Skip to content

יו"ר וועד עובדי אל-על לעובדים: הצטרפו לליכוד

פנייתו של יו"ר וועד עובדי אל-על לעובדי החברה, בה ביקש מהם להצטרף על בני משפחותיהם לליכוד, גם אם הם בעלי נטיה פוליטית אחרת, עוררה זעם רב בקרב עובדים. "גם אם זה יהיה יומי האחרון בחברה לא אצביע ליכוד" הגיב אחד מהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכתבו של יו"ר וועד עובדי אל על לעובדי החברה, בו בקשם להצטרף לליכוד על מנת שכוחם יגבר לאחר הבחירות הצפויות, מעורר זעם רב בקרב חלק לא מבוטל מעובדי החברה. "גם אם זה יהיה יומי האחרון בחברה לא אצביע ליכוד ולא אתפקד לליכוד. זה שערורייתי"" הגיב לכך אחד העובדים בקבוצת הפייסבוק של העובדים – "משפחת אל על הקבוצה החברתית".
בתחילת השבוע פנה יו"ר וועד העובדים שרון בן יצחק, במכתב לכלל ציבור עובדי אל על ובקשם להצטרף לשורות הליכוד על בני משפחותיהם בטענה כי "ככל שיתפקדו יותר עובדים ובני משפחותיהם (הבוגרים), כך נוכל לחזק את כוח העבודה הארגוני שלנו".
לכן מבקשים חברי הוועד והעומד בראשם להתפקד לליכוד גם בלי שום קשר להשקפותיו הפוליטיות של העובד או בני משפחתו. "בימים הקרובים יופצו טופסי הצטרפות למפלגת הליכוד בקרב העובדים", אנו מקווים להיענותכם.. למהלך חשוב זה", מדגיש יו"ר הוועד.
בן יצחק "שכח" להזכיר לעובדי החברה כי בליכוד קיים כלל של תקופת הכשרה בת 16 חודשים, ורק לאחריה ניתן להתחיל להשתתף בהצבעות המשפיעות על מבנה רשימת הליכוד.
כאמור, המכתב עורר תרעומת גדולה בקרב העובדים.

זעם בקרב עובדי אל על (צילום יח"צ: אתר אל על)
זעם בקרב עובדי אל על (צילום יח"צ: אתר אל על)
מכתב יו"ר הוועד לעובדי החברה
מכתב יו"ר הוועד לעובדי החברה


"זה פשוט לא אמיתי שהגענו למצב שמישהו צריך בכלל להסביר למה מה שקורה פה לא תקין. אין קשר לימין או לשמאל, בעד ליכוד או נגד ליכוד, או בכלל לא יודע מה זה ימין ושמאל. יש פה הסתרה ברורה. יש פה ניצול כוח ומעמד. יש פה הכוונה למי לבחור ואמירה ברורה שהצטרפות לליכוד תעשה לנו טוב ושאם לא נצטרף ונצרף את בני משפחותינו לליכוד אנחנו פוגעים בחברה. זה לא מקומכם לבצע תעמולה, להציע לנו להצטרף למפלגה כזו או אחרת או בכלל להתערב בהחלטות הפוליטיות שלנו", כתבה עובדת בחברה.


 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן