Skip to content

כפכפי גומי עליהם הודפס "אין אלוהים מלבד אללה", נרכשים ומועלים באש

זעם בקרב מאמינים מוסלמים על יבוא ומכירת נעלי אצבע שעליהם מופיעים פסוקים מהקוראן. יו"ר מפלגת רע"מ דורש משרי הממשלה לפעול מייד להפסקת היבוא ואיסור מכירתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירים מוסלמים ביפו קנו היום (חמישי) מלאי נעלי אצבע (כפכפי גומי), עליהם הוטבע בערבית ״אין אלוהים מלבד אללה. מוחמד הוא שליחו של האל״ ושרפו אותם עקב מה שנטען כפגיעה קשה באמונה במוסלמית ורגשות המוסלמים ככלל. מדובר בכפכפי אצבע שנמכרים בימים אלו ברשתות מסחר ובחנויות בישראל כפכפים ונעלי אצבע שכתוב עליהם בערבית השהאדה "لا إله إلا الله محمد رسول الله"، ״אין אלוהים מלבד אללה. מוחמד הוא שליחו של האל״. בנוסף לקיצור אותיות למדינת ערב הסעודית KSA ולתחרות גביע העולם בכדורגל 2018. השהאדה היא הכרזת האמונה האסלאמית ואחת מחמשת עמודי האסלאם. סמל הידוע בכל העולם, והוא כתוב על הדגל של ערב הסעודית.

צילום: עלא חאמד
צילום: עלא חאמד

הבוקר פנה ח"כ ד"ר מנסור עבאס, יו"ר מפלגת רע"מ (התנועה האסלאמית) במכתב בהול לשר התחבורה,  ח"כ בצלאל סמוטריץ'  לשר האוצר, ח"כ משה כחלון, לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן ואחרים, בו נכתב כי מדובר ב"פגיעה קשה באמונה וברגשותיהם של המוסלמים בארץ ובעולם בגלל ייבוא ושיווק כפכפים בישראל שכתובה עליהם השהאדה.
במכתבו מספר עבאס כי גורמים ותושבים מוסלמים בארץ התחילו מכוחות עצמם להסתובב בחנויות וברשתות בארץ ולאסוף את הכפכפים.
עבאס מזהיר כי "אם לא יעצרו את ייבוא הכפכפים לארץ ולא מפסיקים את מכירתם ושיווקם ולא אוספים אותם מהמדפים והחנויות בכל רחבי הארץ לאלתר עלולים להיות השלכות קשות רבות והתלהמות ותסיסה בקרב התושבים המוסלמים בארץ ובעולם". חבר הכנסת תובע מהמכותבים לפעול מייד ו"לאלתר להפסקת ייבוא הכפכפים מחו"ל (כנראה המקור שלהם מסין), ולאסוף את הסחורה מכל החנויות והרשתות ולהעבירה לידי גורמים מוסמכים מוסלמיים בארץ על מנת להשמידה".

עבאס מזהיר כי במידה ולא יעשה דבר "אנחנו נפנה אצבע מאשימה לכל גוף פרטי ולכל גורם ולרשויות בישראל על חילול האמונה של המוסלמים ופגיעה ברגשותיהם של כל המאמינים המוסלמים בארץ ובעולם ונפגין בכל מקום ונפנה לבתי המשפט בארץ ובעולם."

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן