מארבעים בוגרי התואר הראשון במדרשה לאמנות בית ברל, מציגים 22 בוגרות ובוגרים מקבצי תערוכות יחיד, שונות זו מזו לחלוטין. החופש היצירתי וחופש הביטוי המאפיינים את מודל ההוראה במדרשה בכל שנות קיומה, באים לידי ביטוי בתערוכה מגוונת זו. כשלושים אחוז מבוגרי המדרשה הם סטודנטים מהמגזר הערבי, שפעילותם בהקמת מגמות לאמנות ובהנגשת האמנות, מהמצליחות בארץ בתחום החינוך לאמנות.
אלא הייתם
עבודות ריקמה העוסקות בקריקטורות של נאג'י אל-עלי, קריקטוריסט פלסטיני שהביע ביקורת על המנהיגות הפלסטינית המושחתת ונרצח לפני כ-30 שנה.
עבודות פחם על עץ העוסקות בסצינות חורבן
עוסקת בקשר בין עבר להווה. בובות ספוג אוחזות נייד. מסכים שעברו לראות כמראות.
עוסקת ברצח נשים במגזר הערבי. אל מול כל ציור של צללית גבר עלים, מוצגות זוג עיניים עצובות של אישה שנרצחה.
העבודות עוסקות בטקסטים סופיים SUFI מתוך הספר חוקי האהבה הארבעים של הסופרת הטורקיה אליף שפאק. הקליגרפיה הערבסקית עשויה מטכניקות שונות על נייר, צבעי מים, דפי זהב, דיו וטוש. ליד כל עבודה מוצג תרגום לעברית של הטקסט. למשל: "השתמשתי בך כמים ולא ידעתי שהמיים עשויים להשקות או לשקוע".
חנין וותד
בדי קטיפה שחורים עם ציורי אקרילי מזהב. ציורים על לידה ומוות.
מיצבים ופיסול העוסקים בהתפרקות המשפחה המודרנית הערבית השקועה במסורת הכולאת.
עבודות צבע אקריליק על ניילון פצפצים
מיצבים העשויים מהמסת שקפים ויצירת כדורים
עוסק בנושאים קשורים לעבר וחוויה אישית עכשווית. מומחה לעבודה בעץ, חריטה, הדבקות, ליבוד. צילום של עבודות בעץ, עבודת "נתחי הבשר" עשויה מסיד וחמר עם צבע. הפויקה עשוי מחריטת עץ.
האמן השומר על אנונימיות תוך לבישת מסיכה סרוגה, עוסק בטרנסג'נדריות ומגדר. עבודות פיסול, צילום, וידיאו, מיצב ומיצג.
מתעדת את תהליכי הפיכתו של בנה, מנקבה לזכר. צילום, פיסול ומיצב.