Skip to content

חורף של פסטיבלים באילת

לא פחות מ-35 פסטיבלים בינלאומיים ואירועי תרבות מתוכננים להתקיים באילת בחורף הקרוב. בין הפסטיבלים המתוכננים: מוזיקה אלקטרונית, מוזיקה יוונית, צילום תת-ימי, גרפיטי ויין. 14 מהפסטיבלים יופקו באמצעות מכרז של תאגיד התיירות אילת וישווקו על ידי משרד התיירות ברחבי העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

35 פסטיבלים ואירועי תרבות תציע אילת בחורף הקרוב למאות אלפי האורחים שיגיעו אליה, במהלך חודשי החורף החמימים, בכ-45 טיסות שבועיות מכל רחבי אירופה ולמיליוני האורחים מישראל. הפסטיבלים יופקו במסגרת פסטיבל בינלאומי עונתי, שיימשך כחמישה חודשים רצופים בין נובמבר 2019 לאפריל 2020 ויציע אירועים בינלאומיים בתחומי תרבות שונים. מדובר ביוזמה משותפת של משרד התיירות, תאגיד התיירות אילת, עיריית אילת והתאחדות המלונות בעיר שתוכננה ונרקמה בשלוש בשנים האחרונות. מטרת הפסטיבל היא להעצים את מיתוגה של אילת בעולם כמרכז תרבות תוסס, אשר מציע בנוסף לשמש נצחית ולחופים נפלאים, גם אירועי תרבות בינלאומיים במגוון עצום של תחומים וסגנונות, שיפנו לכל הגילאים ולכל סוגי הבילוי וההעדפות התרבותיות.

חורף של פסטיבלים באילת (צילום רוני בלחסן)

"עשרות מיליוני שקלים יושקעו במותג החדש. בנינו תמהיל עשיר ומרגש של פסטיבלים ואירועי תרבות שמדגיש את יתרונותיה של אילת בחורף ואין תייר אחד שיגיע לעיר בחודשים נובמבר-אפריל ולא ימצא בה חוויה, פעילות או תוכן שיקלעו לטעמו. בנוסף על היותה פנינת טבע קסומה וייחודית, מעכשיו אילת תציע יותר אירועים ומופעים בינלאומיים, שיהפכו את החופשה בה לבלתי נשכחת",  אומר יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת.

שרה סלנסקי, מנהלת אגף בכירה חו״ל במינהל השיווק : "משרד התיירות משקיע ומקדיש מאמצים רבים לפיתוח המוצר התיירותי באילת. לצד המהפכה בנסיקה של חברות תעופה זרות המגיעות לאילת, אנחנו משווקים אירועי תוכן עשירים ומגוונים שיהפכו את השהייה של התיירים למהנה עוד יותר".

שבי שי, מנכ"ל התאחדות המלונות אילת: " גורמי התיירות העיקריים הפועלים בעיר הגיעו למסקנה שעל מנת שניתן יהיה להתמודד בהצלחה עם יעדי נופש מתחרים, עלינו ליצור תוכנית שתציע לנופש הפוטנציאלי את הערך המוסף שהוא מחפש.  בצד המלונות בכל הרמות המציעים מגוון של שירותים, למזג האוויר החורפי המושלם ולאטרקציות, תופק שורת ארועים שתיתן את המענה לחופשה המושלמת "

אילת (צילום דנה גונדא)

בימים אלה מתפרסם מכרז להפקת 14 פסטיבלים בינלאומיים חדשים, וביניהם: מוסיקה אלקטרונית, מוסיקה יוונית, צלילה וצילום תת ימי, אופנה בינלאומי, אמנות רחוב, אינסטגרם, גרפיטי, יין במדבר, גיטרה ועוד. זאת בנוסף לכ-20 פסטיבלים בינלאומיים המתקיימים בעיר, בהם פסטיבל ג'אז חורף, פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ועוד. המוצר התיירותי הייחודי הזה ישווק על ידי משרד התיירות בחו"ל ועל ידי תאגיד התיירות בארץ, ואליו יתווספו מבצעים, הטבות והנחות במלונות ובאטרקציות. לפרטים נוספים: אתר תאגיד התיירות אילת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן