Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 20 ביוני, 2019

שחור-כזה, בקשה מסתורית, מייל 22, האוקיינוס שבינינו, מבוסס על סיפור אמיתי, חיית פרא, וויג, קרח בלהבות, הקוסם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שחור-כזה | Black-ish, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 18 במרץ, 2015, בשעה 23:00 בערוץ Yes Comedy

בקשה מסתורית | A Simple Favor, סלקום TV

קומדיית פשע. סטפני היא אלמנה ואם לילד ביסודי המנהלת גם בלוג הורות. בנה של סטפני, מיילס לומד בכיתה עם ניקי. אמו של ניקי, אמילי היא אמא עובדת אשר הופכת לחברתה של סטפני. כאשר לאמילי יש משבר בעבודה היא מבקשת מסטפני לשמור על ניקי בנה, אך כעבור יומיים בהם אמילי אינה עונה לטלפון סטפני מתחילה להבין שחברתה פשוט נעלמה. סטפני מחליטה לקחת על עצמה את חקירת היעלמותה של חברתה המסתורית. שחקנים: אנה קנדריק, בלייק לייבלי, אנדרו ראנלס. במאי: פול פייג. ארה"ב, 2018.

מייל 22 | Mile 22, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 25 במאי, 2019, בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1

האוקיינוס שבינינו | The Mercy, ערוץ Yes VOD

דרמה המבוססת על סיפור אמיתי. סיפורו הבלתי יאמן של ימאי חובב המחליט לעזוב את משפחתו לטובת מרוץ שיט יוקרתי, על מנת לנסות להיות האדם הראשון שיקיף את כדור הארץ לבדו, בסירה. במקביל אשתו נשארת מאחור ונאבקת לשמור על אחדות המשפחה. שחקנים: קולין פירת', רייצ'ל ווייז. במאי: ג'יימס מארש. בריטניה, 2017.

22:00 מבוסס על סיפור אמיתי D'après une histoire vraieBased On a True Story, ערוץ Hot Cinema4 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן. בעודה מתמודדת עם משבר כתיבה בעקבות הצלחתו של ספרה הראשון, פוגשת סופרת אישה מרתקת ויפה, שמעוררת בה השראה. אולם כשהקשר בין השתיים מתחזק, מתברר שיש לה מניעים נסתרים. משחק: אווה גרין, עמנואל סנייה, וינסן פרז. בימוי: רומן פולנסקי. צרפת, 2017.

חיית פרא | L'animale, ערוץ Yes VOD

דרמה נועזת ומוערכת. למרות גילה הצעיר, מטי נוהגת להסתובב עם חבורת אופנוענים קשוחה. כשמנהיג הכנופייה מתאהב בה, בעוד היא יוצרת קשר דווקא עם בחורה שפגשה מחוץ לחבורה, היא מוצאת עצמה בסכנת נידוי. במקביל סוד משפחתי מאיים למוטט את נישואיהם של הוריה. המצב השביר מאלץ אותה לקחת בחירה קשה בין הנאמנות לחברים ולמשפחה, לבין האמת שלה. שחקנים: סופי סטוקינגר, מיכאל קיטזברגר, וולפגנג וידרהופר. בימוי: קתרינה מוקשטיין. אוסטריה, 2018.

22:00 וויג | Wig, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 19 ביוני, 2019, בסלקום TV

22:00 קרח בלהבות | Ice on Fire, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 12 ביוני, 2019, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו + סלקום TV

הקוסם | Sleight, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 20 במרץ, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes3


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן