה פיסול בעץ

התערוכה נערכת בבית האמנים במארסיי והכניסה אליה חינם כמו לכל התערוכות הנערכות במקום. אז אם אתם בסביבה שווה ביקור לא ארוך אבל בהחלט מאיר עיניים.

Pototem קנקנים מקרמיקה
מינוטאור
יד ביד ביד ביד
אנושי
קוברה
צלחת
גשם ספרותי
שולחן אוכל - עץ וזכוכית
אישה - זכוכית
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן