Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 18 ביוני, 2019

הסר חבר: רשת אפלה, האפיפיור פרנסיס: במילים שלו, ראפיקי (חברה), לוס אספוקיז, אופוריה, אדם דוויין: התקופה הכי טובה בחיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסר חבר: רשת אפלה | Unfriended: Dark Web, סלקום TV 

אימה. סטיפן סוסקו, הבמאי והתסריטאי של סרט המסתורין והאימה "הסר חבר" משנת 2014 – חוזר בסרט המשך. בעלילה הממשיכה את הקו של הז'אנר, מטיאס אובריין הוא צעיר המשאיל על דעת עצמו לפטופ משומש ממחלקת אבדות של קפה סייבר, אך מגלה כי הוא גנוב ומכיל סרטי סנאף אסורים. הבעלים המקוריים העוקבים אחר כל תנועה של מטיאס דרך המחשב יעשו הכול כדי לקבלו בחזרה והם מתחילים לרדוף ולאיים על חיי מטיאס וחבריו. שחקנים: קולין וודל, רבקה ריטטנהוס, בטי גבריאל. ארה"ב, 2018.

האפיפיור פרנסיס: במילים שלו | האפיפיור פרנציסקוס: איש עם מילה | Pope Francis: A Man Of His Word, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

לראשונה בהיסטוריה, האפיפיור פרנסיס פותח את דלתו בפני מצלמות הקולנוע ומביע את התייחסותו לשאלות הגלובליות של ימינו. הבמאי וים ונדרס ("בואנה ויסטה סושיאל קלאב") מלווה בסרטו החדש את מנהיג העולם הנוצרי הקתולי במסעותיו ברחבי העולם ומציג בפנינו את דאגתו העמוקה בסוגיות שונות – מאי שוויון כלכלי דרך סוגיות הקשורות לסביבה, מצדק חברתי ועד לנושאי הפרט והמשפחה. האפיפיור נפגש עם מאמיניו פנים אל פנים וקורא לשלום עולמי. במהלך הסרט מתועד גם ביקורו של האפיפיור בארץ בשנת 2014 – ביד ושם, בכותל, בכנסיית הקבר ובפגישתו עם הנשיא שמעון פרס. 96 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 ראפיקי (חברה) | Rafiki, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 13 ביוני, 2019, בערiץ Yes VOD

22:30 מפחידוס לוס אספוקיז Los Espookys, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 15 ביוני, 2019, בערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אדם דוויין: התקופה הכי טובה בחיים | Adam Devine: Best Time of Our Lives, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. בספיישל בעיר הולדתו אומהה, הקומיקאי הפרוע אדם דוויין מדבר על מבוכה בגיל ההתבגרות,על מפגשים עם מפורסמים, על האודישן שלו לסרט "פיץ' פרפקט" ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן