Skip to content

ישראל דמוקרטית: לא מתקיים שום משא ומתן על איחוד בינינו לעמיר פרץ

לאחר פרסום חדשות 12 בו נאמר כי התקיימה פגישה סודית בין מנהיג העבודה לחברי מרץ לבדיקת אפשרות לאיחוד העבודה עם המפלגה המאוחדת, הכחישו בישראל דמוקרטית את הדברים וטענו כי הידיעות הן מסך עשן להחלטתו של עמיר פרץ לרוץ לבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במטה "ישראל דמוקרטית", דחו הערב (שישי) מכל וכל את הידיעה העיתונאית הפותחת של חדשות 12 לפיה חלה התפתחות פוליטית דרמטית נוספת בגוש השמאל: יו"ר העבודה עמיר פרץ שוקל בכל זאת איחוד עם ברק ומרצ, זאת בניגוד להצהרותיו בתקופה האחרונה. בפגישה שקיים אמש (חמישי) עם עיסוואי פריג' ונועה רוטמן אמר פרץ: "אם החבירה שלי תביא ל-60 מנדטים לגוש אני איתכם", כך נמסר הערב במהדורת החדשות.
על פי השידור, את הדברים אמר פרץ במהלך פגישה לילית שקיים אתמול בלילה עם אנשי מרצ וברק בביתה של נועה רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל.

אין איחוד - אילוסטרציה (עמיר פרץ, צילום מסך באדיבות כאן 11, צילום סלפי הורוביץ, שפיר וברק, דוברות המפלגה)
אין איחוד - אילוסטרציה (עמיר פרץ, צילום מסך באדיבות כאן 11, צילום סלפי הורוביץ, שפיר וברק, דוברות המפלגה)

על פי הפרסום, פגישתו של פרץ עם פריג' ורוטמן מצטרפת לפגישה שקיים יום קודם לכן עם מספר 2 ברשימתו של ברק יאיר גולן. הפגישה בין השניים התקיימה, ככל הנראה, על רקע הסתייגותו של הראשון מפרשת המיליארדר היהודי-אמריקני ג'פרי אפסטין והקשרים שלו לברק ומתוך רצון לבחון אפשרות לחבירה עתידית עם פרץ יחד עם שני חברים נוספים מהרשימה של ברק. גולן עצמו הכחיש את הפרטים בתוקף ומסר: "היחסים עם ברק מצוינים, זה ספין פוליטי על גבי".
במטה ישראל דמוקרטית דוחים בתוקף פרסומים אלו וטוענים כי הידיעות שפורסמו על מגעים בין עמיר פרץ לבין אנשי ׳ישראל דמוקרטית׳ מטעות ואינן מדויקות. "לא מתקיים שום משא ומתן על איחוד בין עמיר פרץ לבין ׳ישראל דמוקרטית׳" נמסר מהמפלגה, לדבריהם "הידיעות הן מסך עשן להחלטתו של עמיר פרץ לרוץ לבד ברשימה וניסיון נוסף לפגוע ולסכל את איחוד ׳המחנה הדמוקרטי׳", לשון התגובה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן