Skip to content

HP מוכיחה שטכנולוגיה וסטייל יכולות ללכת יחד

HP השיקה בישראל את קולקציית אביזרי הפרמיום לקראת קיץ 2019 , הקולקציה המבוססת על חדשנות ועיצובים מרשימים כוללת מחשבים, תיקי מחשב וגאדג'טים משלימים למחשב .
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

HP  מותג המחשבים והדפסה הגדול בעולם, השיקה היום בישראל (בטולמנ'ס דוט בית יהושע) את קולקציית אביזרי הפרמיום לקיץ 2019 תחת הקונספט "טכנולוגיות בסטייל". עולם הפרמיום של החברה מתבסס על חדשנות, עיצובים מרשימים, נחשקות ומיתוג מבדל. במסגרת ההשקה, HP מציגה תיקי פרימיום וגאדג'טים משלימים למחשב.

יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HP ישראל עם מקלדת מהסדרה החדשה (צילום:דן בר-דוב)
טכנולוגיה עם הרבה סטייל (צילום:יח"צ)

קולקציית אביזרי הפרימיום של HP לקיץ 2019 עומדת בתפיסת העיצוב והטכנולוגיה החדשנית של החברה הדוגלת בשילוב בין עולמות הלייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה. מעצבי החברה נתנו דגש רב לאיכות החומרים, נוחות השימוש והעיצוב הוויזואלי. קו העיצוב החדשני וזהור החל עם השקת משפחת מחשבי הפרמיום של המותג ובניהם: Spectre, Eilitebook, Envy ו-Zbook

תיקי הפרמיום כוללים גימורי זהב ונחושת יוקרתיים, סידור פנימי המאפשר פונקציונליות מקסימלית בחוויית השימוש היומית, רכיבי עור ובד המעניקים הגנה וסיוע למחשבים ולכל  תכולת התיק מפני שריטות ורטיבות. קולקציית הקיץ כוללת את HP ENVY Urban ו-HP Spectre TechTote ובסה"כ 8 תיקים אופנתיים המותאמים לגברים ונשים.

תיקים ואביזרים מעוצבים (צילום:דן בר-דוב)
מחשב נייד דק ומעוצב (צילום יח"צ)

בפן הטכנולוגי, HP מציגה 2 עכברי פרמיום אלחוטיים, מעוצבים ודקים במיוחד המותאמים לאחיזה נוחה ושימוש מתמשך בכל שעות היום. קולקציית העכברים מעניקה פתרון מקיף  ומשלים לנראות הוויזואלית בשימוש לכל מוצרי החברה, החל ממחשב נייד וכלה במקלדת, עכבר ותיק אופנתי המעניקים מעטפת שלמה של לייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה.

יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HPישראל מציינת כי אנו רואים היום מגמה מתמשכת של הצרכן הישראלי אשר לא מוכן לוותר על הנראות החיצונית. אם בעבר דובר רק במותגי הבגדים, כיום נושא האופנה, לייף סטייל והנראות חולש על כל תחומי החיים ובעיקר בתחום הטכנולוגי.  קולקציית טכנולוגיות בסטייל נועדה להעניק את הפתרון ההוליסטי לצרכנים אשר מחפשים איכות בלתי מתפשרת, נראות יוצאת דופן וחווית שימוש יומית.

תיקים מעוצבים (צילום:דן בר-דוב)
יעל ורשבסקי מנהלת השיווק עם אחד הניידים החדשים (צילום:דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן