Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 27 ביוני, 2019

אי כלבים, אמריקן הירו, צדק אמיתי: המאבק לשוויון של בריאן סטיבנסון, בני ערובה, נחמה, וויג, דניאל סוסה: לא מחונך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אי הכלבים | Isle of Dogs, ערוץ Yes VOD 

סרט המועמד לאוסקר על סרט האנימציה הטוב ביותר. לאחר שכל הכלבים בעיר ביפן נשלחים לבידוד באי מרוחק, מגיע בעקבותיהם ילד בן 12 המחפש אחר כלבו האהוב. בעזרת חבורת כלבים חשדניים, הוא יוצא למסע מסוכן ומלא הרפתקאות למצוא ולהשיב אליו את חברו הטוב ביותר. קולות: אדוארד נורטון, ביל מארי, סקרלט ג'והנסן, בריאן קרנסטון, טילדה סווינטון, גרטה גרוויג, פרנסס מקדורמנד, ג'ף גולדבלום. בימוי: ווס אנדרסון. ארה"ב, 2018. 

אמריקה הירו | American Hero, סלקום TV

קומדיית גיבורי על. באמצעות כוחות הטלקינציה שלו, למלווין יש את היכולת להעביר דברים עם המוח שלו. הוא מבלה את זמנו בשתייה ונשים, עד שהוא כמעט חווה מוות, שגורם לו לרצות להשתמש בכוחותיו לטוב. שחקנים: סטיבן דורף, אדי גריפין, כריסטופר שיין ברי. במאי: ניק לאב. 94 דקות, ארה"ב, 2015.

צדק אמיתי: המאבק לשוויון של בריאן סטיבנסון | True Justice: Bryan Stevenson's Fight for Equality, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

בריאן סטיבנסון הוא עורך דין אפרו-אמריקני ואקטיביסט, שפועל למען קידום צדק חברתי בתחום הענישה הפלילית. במסגרת עבודתו הוא נלחם למען נשים, קטינים ומיעוטים אחרים דרך ביטול עונשי מאסר לכל החיים, ללא אפשרות שחרור. הוא מאמין שכל אדם ניתן לשיקום. בסרט מבית HBO, מנתח סטיבנסון את העוול שנעשה במערכת המשפט האמריקנית וקורא למגר תופעות ארוכות שנים של אפליה ודיכוי גזעי. 100 דקות, ארה"ב, 2019.

בני ערובה | Final Score, ערוץ Yes VOD

לוחם מרינס לשעבר לוקח את אחייניתו למשחק כדורגל חשוב. העניינים במגרש יוצאים משליטה כאשר האחיינית נעלמת וכנופיית טרוריסטים מאיימת לפוצץ את האצטדיון. שחקנים: דייב בטיסטה, פירס ברוסנן, ריי סטיבנסון. במאי: סקוט מן. ארה"ב, 2018.

20:15 נחמה, ערוץ Hot3

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 24 ביוני, 2019, בערוץ Hot VOD

22:00 וויג | Wig, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 19 ביוני, 2019, בסלקום TV

דניאל סוסה: לא מחונך | Daniel Sosa: Maleducado, נטפליקס | Netflix

בספיישל סטנד-אפ שני, דניאל סוסה נזכר בילדותו, מהרהר במסורות מקסיקניות ומסביר מה הבעיה העיקרית בסרט "קוקו".


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן