Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 25 ביולי, 2019

נגנב על הזמן, ילדה פוגשת בחווה, מי הרג את גארת' פיליפס?, אימהות עושות פורנו, אימהות עובדות 2, חיים אחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נגנב על הזנב | Two Tails, סלקום TV 

חייו של בונה משתנים בבת אחת כאשר באמצע הלילה דופק על דלתו מקס החתול ועובר לגור עמו. יום אחד הוא מבחין בחללית בה נמצאים 3 חייזרים קטנים זאקה, זיק וזוק שברחו מיצור בשם סקראצ'רס. סקראצ'רס המגיע גם הוא מכוכב הלכת שלהם, מנסה לתפוס יצורים מכדור הארץ ולקחת אותם עמו. מקס והבונה מחליטים לצאת למשימה מסוכנת על מנת להציל אותם וגם את חבריהם האחרים ביער – מר דב, ג'ירף, פינגווין ופיל. במאי: ויקטור אזיב.

20:00 ילדה פוגשת בחווה | Girl Meets Farm, ערוץ Food Network

מחברת ספרי הבישול ובלוגרית האוכל, מולי יה, מגישה מנות טעימות בהשראת המורשת היהודית והסינית שלה במטבח בית החווה שלה שבמערב התיכון של אמריקה. בסדרה הקולינרית זו היא מבשלת מנות פיוז'ן טריות שאינן מוכרות באיזור זה של ארצות הברית. בין אם זה בראנץ' ייחודי המשלב שקשוקה עם פטה, כרוב ניצנים ותבשיל תפו"א ובייקון, או פנקייקי בצל ירוק בסגנון סיני עם סלט גזר ומייפל, למולי תמיד יש מנה חדשה וטעימה להציע, אשר ייתן השראה לטבחים בכל מקום.

22:00 מי הרג את גארת' פיליפס? | ?Who Killed Garrett Phillips, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD + ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 24 ביולי, 2019, בסלקום TV 

22:00 אימהות עושות פורנו | Mums Make Porn, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מה עושות חמש אימהות בריטיות שלא אוהבות, בלשון המעטה, את התוכן המיני הבוטה שזמין ברשת בחינם? מפיקות בעצמן סרט פורנו חינוכי לבני נוער… הסדרה מלווה את היוזמה של חמש האימהות ועוקבת אחרי תהליך הפקתו של הסרט מהעלאת הרעיון, דרך הביקור של האימהות על סט צילומי סרט פורנו, לצורך למידה, ומפגש עם מומחים בתעשיית הסקס. האימהות כתבו בעצמן את התסריט לסרט, שאמור להציג גם זוויות חינוכיות וגישה בריאה לסקס ולמערכות יחסים, הן ליהקו, הפיקו וערכו אותו בעצמן. הפרק השלישי בסדרה מציג את הסרט הסופי, באורך 12 הדקות, כשהן מציגות אותו לילדיהן ולמשפחתן. בריטניה, 2019.

אימהות עובדות 2 | 2 Workin' Moms, נטפליקס | Netflix

עונה שנייהה לסדרה המשעשעת. חופשת הלידה של ארבע אימהות מטורונטו הסתיימה, והגיע הזמן לחבור לעבוד ולהתמודד עם הילדים, הבוסים, האהבה והחיים.

חיים אחרים | Another Life, נטפליקס | Netflix

סדרת מדע בדיוני. חפץ חייזרי נוחת על כדור הארץ, וניקו ברקנרידג' וצוותה נשלחים למשימה בין-כוכבית שמטרתה לאתר את מקורו ולנסות לתקשר איתו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן