Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 24 ביולי, 2019

אמא אמריקנית, מי הרג את גארת פיליפס?, מה יגידו כולם, להגיע לירח: הגיבורים של אפולו, מפוקסלים, זונה כמוני, הנזירה, וידה 2, פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמא אמריקנית | American Housewife, סלקום TV 

סדרה קומית על אמא נחושה הדואגת למשפחתה מלאת הפגמים בעיר המלאה באמהות וברעיות מושלמות.

מי הרג את גארת פיליפס? | ?Who Killed Garrett Phillips, סלקום TV 


סרט דוקו בשני חלקים מבית HBO. בשנת 2011 נרצח גארת פיליפס, ילד בן 12. הסרט מתעד את חמש השנים שלאחר הרצח – מאבק המשפחה להשגת צדק אל מול טענת החשוד העיקרי ברצח לחפותו.

מה יגידו כולם | What Will People Say, ערוץ Yes VOD

דרמה. מערכת היחסים המורכבת של נערה מתבגרת ואביה, מהגרים ממוצא פקיסטני החיים בנורבגיה, מתערערת כאשר האב אינו מסוגל לשאת את פערי התרבות ביניהם. משחק: מריה מוזדה, עדיל חוסיין. במאית: איראם האק. נורבגיה, 2017.

21:50 להגיע לירח: הגיבורים של אפולו | Make it to the Moon: The Unsung Heroes of Apollo 11, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בשנות ה-60, ארצות הברית כולה הייתה מכוונת מטרה על משימה לאומית אחת – נחיתה על הירח. מאחורי אותה נחיתה היסטורית, בה צעד ניל ארמסטרונג לראשונה על פני הירח עומדים 'גיבורים' חבויים – אנשים ומוסדות שדאגו מאחורי הקלעים לתפעול נכון ומדויק של המשימה ששינתה את העולם. קנדה, 2019.

22:00 מפוקסלים | Dead Pixels, ערוץ Yes Edge

קומדיה המערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקת בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב. הסדרה מספרת על החבורה של מג, ניקי ואוסמן שעולמם סובב סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי מאוד: Kingdom Scrolls – משחק פנטזיה, מיסטי, קסום ואלים שמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואלים. בחיים האמיתיים מג וניקי עובדים במשרד. הם לא בטוחים מה אוסמן עושה למחייתו (הם חושדים שזו משרה בעלת תחומי אחריות שמעורבים בה גיליונות אלקטרוניים), אבל אצל שלושתם סדר העדיפויות ברור: אם טירת האצבע השחורה זקוקה להגנה מפני חבורת אורקים רצחניים, אז ללכת לישון בלילה זה מעשה אנוכי, שלא לומר חסר אחריות לחלוטין. כשמג מתאהבת בג'ס, הבחור החדש בעבודה, היא בטעות מספרת לו על המשחק ומכניסה אותו לחבורה, מה שמשבש סדרי עולם (וירטואלי)…

22:00 זונה כמוני | A Whore Like Me, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה המצמרר של אישה שנפלה קורבן לסוחרי נשים ישראליים. כשצ'ילה היתה בת 22, היא נחטפה מפאב בהונגריה ונמכרה לחבורת ישראלים שסחרו בה למטרת זנות. היום, עשרים שנה מאוחר יותר, צ'ילה היא אישה אחרת. היא מתנדבת במרפאת לוינסקי, הצליחה לצאת ממעגל הסמים וחוגגת עשר שנות ניקיון. אולם כשמשרד הפנים בישראל מסרב לתת לצ'ילה תעודת זהות ולהאמין לה שהיא קורבן סחר בנשים היא יוצאת למאבק. רגע לפני גירוש בחזרה להונגריה, היא יוצאת למסע לאיתור החוטפים שלה. היא מבקשת למצוא מישהו שהיה עד לטראומה שחוותה ולהוכיח למדינת ישראל שהכל אמת, שלא ימחקו שוב את קיומה. לאט לאט מתגלים עקבות החוטפים שלה, אולם אחרי שחזרה אל הגיהינום האם היא תצליח לצאת ממנו שוב? בימוי, תסריט ותחקיר: יעל שחר, שרון יעיש. 60 דקות, ישראל, 2019.

22:00 הנזירה | The Nun, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 21 ביולי, 2019, בסלקום TV + ערוץ Yes VOD 

22:30 וידה 2 | Vida 2, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמה מבית Starz על אמה ולין, האחיות האמריקניות-מקסיקניות, שאימן מתה בפתאומיות, והשאירה להן את הבר המשפחתי. ספוילר – בעונה החדשה הבנות מתחילות במשימה הענקית של בניית הבר מחדש תוך התמודדות עם אילוצים כלכליים, יזמים מתחרים והתנועה המתגברת נגד התחדשות עירונית. לין ואמה צריכות לחזור ולבחון את מערכות היחסים בחייהן, גם אחת עם השניה, והן נאלצות לחפור לעומק ולחשוף מה היא המורשת שאמא שלהן השאירה עבורן.

פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה | The Great Hack, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. כיצד הפכה חברה בשם 'קיימברידג' אנליטיקה' לסמל של הצד האפל של הרשתות החברתיות אחרי הבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן