Skip to content

נהגת נפלה במכוניתה לעומק של 10 מטרים

נהגת בת 80 נסעה בטעות לאחור ו"עפה" עם מכוניתה ממפלס עליון לתחתון. למזלה נחבלה בינונית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אשה בשנות ה80 נפגעה היום (יום שני) כאשר נפלה עם רכבה ממפלס עליון בחניון בית מגורים למפלס תחתון מגובה של 10 מטרום  האשה נפצעה פצעים קלים.

האשה בת ה80 נסעה בתוך החניון של בית מגורים במפלס העליוןת ומסיבות שעדיין נחקרות, היא נסעה לאחור ו"עפה" עם רכבה  למפלס התחתון מגובה של 10 מטרים. הרכב התהפך והאשה נלכדה בתוכו כוחות ההצלה של מגן דוד אדום ולוחמי האש שהוזעקו למקום התאונה, חילצו את האישה שנפצעה פצעים בינוניים אבל בשל גילה החליטו להפנותה לבית חולים לבדיקות נוספות.בוחני משטרת התנועה בודקים את נסיבות האירוע, ומדוע נפל הרכב למפלס התחתון, את רמת הבטיחות  בחניון ובכלל זה ,הגנות מתאימות לשמירת בטיחות הנהגים במקרה של טעות בכיוון.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

ממד"א נמסר כי בשעה 09:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב שנפל מגובה של כ-10 מטר למפלס תחתון בחניית בניין ברחוב טשרניחובסקי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את האישה לבי"ח הדסה עין כרם במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים.

פאראמדיק מד"א פאדי דקידק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך על צידו לאחר שנפל מגובה של כ- 10 מטר למפלס תחתון בחניית בניין מגורים, ברכב נלכדה הנהגת אשה בשנות השמונים כשהיא בהכרה מלאה, לאחר שכוחות הכיבוי חילצו אותה, היא סיפרה שהתאונה התרחשה כשנסעה לאחור בחנייה. היא סבלה מחבלות בפנים ובגפיים,  הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב."

ולעניין אחר הלמ"ס מפרסמת היום את סטטיסטיקת תוצאות תאונות בדרכים בחודש מאי 2019.

בחודש מאי 2019 נרשמו 1026 תאונות דרכים עם נפגעים מהם 17 תאונות קטלניות. ו -150 תאונות עם פצועים קשה, סה"כ נפגעו ;1820 בני אדם בהם 22 הרוגים,  170 פצועים קשה, ועוד דווחו למשטרה 2982 תאונות דרכים שבהם נפגעו קל 23733 בני אדם.

מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל  131  בני אדם בדומה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. במספר הפצועים קשה חלה ירידה של 1.8 אחוזים ובתקופה ינואר מאי 2019 אירעו 5.213 תאונות דרכיםעם נפגעים , ירידה של כ-2 אחוזים לעומת השנה הקודמת (2018).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן