Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 28 ביולי, 2019

שיתוף, בית ספר לאבירים 2, ריביירה 2, 21 יום ולילה, בורלסק: PlayMe, מיזרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שיתוף | Share, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV 

מנדי, נערה בת 16, מגלה סרטון מטריד מלילה שהיא אינה זוכרת, שבו היא לוקחת חלק. היא מנסה להבין מה קרה באותו הלילה וכיצד היא תתמודד עם תוצאותיו. משחק: ריהנא בארטו ("האנה"). במאית: פיפה ביאנקו. ארה"ב, 2019.

בית ספר לאבירים 2 Knight Squad 2, ערוץ Hot VOD

עונה שנייה. בממלכת אסטוריה שוכן בית ספר קסום לאבירים מתחילים. בין כתליו נרקמת ידידות מיוחדת בין ארק, נער שהסתנן אליו במרמה, וסיארה, נסיכת אסטוריה המסתירה את זהותה באמצעות טבעת קסמים.

20:45 ריביירה 2 | 2 Riviera, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

דרמת הפשע של רשת SFR הצרפתית ורשת SKY הבריטית חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – העונה נפתחת אחרי אירועי סיום העונה הקודמת, כשמשפחת קליוס מתמודדת עם מוות טראגי – אלא שהפעם, הדם נמצא על ידיה של ג'ורג'ינה. בעוד היא צריכה למצוא דרך לחיות עם פשעיה, סודות מעברה מציפים את חופי הריביירה הצרפתית.

21:00 21 יום ולילה | i21 Days Inside, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD


גופתו של פעוט נמצאה במעמקי באר מים בפזורה הבדואית בנגב. אמו נעצרת ביום האירוע כחשודה ברצח. במהלך 21 ימי מעצרה וחקירתה, מנצלים השוטרים את כל חולשותיה כדי לגרום לה להודות בפשע. הסרט עושה שימוש נרחב בחומרי ארכיון משטרתיים ובטכניקות שחזור מקוריות וכך מגולל את סיפורה המבעית של אשה בדואית מסורתית. בימוי, הפקה, תסריט ועריכה: זהר וגנר. ישראל, 2019.

22:00 בורסלק: BURLESQUE: PlayMe | PlayMe, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סצנת ה'בורלסק' הניו יורקית, שמקורה בלונג איילנד, כוללת הכל: מופע ריקודים צבעוני ומתריס, מוזיקה טובה, אנרגיה, קומדיה ושמחת חיים מתפרצת. הסרט מביא את סיפורה של אמנות הבורלסק מאז ועד היום, דרך שלל הזוויות המגוונות שלה – מהרקדניות, הזמרים המלווים, הנגנים, יוצרי התלבושות המפוארות, טכנאי הסאונד ועד קהל המעריצים האדוק. בימוי: מלגורזטה סניווסקה. 51 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 מיזרי | Misery, ערוץ Yes3

מותחן על פי רומן של סטיבן קינג. סופר פופולרי שנפגע בתאונה ניצל על ידי אישה, שטוענת שהיא המעריצה מספר אחת שלו. במהרה מתברר לו שהוא שבוי בביתה. משחק: קאת'י בייטס, ג'יימס קאן. במאי: רוב ריינר. ארה"ב, 1990.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן