Skip to content

רשיון נהיגה בינלאומי יוזל מחודש יולי

משרד התחבורה הודיע כי מחיר הוצאת רישיון בין לאומי לנהיגה בחוץ לארץ יוזל החל מה-1 ביולי ויעמוד על 16 שקלים בלבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד התחבורה מודיע היום כי מחיר הוצאת רישיון  בין לאומי לנהיגה בחוץ לארץ יוזל החל מה-1 ביולי ויעמוד על 16 שקלים במקום 19 שקלים עד היום. האילתיים  שיוציאו את הרשיון באילת ידרשו לשלם רק 13 שקלים.

שתי חברות ישאליות מנפיקות כיום את הרישיון הבינלאומי, האחת "מ.מ.ס.י" והשנייה "פמי פרימיום". השתיים זכו במכרז משרד התחבורה להנפקת רישיונות נהיגה בינלאומים.

סמכ"ל שירות לקוחות במשרד התחבורה גילי כהן ציין כי בעשור האחרון המספר המבקשים רשיון נהיגה בין לאומי הוכפל, בשנת 2018 בקשו את הרשיון הבין לאומי 300 אלף ישראלים.

צילום אילוסטרציה (מאתר פאפם - איסתא)
צילום אילוסטרציה (מאתר פאפם פאפם https://paapmpaapm.com/international-driving-permit.html)

ראוי לציין כי בעבר הבטיחו במשרד התחבורה כי במסגרת ההסכמים הביןלאומיים של המשרד הם ידרשו שבהסכמים הדו צדדים הם ידרשו מהמדינות לכבד את רישיון הנהיגה הישראלי שמקבל כל נהג בישראל ואף הוסיפו ברישיון הנהיגה שלנו פרטים בשפה האנגלית, ודרגות רישיון הנהיגה הנקובות הם על פי  המקובל באירופה ובהסכמים בין מדינות.

ממשרד התחבורה נמסר כי בגלל שחלק מהמדינות לא מקבל את הרישיון הישראלי כרישיון נהיגה בין לאומי , ובהמשך לפניית מגפון יפרסם משרד התחבורה את רשימת הארצות שמכבדות את רישיון הנהיגה הישראלי ובהן אין צורך ברישיון נהיגה בין לאומי.

כתבנו ממליץ להוציא רשיון נהיגה בין לאומי כדי למנוע אי נעימויות במיוחד נהגים שיבקשו לשכור רכב בסוכניות השכרת רכב ,

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן