Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 18 ביולי, 2019

הבית עם השעון המסתורי, ליזי, בערה, קריד 2, המרוץ לירח, מלחמות הגיימינג, אמא נרצחה לי, מי אנחנו עכשיו, ליזי מקגוויר ממריאה לרומא, חטופות, המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה, אובססיה סודית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבית עם השעון המסתורי | The House With A Clock In Its Walls, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

פנטזיית אימה לכל המשפחה. ילד עובר לגור אצל דודו המוזר בטירה מוזרה אף יותר. במהרה מתברר לו כי בקירות הבית מתחבא שעון מסתורי ואכזר, ועליו למצוא אותו לפני שיהיה מאוחר מידי. שחקנים: ג'ק בלאק, קייט בלאנשט. במאי: אלי רות'. ארה"ב, 2018.

ליזי | Lizzie, סלקום TV

מותחן פסיכולוגי. בשנת 1892, חיה ליזי בורדן חיים שקטים במסצ'וסטס על פי הכללים הקפדניים שקבע אביה. ליזי מוצאת נשמה תאומה במשרתת החיה עמה – ברידג'ט, וידידותה פורחת לרומן סודי. אבל המתח עולה בבית בורדן, המוביל לנקודת שבירה אלימה. שחקנים: קלואי סביני, קריסטן סטיוארט, קים דיקנס. במאי: קרייג מק'ניל. 106 דקות, ארה"ב, 2018.

בערה | Burning, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן פסיכולוגי זוכה עשרות פרסים, ביניהם פרס המבקרים בפסטיבל קאן ופרס הסרט הזר בפסטיבל טורונטו. רומן קצר בין צעיר שחולם להיות סופר לחברת ילדות שאותה לא ראה שנים, מקבל תפנית כשהחברה חוזרת מטיול באפריקה עם גבר נוסף, עשיר ומסתורי… משחק: סטיבן יון. במאי: לי צ'אנג-דונג. דרום קוריאה, 2018.

קריד 2 | Creed 2, ערוץ Yes VOD

דרמת ספורט, הספין אוף השני לסרטי 'רוקי'. אלוף העולם באגרוף ומאמנו רוקי בלבואה, מתייצבים לקרב חסר פשרות מול בנו של איוון דראגו, יריבו המיתולוגי של רוקי. שחקנים: מייקל ב. ג'ורדן, סילבסטר סטאלון. במאי: סטיבן קייפל. ארה"ב, 2018.

21:00 המרוץ לירח | Chasing the Moon, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 14 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD

21:45 מלחמות הגיימינג | Game Changers: Inside the Video Game Wars, ערוץ ההיסטוריה

סרט תיעודי החושף לראשונה את הקרבות האישיים שמאחורי תעשיית משחקי המחשב העולמית, המגלגלת סכום דמיוני של 100 מיליארד דולר. מבית היוצר של הבמאי התיעודי דניאל יונג ("Saving Face"), הסרט מגולל סיפור של מוחות מבריקים שאחרים להמצאות מדהימות לצד כשלונות עוצרי נשימה, ויריבויות אישיות מרות מונעות על-ידי אגו, שמזכירים את כמו הקרב האגדי שהתנהל שנים בין ביל גייטס ל-סטיב ג'ובס בענף המחשבים האישיים.

22:00 אמא נרצחה לי | Mommy Dead & Dearest, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 29 במאי, 2017, בשעה 22:00, בערוץ Yes דוקו

22:00 מי אנחנו עכשיו | Who Are We Now, ערץו Hot Cinema4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 04 ביולי, 2019, בסלקום TV

22:00 ליזי מקגוויר: ממריאה לרומא | The Lizzie McGuire Movie, ערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 22 במרץ, 2019, בנטפליקס | Netflix

22:00 חטופות | Acts of Violence, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 11 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD

22:30 המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובהMadam Yankelova's Fine Literature Club, ערוץ Yes קולנוע ישראלי + ערוץ Yes VOD

מועדון ספרותי סודי לנשים בלבד, שחרט על דגלו את שנאת הגברים ושהמוטו שלו הוא שאין אהבת אמת בעולם. בכל שבוע חברות המועדון מתחרות זו בזו על גביע 'אשת השבוע' – מי הצליחה להביא לפגישת המועדון את הגבר האטרקטיבי ביותר. בסוף הפגישה שמתחילה כערב ספרותי, הופכים הגברים לקורבנותיהן. כשסופי פוגשת ביוסף, מועמד מושלם לניצחון בתחרות המועדון, עולמה מתערער. כעת היא חייבת להחליט בין נאמנותה למועדון, שהוא כל חייה, לבין הסיכוי האחרון שלה לאהבת אמת. משחק: קרן מור, אניה בוקשטיין, ליא קניג, חנה לסלאו, יפתח קליין, טוביה צפיר, אלכס אנסקי. במאי: גלעד אמיליו שנקר. ישראל, 2017.

אובססיה סודית | Secret Obsession, נטפליקס | Netflix

סרט מתח פסיכולוגי. אחרי שהותקפה באכזריות, ג'ניפר מתעוררת מתרדמת ומגלה שהיא לא זוכרת דבר. בעלה המסור מטפל בה, אבל מהר מאוד היא מבינה שעדיין נשקפת לה סכנה. שחקנים: ברנדה סונג, מייק ווגל, דניס הייזברט. במאי: פיטר סאליבן. 97 דקות, ארה"ב, 2019.

 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן