Skip to content

המותג Jeep מציג זינוק של 55% במכירות בהשוואה לאשתקד

את העלייה החדה ביותר במכירות הציג דגם הרנגלר JL החדש, שנחשב רכב השטח הטוב בעולם, בעל העיצוב האייקוני, אשר הושק בתחילת השנה עם מסירות של 186 רכבים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מותג הפרימיום Jeep מציג שיא מכירות: זינוק של 55% במכירות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. את העלייה החדה ביותר במכירות הציג  דגם הרנגלר JL החדש,  שנחשב בעיני רבים לרכב השטח הטוב בעולם, בעל העיצוב האייקוני, אשר הושק בתחילת השנה- עם מסירות של 186 רכבים. דגם הגרנד צ'ירוקי הוותיק שומר על מקומו בפסגת המכירות עם עלייה של 53%  במכירות עם מסירות של  374 רכבים מדגם הקומפאס, רכב הפנאי הקומפקטי נמסרו 170 רכבים מתחילת השנה.

רנגלר מציג את העליה הגדולה ביותר במכירות (צילום:דן בר-דוב)

דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרימיום בקבוצת סמלת ציין: "Jeep אשר צומח ומתבסס בכל העולם כמותג פרימיום בעל יכולות שטח נדירות, מציג שיא מכירות גם בישראל. השנה השקנו את דגם הדגל של Jeep, הרנגלר JL בעל יכולות השטח האולטימטיבי אשר התחדש  בסביבת נהג עשירה ומפנקת ושבועיים מיום השקה כבר נמכרו כ-100 כלים ממנו. בנוסף, לפני כחודשיים התחלנו לשווק את הצ'ירוקי החדש אשר מגיע עם מנוע עוצמתי,  עיצוב יוקרתי ומערכות בטיחות מתקדמות. דגמים אלו לצד הגרנד צ'ירוקי הוותיק אשר זוכה לאמון גדול מצד לקוחותינו,  מרחיבים את מניפת הדגמים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו בסגמנט חשוב מאוד, עם אבזור עשיר ומתקדם טכנולוגית המשלב נוחות ושימושיות יום יומית בשילוב יכולות נסיעה בשטח של ממש מהמקובל בסגמנט זה. אין לי ספק כי עם ההגעה של הרנגייד החדש לצד דגמים נוספים, Jeep  ימשיך לחזק את מעמדו בישראל וימשיך להתרחב לקהלים נוספים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן