Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 17 ביוני, 2019

אופוריה, ריפר, צדק קר, חמישיית בראון, העיר על הגבעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אופוריה | Euphoria, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ HOT VOD 

סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין ו-טמירה ירדני בכיכובה של זנדאיה ("ספיידרמן: השיבה הביתה"). הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי בית ספר המעבירים את זמנם בקיום יחסי מין, שימוש בסמים ובחיפוש אחר ריגושים. עולמם מלא בדידות וריקנות והם לא באמת מחפשים דבר כי הכל נמצא בטלפון שבכף ידם.

ריפר | Reaper, סלקום TV

סדרה קומית. הסדרה עוקבת אחר בחור הצעיר בשם סם, שכל חייו לא הבין מדוע הוריו היו מאוד קלילים איתו וויתרו לו על כל דבר, אם זה בספורט, בלימודים או בקריירה שלו, ובאותו הזמן היו מאוד נוקשים עם אחיו. בשל כך מחליט סם לנטוש את הלימודים בקולג ולהתרכז במשחקי וידאו. כל חיו משתנים בגיל 21, ביום בו הוא מבין מדוע הוריו היו מאוד קלילים איתו, הם מכרו את נשמתו לשטן לפני לידתו. סם מקבל עבודה קצת חריגה, הוא צד בשביל השטן את אלה שברחו מהגיהנום.

22:00 צדק קר | Cold Justice, ערוץ CBS Reality

קלי סיגלר, תובעת לשעבר מטקסס אשר במשך 21 שנים ניהלה בהצלחה 68 משפטי רצח, וצוות חוקרים ובלשים מאומנים, משתמשים בניסיון הרב שלהם כדי לסייע לקציני אכיפת החוק המקומיים ומשפחות של קורבנות אלימות להגיע אל האמת. עם זוג חדש של עיניים על ראיות ישנות, חקירה מיומנת וגישה לטכנולוגיות DNA מתקדמות ובדיקות מעבדה, סיגלר נחושה בדעתה לפענח המקרים ישנים.

22:00 חמישיית בראון | The 5 Browns: Digging Through the Darkness, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

חמישיית אחים בעלי כישרון יוצא דופן שמאחוריו מסתתר סוד ילדות קשה ואפל. ילדי משפחת בראון מנגנים בפסנתר באופן מחונן כמעט מלידה, אך חייהם רחוקים מאוד ממושלמים. החמישה עברו התעללות קשה מצד הוריהם – מינית, פיזית ורגשית. הדבר היחיד שהציל את חייהם, הם מעידים, הוא המוזיקה. ארה"ב, 2018.

22:45 העיר על הגבעה | City on a Hill, ערוץ Yes Edge

דרמת פשע ומתח מבית שואוטיים, על פי רעיון של בן אפלק ו-צ'אק מקלין, בכיכובם של קווין בייקון, אלדיס הודג' ו-אמנדה קלייטון. הסדרה מתרחשת בבוסטון בתחילת שנות ה-90, עידן בו הייתה העיר מלאה בפושעים אלימים שחוזקו על ידי סוכנויות אכיפת החוק המקומיות אשר פשתה בהן שחיתות והנורמה המשטרתית הייתה לפתור את הבעיות ברחוב, עד שכל זה נעצר בפתאומיות במה שקרוי 'הנס של בוסטון'. התובע המחוזי דקורסי וורד מגיע מברוקלין ויוצר ברית לא צפויה עם סוכן האף.בי.איי. הוותיק והמושחת – אם כי מוערך – ג'קי רודס, שמאוד היה רוצה להשאיר את המצב כמו שהוא. ביחד הם מנסים להפיל שני אחים, שודדי רכבים משוריינים מצ'רלסטון, תיק שיוצא משליטה ובסופו של דבר משפיע על כל מערכת המשפט הפלילי של העיר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן