Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 23 ביוני, 2019

כמעט מפורסמת, שרוטים 12, גולדה, ברוקלין תשע-תשע 6, האפיפיור פרנסיס: במילים שלו, אוצר הזהב המקולל 2, מעשה לא טוב | כוונות טובות, בחורות לבנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמעט מפורסמת | Almost Famous, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 26 ביולי, 2018, בשעה 22:30, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

16:00 שרוטים 12 | 12 Ridiculousness , ערוץ MTV Show

רוב דירדק מציג את כמה מהסרטונים השרוטים והמצחיקים ביותר ברשת. בכל פרק מתארח סלבריטאי אחר, כשעונה זו תכלול הופעת אורח מיוחדת של המתאגרף מייק טייסון.

21:00 גולדה | Golda, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

חודשים ספורים לפני מותה, העניקה גולדה מאיר ראיון לטלוויזיה הישראלית. בתום צילומי הריאיון, המשיך צוות האולפן להקליט, ותיעד שיחה אישית וכנה שמעולם לא שודרה. כשהיא מדליקה סיגריה אחרי סיגריה, דיברה גולדה בפתיחות על האירועים שעיצבו את כהונתה כראש ממשלה בקטעי ארכיון נדירים ובעדויות של תומכיה ומתנגדיה, מגולל הסרט את סיפור כהונתה של האישה הראשונה והיחידה שהנהיגה את ישראל ובוחן כיצד הפכה מ'אם האומה' ל'אם כל חטאת'. מה באמת חשבה גולדה מאיר על שנות כהונתה כראש ממשלת ישראל, חמש השנים שהכניסו אותה לדפי ההיסטוריה אך היו גם הקשות בחייה? מאירועי מלחמת ההתשה, מחאת הפנתרים השחורים, ימי הכיבוש הראשונים ועד מלחמת יום הכיפורים. סיפורה של האישה הראשונה והיחידה שהנהיגה את מדינת ישראל – מהיום בו נכנסה למשרד ראש הממשלה כמעט במקרה ועד היום בו פרשה, בודדה ומובסת. בימוי: שגיא בורנשטיין, אודי ניר, שני רוזנס. ישראל, 2019.

22:00 ברוקלין תשע-תשע 6 | 6 Brooklyn Nine-Nine, ערוץ Hot קומדי סנטרל

הסדרה הקומית של רשת Fox מבית חוזרת לעונה שישית, ספוילר – הנפתחת בנקודה המותחת שבה הסתיימה העונה הקודמת – כשקפטן הולט עמד לחשוף האם קיבל את תפקיד מפכ"ל המשטרה. העונה תעסוק גם בירח הדבש של הנשואים הטריים ג'ייק ואיימי. הפרידה העצובה מג'ינה ופלאשבקים לימי הזוהר של היצ'קוק וסקאלי.

22:00 האפיפיור פרנסיס: במילים שלו | Pope Francis: A Man of His Word, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 18 ביוני, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

23:15 אוצר הזהב המקולל 2 | The Curse of Civil War Gold 2, ערוץ ההיסטוריה

עונה שנייה לסדרה, שבמוקד שלה, הניסיון לפתור את התעלומה: הייתכן כי אוצר זהב אבוד מימי מלחמת האזרחים האמריקנית בשווי מאות מיליוני דולרים, שקוע במעמקי אגם מישיגן בארצות הברית? אם כן, מי הטמין אותו שם? כיצד הגיע לשם? האם חלק מן האוצר נמצא במקומות נוספים בארה"ב?

מעשה לא טוב | כוונות טובות | No Good Deed, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 24 ביולי, 2015, בשעה 22:00, בערוץ Yes4

בחורות לבנותWhite Chicks, נטפליקס | Netflix

סרט קומי. שני סוכני FBI שחורים נשלחים לשמור על שתי בנות עשירים, שהופכות ליעד לחטיפה. כדי לחשוף את החוטפים, הסוכנים נאלצים להתחזות לבליינות הלבנות וקלות הדעת. שחקנים: שון ואיאנס, מרלון ואיאנס, ג'יימי קינג. במאי: קינן אייבורי וואיינס. 115 דקות, ארה"ב, 2004.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן