Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 14 ביולי, 2019

המרוץ לירח, מסיבת יצירה 4, משפטו של פושע מלחמה, קליאופטרה, דם סמיך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המרוץ לירח | Chasing the Moon, ערוץ Yes VOD 

הסדרה, בת 3 פרקים, מביאה את הסיפור האמיתי שהתרחש מאחורי המרוץ לחלל – טכנולוגיה וחדשנות לצד היבטים פוליטיים, סיקור תקשורתי נרחב לצד דרמות אישיות, וכל זה תוך הצגת חגיגה ויזואלית מדהימה של ארכיונים מאותה תקופה, שחלקם טרם נראו עד היום. כמו כן, יובא סיפורם של האישים ששיחקו תפקידים מרכזיים באירועים ההיסטוריים, ביניהם האסטרונאוטים באז אלדרין, פרנק בורמן ו-ביל אנדרס, מהנדס הטילים הסובייטי, סרגיי חרושצ'וב (בנו של ראש הממשלה הסובייטי לשעבר), פופי נורתקאט – אשפית המתמטיקה, שזכתה לתשומת לב עולמית כשהייתה האישה הראשונה שחדרה למעוז הגברי של נאס"א ו-אד דווייט, טייס חיל האוויר שנבחר על ידי ממשל קנדי להתאמן כאסטרונאוט האפרו-אמריקני הראשון. בימוי: רוברט סטון. ארה"ב, 2018.

07:10 מסיבת יצירה 4, ערוץ ניק ג'וניור

עונה חדשה לסדרת ה-DIY. הפעם תצטרפנה אל שיה ומור שתי מנחות חדשות, שירה וגלי, שיגישו את התכנית מאולפן מחודש ומשודרג שיוקדש כולו לעיצוב החדר האופטימלי. מדי פרק בכל פרק תלמדנה הבנות את הצופים כיצד להכין יצירות שווה מעולמות 'החדר שלי': קופסת תכשיטים, נעלי בית בצורת פנדה, שטיח פונפונים, קישוטים לקיר ולמדף, כריות מיוחדות וכדומה.

22:00 משפטו של פושע מלחמהThe Trial of Ratko Mladić, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מפקד הצבא הבוסני-סרבי לשעבר, הגנרל ראטקו מלאדיץ', שנודע גם בשם 'הקַצָב מהבלקן', נחשב עד לא מזמן לפושע המלחמה המבוקש ביותר באירופה מאז מלחה"ע ה-2, בשל אחריותו לרצח עם ופשעי מלחמה. ביולי 1995, הורה מלאדיץ' על הטבח בעיירה המוסלמית סרברניצה בבוסניה והרצגובינה, שהוכרזה כ'אזור בטוח' על ידי האו"ם ואכלסה פליטים רבים. החיילים הסרבים הפרידו את הגברים והילדים ממשפחותיהם והרגו כ-8,000 מהם. במאי 2011, לאחר חיפושים נרחבים, נתפס מלאדיץ' והובא למשפט בבית הדין הבינלאומי בהאג. הסרט מסקר את המשפט הנחשב למתוקשר ביותר מאז משפטי נירנברג ומביא גישה בלעדית הן לעדים שהעידו במשפט והן לצוות הפרקליטים שנלחמו להוכיח את אשמתו. בימוי: הנרי סינגר, רוברט מילר. 99 דקות, אנגליה / נורבגיה, 2018.

22:00 קליאופטרה | Cleopatra, ערוץ Yes3

אפוס היסטורי זוכה ארבעה פרסי אוסקר בכיכובם של בני הזוג המיתולוגיים אליזבת טיילור ו-ריצ'רד ברטון. הסרט הקלאסי על הניצחונות והדרמות בחייה של מלכת מצרים קליאופטרה, וכן סיפור אהבתה עם המושל הרומאי מארק אנתוני. במאי: ג'וזף ל. מנקייביץ'. ארה"ב, 1963.

22:45 דם סמיך | Blood, ערוץ Yes Edge

דרמה פסיכולוגית אירית. לאחר מותה המפתיע של אמא שלה – מארי, קאט הוגאן (קרולינה מיין, "בלתי נשכח") חוזרת לעיר הולדתה ושמה לב שאביה – ג'ים (אדריאן דנבאר, "שחיתות"), מתנהג באופן מוזר. ג'ים הוא הרופא של העיירה האירית הקטנה, ומותה של אשתו בתאונה ביתית מתקבל על דעת הסובבים אותו כדבר הגיוני, אם כי שובר לב. היחידה שאינה מאמינה שמדובר בתאונה היא קאט, שלא סומכת על אביה בעקבות טראומה מילדותה. קאט מנסה לגרום לאחיה ולאחותה להכיר בחשדותיה, אבל מתקשה לקבל את עזרתם בחקירת המוות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן