Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (23.7.19)

איך ההמבורגר הטבעוני של הבורגראנץ'? וכדוריות הבושם החדשות של בדין? והאם יש סיבה לתת חטיפים אורגניים לכלב? על אלה ועוד במדור החדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראנץ' טבעוני של בורגראנץ'

ההשקה של המוצר הזה היא בשורה עבור הטבעוניים שבינינו, ולא רק מעצם קיומו של המוצר. באופן שהצליח להפתיע אותנו, הוא טעים, ממש טעים. ה"קציצה" היא שילוב של פטריות שמפיניון, חלבוני סויה וחלבוני חיטה, והשילוב של הכל ביחס יוצר מוצר שהיינו שמחים לאכול אותו למרות שאנו לא טבעוניים. מעבר לכך מדובר באותם המרכיבים שיש במנת ההמבורגר של הרשת, כאשר רוטב הברביקיו מוסיף מעט פיקנטיות למנה, ולטעמנו הוא היה מעט דומיננטי. אם תוותרו עליו, תוכלו ליהנות יותר מהקציצה עצמה. 28 שקלים, 44.9 שקלים כחלק מארוחה. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: עירד נצר

חטיפי פרימיום לכלבים של דרדפוד

לא ברור לנו למי החטיפים הללו מיועדים – האם הכלבים שלנו באמת מעדיפים לאכול חטיפים שיש בהם רכיבים אורגניים ואין בהם גלוטן, תירס או סויה; או שזה מיועד לבעלים, שרוצים להאכיל את הכלבים שלהם כמו שהם מאכילים את עצמם. כך או כך, המותג הקנדי הגיע לישראל בזכות חברת ביופט, אשר השיקה חמישה חטיפים אפויים – חטיף המכיל בייקון, גזר אורגני, חמוציות, תפוחים ועוד; חטיף צמחוני המותאם לכלבים עם רגישות, המכיל פירות, ירקות איכותיים וחמאת בוטנים; חטיף עוף וגבינת צ'דר ללא דגנים; חטיף עוף המועשר במנטה ופטרוזיליה לנשימה רעננה; וחטיף סלמון המכיל גזר ותפוח אורגניים, אוכמניות וחמוציות. הכלבלב שניסה אותם היה קצת חשדן בהתחלה, אבל הוא ניסה ואהב, ובסופו של דבר אכל את כולם.

49 שקלים ל-340 גרם. להשיג בחנויות מחמד ובמרפאות ווטרינריות.

צילום: בועז נובלמן

סדרת  DRY FRESH של ניוואה

החברה השיקה סדרה חדשה של דאודורנטים, המיועדת לנשים ולגברים. אלו משלבים רכיבים נוגדי זיעה כמו גם ריח של זיעה, הם אינם מכילים אלכוהול, והם מיועדים להספיק ל-48 שעות. הסדרה כוללת דאודורנט רול און ודאודורנט ספריי, ומכל סוג יש אחד לנשים ואחד לגברים. אנו ניסינו את דראודורנט הספריי לגברים – הוא סיפק עמידות טובה ליותר מיממה, ומנע לחלוטין ריח של זיעה. בכל הקשור למידת ההזעה, זו פחתה מעט, אך לא באופן משמעותי.

29.9 שקלים ל-50/150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

צילום: יח"צ חו"ל

 

כדוריות הבושם של בדין

המוצר החדש מצטרף למוצר דומה של חברה מתחרה, שמציע אלטרנטיבה למרכך הכביסה הידוע. אם אתם עוד לא מכירים, העיקרון פשוט: מכניסים כמה כדוריות לתוף המכונה עם הכביסה, ומפעילים. צריך קצת להתרגל לעובדה שיש צורך במספר קטן של כדוריות כדי לקבל את ההשפעה על הבגדים, אחרת מגלים שהמוצר נגמר מהר יחסית למרכך נוזלי. כל עוד מקפידים על המכות, מקבלים את אותו אפקט של ניחוח ורכות בבגדים.

19.9-38.9 שקלים ל-275 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

אקסטרא של תפוח טכנולוגיות

המשחה החדשה של החברה מיועדת לטיפול באזורים יבשים של העור, כגון העור סביב המרפקים וכפות הרגליים. כדי לספק את הלחות הנדרשת לאזורים אלו מכיל המוצר חמאת אגוז שיאה, שמן קלנדולה, אלוורה וחוחובה, וכן שמנים אתריים של רוזמרין, לבנדר, תפוז ולימון. התוצאה מפתיעה לטובה – המרקם טוב ועשיר, הריח נעים, והעור שקיבל אלי ואת הקרם יום אחרי יום אכן התרכך ונרגע.

55 שקים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות ומכוני טיפוח.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן