Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (18.6.19)

חמישה מוצרים בדקנו (גם) הפעם: החל מקנקנים חדשים לסינון מים, דרך מוצרים להגנה מפני השמש וכלה בקרם החתלה לתינוקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קנקנים של LAICA ITALY

אם אתם מכירים את המוצרים של בריטה, הגיע הזמן שתכירו את המתחרים החדשים שלהם. מדובר בקנקן ביתי המיועד לסינון מים, אך בשונה מהמוצרים המוכרים, הוא לא רק מסנן מהמים את הרכיבים הלא רצויים. קנקן זה גם מוסיף להם רכיב בעל חשיבות בריאותית רבה – מגנזיום, אשר נעדר מהמים המותפלים שמרביתנו שותים. המותג נכנס באחרונה לישראל, והוא מציע קנקנים כמו גם מסננים, המתאימים לקנקנים ותיקים הנמכרים בארץ. הקנקן אותו ניסינו נוח מאוד לשימוש – לשמחתנו, לא נשפכים ממנו מים מסוננים בזמן שאנו מוזגים את המים שכבר סוננו, ונוח להחזיק אותו. למים יש טעם טוב, והידיעה שיש בהם מגנזיום מוסיפה לנו שקט.

120/159 שקלים לקנקן, 86/200 שקלים ל-2/6 מסננים, 200 שקלים לקנקן לבן ו- 4מסננים. להשיג ב-www.laicastore.co.il.

צילום: יח"צ לייקה איטליה

UNLIMITED WP MASCARA של לוריאל פריז

המסקרה החדשה של החברה מבטיחה להאריך את מראה הריסים בזמן שהמברשת שלה מגיעה לכל ריס וריס. המברשת של המסקרה, שנמכרת בצבע שחור, בנויה בצורה מיוחדת, והיא הרשימה אותנו בכך שהרוב המוחלט של הריסים אכן קיבלו תוספת של חומר וצבע. כתוצאה מכך מראה הריסים הפך להיות מודגש – אך לא בהכרח ארוך, כמובטח. מעבר לכך, המסקרה אכן עמידה בפני מים והיא יורדת בקלות עם מים חמים, אבל במצבי זיעה מוגברים היא לא החזיקה מעמד במלואה.

75 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

תחליב יוגורט אוכמניות של הוואי מבית הנקל

החברה הרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה, המשלבים בתוכם פרוטאין יוגורט, עם תחליב שיש לו ניחוח של אוכמניות. יש למוצר את המרקם החלבי המתבקש, עובדה ההופכת אותו לנעים למגע ולרחצה; והוא מנקה היטב את העור. אך גולת הכותרת היא הניחוח של האוכמניות, שהפך את התחליב הזה למבוקש ביותר אצלנו בבית.

10.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ הנקל חו"ל

טרופיקל סאמר של סקין גארד

סדרת המוצרים החדשה הזו, שמיועדת להגנה מפני השמש, עושה משהו מפתיע – היא מציעה מוצרי הגנה עם ניחוח. ולא סתם ניחוח, אלא כזה המגיע מהמחוזות הטרופיים. מדובר בסדרה של ספריי שקוף הכוללת שלוש גרסאות של הספריי עם שלושה ניחוחות שונים – מנגו–קיווי, אננס-ליצ'י וקוקוס-ליים. להגיד לכם שהצלחנו בכל אחד מהם לזהות בדיוק את מרכיבי הריח? לא תמיד, במיוחד לא אחרי שעבר זמן מה מאז ההתזה שלהם. אבל יש להם ניחוחות מוצלחים, נבדלים זה מזה. בזכות העובדה כי ריח האננס-ליצ'י בולט וברור, והעובדה שאנו אוהבים מאוד אננס, הוא הפך להיות המועדף עלינו. ההגנה מהשמש, חשוב לציין, היא בדרגת 30 SPF.

40 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

קרם החתלה מסדרת GLYSOMED Baby של GLYSOMED

המותג האירופאי הוותיק השיק קרם חדש המיועד להחתלה של תינוקות. פנתנול, זינק אוקסיד, קמומיל ושמן חמניות הם חלק ממה שמרכיב את המוצר הזה, אשר עבר בדיקה דרמטולוגית כדי לוודא כי הוא אינו גורם לאלרגיה או לגירוי. שימוש יום-יומי במוצר אכן סיפק לעור הרגיש של התינוק את ההגנה וההרגעה הרצויה, ומצבים של אדמומיות לא התרחשו.

56  שקלים ל-75 מ"ל לפני מבצעים. להשיג ב-www.glysomed.shop.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן