Skip to content

שחרור מוקדם מהכלא למי ששידלה את המאהב לרצוח את בעלה המתעלל

ועדת השחרורים החליטה על שחרורה המוקדם של נסרין מסארווה, שנידונה ל-16 שנות מאסר בגין שידול לרצח בעלה המתעלל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועדת השחרורים החליטה היום (רביעי) על שחרורה המוקדם של נסרין מסארווה, שנידונה ל-16 שנות מאסר בגין שידול לרצח בעלה המתעלל, הייתאם מסראווה. מסארווה, שעבדה בעת ההיא כאחות בבית חולים "מאיר" בכפר סבא, שידלה את גיסה אסעד מסראווה, לרצוח את אחיו (בעלה) בנובמבר 2001 והורשעה ב-2004 ומאז ריצתה כחצי מעונשה בכלא נווה תרצה.

עו"ד ענת יערי מהסניגוריה הציבורית שייצגה את מסארווה מסרה עם ההודעה על שחרורה כי "אנו מברכים על החלטת ועדת השחרורים, שקיבלה את בקשתנו והורתה על שחרורה המוקדם של נסרין. נסרין סבלה במשך שנים מאלימות קשה מצד בן זוגה. במהלך תקופת מאסרה היא עברה תהליך שיקומי מייטבי וביקשה להמשיך ולשקם את חייה. היום המדינה קיבלה את בקשתה והכירה בעוול המשפטי שנגרם לה, ואנו מקווים שהיא תצליח לשקם את חייה".

נווה תרצה (צילום: גוגל מפות)
נווה תרצה (צילום: גוגל מפות)

בכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב נטען, כי במהלך שנת 2001 נרקמה מערכת יחסים אינטימית בין הגיס לנסרין, ובעקבות כך קשרו השניים להמית את המנוח כדי לממש את אהבתם ולהינשא, וכן כדי לזכות בכספי ביטוח החיים של המנוח בסכום של כ-1.6 מיליון ש"ח.
בסוף נובמבר 2001, בשעות הערב, עקבו אסעד וג'יהאד אחר רכב בו נסע הבעל, ובשלב כלשהו ניגש הגיס לרכבו של הייתם, ומטווח קצר ירה לעברו ששה כדורים וכתוצאה מכך נהרג הבעל המתעלל.

קודם לכך ניסתה נסרין, בכמה דרכים שונות יחד עם אחיו לגרום למותו של בעלה ולפי כתב האישום אף ניסתה להרדים אותו כדי לגרום למותו בתאונה במהלך נהיגה. היא מהלה כדורי שינה בכוס תה שהגישה לו ואולם זה שתה את התה, אך הוא נרדם בבית. בפעם אחרת  ניסתה אף להזיק לבלמים של מכוניתו.

בסוף יוני האחרון, שוחררה  אסירת עולם נוספת מהכלא לאחר 18 שנות מאסר. דלאל דאוד, שהורשעה ב-2002 ברצח בעלה המתעלל שוחררה בעקבות החלטת ועדת השחרורים על שחרורה המוקדם של האישה שנידונה ל-25 שנות מאסר בבית הסוהר נווה תרצה.

גם דאוד סבלה קשות מבעל אלים ומתעלל, בגיל 21 כלא אותה בעלה בביתם לתקופות ממושכות תוך התעללות בה ובילדיהם, וכן היכה ואנס אותה. בית הדין השרעי דחה את בקשת הגירושים שהגישה והורה לה לשוב לביתם המשותף. לאחר חמש שנים, בעת שדרש ממנה לקיים איתו יחסי מין וניסה להפשיט אותו בכוח, הרדימה דאוד את בעלה וכיסתה אותו לגמרי בשמיכות חורף עבות. הוא נחנק בשנתו, ולמחרת היא עטפה את גופתו בפלסטיק והשליכה אותה לפח אשפה. גופתו התגלתה כעבור כמה ימים.
כעת נותרו בנווה תרצה עוד 2 אסירות במצב דומה לשתיים ששוחררו מהכלא, המייחלות גם הן לשחרור מוקדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן