Skip to content

קבוצת תיירים בריטים הכתה צעירים ישראלים במלון איה נאפה

לאחר שהשמועה בדבר אונס קבוצתי של צעירה בריטית בידי ישראלים, פרצה האלימות בין 2 קבוצות ישראלית ובריטית ששהו במלון בו אירע האונס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצה של תיירים בריטיים החלה הבוקר (חמישי) להכות ישראלים בתוך מלון איה נאפה לאחר שנודע ברבים אודות הצעירה בת 19 שהאשימה אתמול קבוצת צעירים ישראלים מהקריות הכוללת בתוכה גם קטינים באינוסה הקבוצתי. כך דיווח הבוקר הדיילי מייל הבריטי. הדיילי לא דיווח האם המשטרה נדרשה להפריד בין הניצים.
על פי הפרסום לאחר ש-12 הישראלים נעצרו התפשטו החדשות על המעצרים והאונס הקבוצתי וכל אלו הביאו לידי אלימות שפרצה הבוקר בין הקבוצה הישראלית לבין קבוצת הבריטים. את סיפור המעצר דיווח אמש לראשונה ערוץ החדשות, קשת 12.

איה נאפה (צילום: וויקיפדיה)
איה נאפה (צילום: וויקיפדיה)

שלושה מאותם עצורים הודו מאז מעצרם שקיימו יחסי מין עם האישה, למרות שכולם טוענים שזה נעשה בהסכמה.  תשעת האחרים מכחישים את הקשר לאירוע.
הדיון בהארכת מעצרם בפני שופט מקומי באי, נעשה היום בצהרים.  "על המתלוננת נמצאו שריטות בגפיים התחתונות", נכתב בבקשה להארכת מעצרם. "על-פי הערכה, הפציעות נגרמו מחבלה".
עוד נאמר כי הטלפונים הניידים של חלק מהחשודים נלקחו מהם לשם בדיקה וכי נמצאו בחדר בו אירע האונס קונדומים. המתלוננת הודתה כי הכירה את אחד החשודים לפני כשלושה ימים וקיימה עמו יחסי מין כמה פעמים.
מהצהרת בית המשפט עולה תיאור מחריד של המעשים שביצעו הנערים במתלוננת, ומפורטות פעולות החקירה שנמצאת כעת בעיצומה. לפי המסמך, דוגמיות DNA נלקחו מהנערים ומהמתלוננת – שכאמור נמצאו שריטות על גופה. החוקרים הגיעו גם לחדר המלון ואספו ממנו דגימות ואמצעי מניעה משומשים. גם מכשירי הטלפון של הצעירים נלקחו לבדיקה. כמו כן, המשטרה פועלת לגבות עדויות מ-35 אנשים שהיו בסביבת הנערים בהם עובדי המלון ואורחים נוספים.

צעירים מבלים (צילום יח"צ של מועדון castle club באיה נאפה)
צעירים מבלים (צילום יח"צ של מועדון castle club באיה נאפה)

עוד עולה מהצהרת בית המשפט כי המתלוננת שהודתה כי קיימה יחסי מין עם אחד החשודים פעמיים נוספות לפני האירוע, הופתעה מהתנהגותו בליל האונס כשהלכו יחד למלון ובחדרו הוא החל להתנהג כלפיה באלימות. המתלוננת ביקשה ממנו להפסיק והחלה לבכות, אך הוא המשיך לקיים עמה יחסי מין בניגוד לרצונה.

גורם במשטרה המקומית סיפר לחדשות 12 כי נעשים מאמצים לעכב בדיקות ה-DNA עקב הרצון לסיים קודם את חקירות הנערים. עוד אמר אותו גורם כי קיימות לא מעט ראיות שמראות כי הנערים אכן מעורבים במעשי סדום בצעירה, אך יש לבצע פעולות חקירה רבות נוספות.
מרבית החשודים או לפחות חלקם הגיע לקפריסין במסגרת אופנה שהתפשטה בין הצעירים לצאת לנופש באיה נאפה לפני הגיוס לצה"ל.

חברת הנאנסת: היא מאושפזת במצב נפשי קשה. אני מקווה שיענישו אותם בחומרה

בכלי תקשורת בקפריסין פורסמו חלקים מעדותה של התיירת. לדבריה, היא סיפרה כי הייתה בקשר עם אחד מהם ולאחר שבילתה עמו – הוא הסיע אותה סמוך ל-03:00 לפנות בוקר לחדרו במלון. כמה דקות לאחר מכן, כך לדבריה, נכנסו 11 צעירים נוספים כשהם צוחקים וכמה מהם צילמו את המתרחש בטלפונים. היא סיפרה כי כמה מהם החזיקו את ידיה ואנסו אותה תוך שהיא צורחת. התיירת פונתה לבית חולים ועברה בדיקה אונס.

על פי הפרסום אחת מחברותיה של הנערה הבריטית סיפרה: "הישראלים היו שתויים. הם התחילו עם כל הבנות במסיבה. אני בטוחה שהיא נאנסה. אני מכירה אותה. היא לא הייתה שוכבת עם 12 גברים. היא עדיין מאושפזת בבית חולים במצב נפשי קשה. אני מקווה שיענישו אותם בחומרה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן