Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 27 ביולי, 2019

כתום זה השחור החדש 6, ראלף שובר את האינטרנט, נגנב על הזמן, הבית עם השעון המסתורי, הנחיתה על הירח: השעה ששינתה את העולם, אלפא, מה יגידו כולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הכתום זה השחור החדש 6 | Orange is the New Black 6, ערוץ Yes VOD 


לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 28 ביולי, 2019, בשעה 22:50, בערוץ Hot HBO + Hot VOD

10:00 ראלף שובר את האינטרנט | Ralph Breaks the Internet, ערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 26 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV 

11:30 נגנב על הזנב | Two Tails, ערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים חמישי, 25 ביולי, 2019, בסלקום TV

17:00 הבית עם השעון המסתורי | The House With A Clock In Its Walls, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 18 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:00 הנחיתה על הירח: השעה ששינתה את העולם | One Hour that Changed the World: The Moon Landing, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

צעדו הראשון של ניל ארמסטרונג על פני הירח הוא בוודאי אחד הרגעים הזכורים ביותר בהיסטוריה. כיום, בציון יובל לאותה נחיתה מרגשת ופורצת דרך, הצצה נדירה למה קרה מאחורי הקלעים באותו מסע, כיצד 60 הדקות שלפני הנחיתה עצמה היו קריטיות, כיצד טעות אחת קטנה הייתה יכולה להוביל לטרגדיה ובעיקר כיצד הצליחו מדעני נאס"א ואנשי המעבורת לשנות את פני ההיסטוריה תחת לחץ עצום ומסכן חיים. בריטניה, 2019.

22:00 אלפא | Alpha, ערוץ Hot Cinema2 + סלקום TV

הרפתקה אפית המתרחשת בעידן הקרח האחרון – אירופה שלפני 20,000 שנה. בזמן מסע הציד הראשון שלו עם קבוצת העילית של השבט שלו, גבר צעיר נפצע ונותר למות מאחור. הוא מתעורר פצוע ובודד וחייב ללמוד לשרוד ולנווט בטבע הפראי המקיף אותו. כשהוא נתקל בזאב בודד אשר ננטש גם כן על ידי להקתו, הוא מאלף אותו והצמד לומדים לסמוך אחד על השני והופכים לבעלי ברית מפתיעים הם מתמודדים עם אין ספור סכנות כדי למצוא את דרכם הביתה לפני שהחורף הקטלני מגיע. שחקנים: קודי סמית' מקפי, לאונור ורלה. במאי: אלברט יוז. 96 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 מה יגידו כולם | What Will People Say, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 24 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן