Skip to content

לאה גולדין לנתניהו: אחרי 5 שנים בהן לא עשית דבר, נזכרת בנו?

מפגש בין בני משפחות הנעדרים לראש הממשלה הסתיים בתחושה כי נתניהו מנסה "להשתיק את אכזבת המשפחות, רגע לפני שמציינים 5 שנים למלחמת צוק איתן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בני המשפחות של הנעדרים ברצועת עזה, הדר גולדין, אורון שאול, אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, נפגשו היום (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בלשכתו שבירושלים – אחרי נתק ממושך. במהלך הפגישה, חצי שעה לאחר תחילתה, נשברה לאה גולדין ויצאה ממנה בדמעות לאחר שהבינה כי כל מטרת הפגישה היא לנסות להרגיע את המשפחות רגע לפני האירועים לציון 5 שנים למבצע צוק איתן, כך דיווח ערוץ 7.
על פי הפרסום חצי שעה לאחר תחילתה, נשברה לאה גולדין ויצאה ממנה בדמעות לאחר שהבינה כי כל מטרת הפגישה היא לנסות להרגיע את המשפחות רגע לפני האירועים לציון 5 שנים למבצע צוק איתן. התעמתה עם נתניהו ואמרה לו: "מעניין מדוע נזכרת בנו דווקא עכשיו, אחרי 5 שנים בהן לא עשית דבר. אנחנו לא צריכים נסיעה לניו יורק ומה שהצעת, כבר עשינו בעצמנו לפני שנתיים ובהצלחה מרובה".
לפני שבוע בדיוק פורסם בחדשות כי שרה נתניהו ולאה גולדין השלימו בפגישה אקראית, לאחר שנתיים בהן לא שוחחו.

לאה גולדין (צילום מסך מתכנית הטלוויזיה, אופירה וברקוביץ')
לאה גולדין (צילום מסך מתכנית הטלוויזיה, אופירה וברקוביץ')

בתחילת המפגש הציע ראש הממשלה למשפחות להטיס אותן בשבוע לארה״ב על מנת שייקחו חלק באירוע טקסי במטה האו״ם בניו-יורק למען העלאת המודעות להשבת הבנים.
ממשפחת גולדין נמסר לערוץ 7 לאחר הפגישה כי "כינוס המפגש והצעותיו של נתניהו לפעול בזירה הבינלאומית נועדו בראש ובראשונה על מנת להשתיק את אכזבת המשפחות, רגע לפני שמציינים 5 שנים למלחמת צוק איתן".

"התחושה שלנו במהלך הפגישה הייתה שראש הממשלה עושה כל שביכולתו על מנת לצלוח בשלום את השבועיים הקרובים, במהלכן תתקיים העצרת הממלכתית ונציין 5 שנים לחטיפתו של בננו הדר. גם אחרי הפגישה הזו לא ברור לנו מדוע נתניהו אינו מתנה את השבת הבנים בכל המהלכים לשיקום ושדרוג עזה המתקיימים מידי יום והאם בכוונתו לעמוד בהבטחתו כי השבת הבנים תהיה חלק מההסדרה בעזה", אמרו במשפחה.
בשבוע שעבר מלאו חמש שנים למבצע צוק איתן, וביום שבת זהבה שאול, אמו של אורון, קראה בראיון להחזיר את בנה, שמבחינתה עדיין חי. שאול סיפרה שמצבה הנפשי והבריאותי לא טוב: "במצבי אני לא יכולה לחכות עוד חמש שנים"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן