Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (9.7.19)

מוצרים להגנה מפני השמש, להרחקת יתושים, למניעת ריח זיעה ולניקוי העור מבלי לייבש אותו, נבדקו במדור החדש. ויש גם בייגלה מיוחדים שניסינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בייגלה כפיות של אסם

הרעיון מאחורי המוצר החדש הוא כל כך פשוט, שלא ברור למה לקח כל כך הרבה זמן עד שהוא הגיע לשוק. במילים אחרות, אם אתם נוהגים לטבול בייגלה בממרחים/סלטים למיניהם, המוצר הזה בנוי עבורכם – הצורה מזכירה כפית (ללא הידית הצרה והארוכה), כך שאפשר בקלות לתפוס בצד אחד, לטבול את הצד השני ולהוציא אותו כשעליו קצת ממרח/סלט. הבייגלה קשה מספיק כדי שכל זה יהיה יציב, ובו זמני תשומר על הקריספיות הרצוי. והטעמים? כפרי (שומשום, קצח ומלח ים) ואיטלקי (שומשום, פרג, שום ומלח ים). אהבנו.

מ-6 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו אסם

ספירה גרין של גורי

המוצר הזה מיועד לשמש אותנו להרחקת יתושים. מדובר במכשיר הפועל על אידוי, ובתוכו תערובת של שמנים אתריים, כולל גרניום, לבנדר, אקליפטוס וציטרונלה. הכמות של התערובת מספיקה ל-45 לילות, והשימוש ברכיבים טבעיים מאפשרת להשתמש במוצר בביטחה, גם ליד תינוקות. במבחן שלנו הוא התגלה כמוצר שקל להפעלה, שיש לו השפעה חלקית. אם החדר סגור, הוא מצליח לפזר את השמנים בכל החלל ומרחיק את היתושים מלהיכנס אליו. אך אם החדר מעט סגור האפקטיביות פוחתת, ואמנם היתה הפחתה במספר העקיצות, אך אלה לא פסקו לגמרי.

34.9 שקלים, 17.9 שקלים למילוי נוסף. להשיג ברשתות השיווק והפארם ובנקודות מכירה נוספות.

צילום: יח"צ

סבון גוף מסדרת עץ התה של SHAVIT

הסבון הנוזלי החדש מיועד לעור עדין ובעייתי, והוא מבטיח לנקות את העור מבלי לייבש אותו. כלומר, אם אתם מתמודדים עם עור יבש במיוחד בעונה החמה, הסבון הזה יכול לעזור. אך חשוב להבין – הוא לא יפתור את הבעיה, אבל הוא לא יחמיר אותה, כפי שסבונים רגילים יכולים לעשות. מה יש בו, שעוזר לכך? שמן עץ התה, שמן לבנדר, תמצית תה ירוק, אלואה ברבדנסיס, פנטנול, ותמציות קלנדולה והממליס. אין בו חומרים משמרים או SLS, ויש לו מרקם וריח נעימים.

58 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים וחנויות טבע.

צילום: אפרת אשל

מוצרי הגנה מפני השמש של SACARA 

סדרת המוצרים של הרשת, המיועדת להגנה מפני השמש, התרחבה עם שלושה מוצרים חדשים. הראשון והחשוב מביניהם הוא ספריי שקוף לגוף, המגיע עם תכולה של 90 מ"ל. כלומר, קל לקחת אותו לים, לבריכה או לטיול, ואפילו להעלות איתכם לטיסה (כשהוא ארוז בהתאם להנחיות של חברות התעופה). בנוסף השיקה החברה קרם פנים וספריי לגוף, שניהם בנפח מקובל יותר של 200 מ"ל. שלושתם, חשוב לציין, עם הגנה בדרגת SPF50. הספריי עושה עבודה טובה – יש לו ריח נעים, המרקם שלו בסדר, והוא מספק את ההגנה הרצויה. קרם ההגנה לפנים היה קצת יותר סמיך מכפי שאנחנו אוהבים, ולקח לו קצת זמן להיספג; מבחינה זו אנו פחות ממליצים עליו (אם כי בכל הקשור להגנה, הוא עשה את העבודה).

14.9-24.9 שקלים ל-90/200 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת וב-www.sacara.co.il.

צילום: קית גלסמן

דאודורנט נטול ריח מסדרת לאב-ליין של חלאבין

עבור מי שמעדיף דאודורנט נטול ריח, החברה השיקה את המוצר החדש. הוא נטול רכיבי בישום בכלל, ובהתאם לקו המנחה את כלל פעילות החברה, גם אין בו אלכוהול או אלומיניום. בחברה מבטיחים עמידות של עד 48 שעות, ופעולה אפקטיבית הודות לשילוב של ויטמין E, ויטמין B, תמצית של שמן פולי סויה ושמן אורז עשיר. המוצר מיועד לנשים ולגברים, ותכונותיו הופכות אותו למתאים לבעלי עור רגיש. במבחן הניסיון הגברי שלנו, הוא אכן גילה אפקטיביות, אם כי לא כזו שהחזיקה מעמד 48 שעות. בימים מאומצים וחמים במיוחד הוא החזיק מעמד עד הערב; בימים יותר רגועים ההשפעה שלו היתה ליממה.

22 שקלים ל-80 מ"ל. להשיג ב-BE, המשביר לצרכן, ברשתות השיווק, ברשתות פארם ובפרפומריות.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן