Skip to content

עשרות קווי תחבורה ציבורית במוניות אושרו במשרד התחבורה

משרד התחבורה תיסף קווי נסיעה למוניות והעלה את מחירי הנסיעה. המוניות המיוחדות יעלו ב 3.2 אחוזים, הזמנת מונית בטלפון תוסיף למחיר הנסיעה 5.20 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד התחבורה מפרסם היום (ראשון) עשרות קווי תחבורה ציבורית שיועלו במוניות שירות, ומייקר את מחירי הנסיעה במוניות ב  -3.2 אחוזים. קווי הנסיעה נקבעו לתל אביב מפתח תקווה חולן בת ים חדרה ועוד, רגע לפני שישראל כץ מפנה את החדר  למשרד החוץ, וכדי שידעו למי לזקוף את האשראי עם כניסתו של בצלאל סמוטריץ  לכהונת שר התחבורה. מעניין מי יהיה השר לבטיחות בדרכים.

צילום: אתר דפי זהב - אילוסטרציה: מגפון
צילום: אתר דפי זהב - אילוסטרציה: מגפון

משרד התחבורה מפרסם היום , כי הרשות הארצית  לתחבורה ציבורית קיבלה את המלצות ועדה בינמשרדית האוצר/תחבורה. ואישרה מוניות שירות במספר אשכולות ממש על סף צלילתו של השר ישראל כץ  ממשרד התחבורה לטובת משרד החוץ, וכנסתו של בצלאל  סמוטריץ לתפקיד שר התחבורה, ולמען ההיסטוריה פרסמה כאמור, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית את  הזוכים ב-23 מכרזי האשכולות של מוניות השירות. במסגרת הרפורמה ייהנו הנוסעים מהאפשרות לשימוש בכרטיס הרב קו לתשלום הנסיעות. ויהנו מההנחה הניתנת למחזיקי הרב קו בתחבורה הציבורית. קווי התחבורה החדשים של מוניות השירות לא יפעלו בסופי שבוע ,ויפעלו רק מיום ראשון ועד יום חמישי. בלבד. כך נמסר ממשרד התחבורה , אמיר אסרף מנהל הרשות לתחבורה ציבורית ציין כי הרפורמה במוניות תביא לשיפור השירות.

כאמור, משרד התחבורה הממונה על מחירי השירות במוניות להסעה מיוחד (נסיעת הספיישל) תייקר את הנסיעות ושרותים של המוניות המיוחדות ב  3.2 אחוזים, הזמנת מונית בטלפון תוסיף למחיר הנסיעה 5.20 שקלים , תוספת עבור מזוודה 4.30 , מחיר התחלתי במונה יהיה 12.40 שקלים . ההתייקרות תכנס לתוקף ממחר יום שני 24.6.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן