Skip to content

אולם תצוגה חדש למרצדס בבאר-שבע

כלמוביל יבואנית מרצדס חונכת אולם תצוגה חדש בבאר שבע בסטנדרטים המתקדמים של חברת מרצדס בפתיחת האולם החדש הושקעו כ- 8 מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל, חונכת בימים אלה אולם תצוגה חדש בבאר שבע במרכז העיר ברח' רוטשילד 15. מדובר באולם רחב ידיים המשתרע על שטח כולל של כ-1000 מ"ר שישרת את לקוחות מרצדס בבאר שבע והסביבה ויציע חווית שירות אישית בסטנדרטים הבינלאומיים של חברת מרצדס.  אולם התצוגה של מרצדס עוצב על ידי משרד מרש אדריכלים  מבאר שבע ומשרד פרי דוידוביץ' מתל אביב תחת ניהולו של עופר בן ארי מנהל הפרויקט מטעם כלמוביל. לדברי האדריכל רם מרש "העיצוב הינו על פי אמות מידה וסגנון בינלאומיים של מרצדס, המבוסס מצד אחד על יצירת אווירת יוקרה ומאידך על פשטות שנותנת כבוד ראוי לרכבים המוצגים באולם. האולם החדש יציע למכירה גם רכבי מרצדס יד שניה וכן יחזיק מגוון רחב של רכבי הדגמה. את האולם החדש ינהל מאור בנאנו, אשר שימש שהיה בעבר מנהל לקוחות אסטרטגיים, מנהל אולם באר שבע ובשנה האחרונה מנהל אזור דרום וירושלים במרצדס.

אולם התצוגה החדש (צילום:יח"צ)

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל מרצדס , מציין כי "פתיחת אולם התצוגה החדש של כלמוביל מרצדס בבאר שבע, מציגה לראשונה בישראל את תפיסת היצרן בכל הקשור לחוויית לקוח עתידית, הנעה וקידמה ומהווה נקודת ציון משמעותית." עוד מציין פינטו כי "מדובר בחלק מאסטרטגיה כוללת של מרצדס השמה את הלקוח במרכז תוך התמקדות מלאה בצרכיו. כך מתבצע אפיון הרכבים במותג, כך אנו מבססים את הפתרונות במסגרת ערוץ היבוא האישי וכך מתבצעת ההשקעה באולמות. באזור הדרום נמצא מספר רב של לקוחות מבוססים ופוטנציאל לא ממומש למותג, לכן הענקת חווית לקוח נכונה בסטנדרט בינלאומי, כפי שרק מרצדס יודעת לתת, הינה הכרחית הן לשימורם וצמיחתם במותג והן לגיוס לקוחות חדשים בדרום."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן