Skip to content

פסטיבל הבירה בירושלים חוגג 15

120 טעמי בירה מהארץ והעולם, עם נציגות מתאילנד, צרפת, יפן, לטביה ועוד. דוכני אוכל, הופעות חיות של טונה, התקווה 6, טל פרידמן והחתולים השמנים, ערוץ הכיבוד, עדי אולמנסקי ואחרים. גן העצמאות, ירושלים, ימים רביעי וחמישי 28-29 באוגוסט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסטיבל הבירה בירושלים, פסטיבל הבירה הגדול והמגוון בישראל, יציין השנה את שנתו ה-15, עם 120 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות. השנה הפסטיבל בינלאומי יותר מתמיד, עם עשרות מותגים מרחבי העולם. לצד מותגים ממוקדי הבירות המוכרים בעולם כמו גרמניה, בלגיה ואנגליה, יככבו השנה בפסטיבל גם כמה מדינות שלא תמיד חושבים עליהן בהקשר של בירה. מתאילנד יהיה ניתן לטעום את הבירות של מבשלת צ'אנג, מיפן יגיעו בירות של מבשלת קירין, מבשלת צ'סו תציג בירות מלטביה וממדינה שידועה דווקא ביינות שלה, כמו צרפת, תגיע blanc – בירת חיטה הדרית.

פסטיבל הבירה ה 15 (צילום:דן בר-דוב)

המבקרים בפסטיבל ימצאו השנה גם מספר שילובי בירה מיוחדים. מבשלת שטיגל מאוסטריה תגיש "שטיגל רדלר אשכוליות" משקה ייחודי המשלב בירה ומיץ אשכוליות טבעי, מבשלת דה ברבנדר מבלגיה תציג את "פטרוס רד עם דובדבנים", בירה בשילוב דובדבנים טריים. בגזרה הישראלית אוק אנד אש יציעו פורטר קוקוס, מבשלת איפשי תציג סטאוט שיבולת שועל ועוד.

תעשיית הבירה המקומית, שהולכת וגדלה משנה לשנה תופסת מקום מכובד בפסטיבל. בירבזאר ישיקו בפסטיבל את הסניף הנייד החדש לאירועים שלהם, ה-"gypsy" ויציגו את שלל הבירות שלהם, הזוכות לשמות מיוחדים כמו "חתול שמן" דודהש'ך" ועוד. מבשלת שפירא, שהחלה את דרכה בירושלים, תציג את כל הבירות שלה בפסטיבל, וגם מבשלת שריגים, הנמצאת לא רחוק, בהרי ירושלים. עוד ישתתפו: מבשלת ג'מס, בירת גיבורי על, מבשלת isis (שנקראו כך עוד הרבה לפני  דאע"ש), בירה ברזל, הדובים, איפשי, בירה ללה, בירה מלכה, מבשלת הנגב והגיבור.

לצד הבירות יחכו למבקרים גם מגוון פודטראקס שיציעו מנות שהולכות נהדר עם השתייה כמו נקניקיות בוואריות, בשרים מעושנים, המבורגר טבעוני ועוד.

כדי לשתות אך לא לנהוג – באי הפסטיבל יזכו להנחות במגוון מלונות בעיר: איביס סטיילס, כורש, פוסט, בצלאל, ארתור והרמוני. ולמי שירצה להמשיך את הלילה גם אחרי הפסטיבל, הנחות גם בעשרות ברים ברחבי ירושלים יינתנו למציגי כרטיס לפסטיבל. פרטים באתר.

כמובן שבירה נמזגת הכי טוב לצד מוזיקה טובה, ומלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של אמנים מובילים. ביום רביעי יופיעו טונה, לירון עמרם והפנתרים וערוץ הכיבוד. ביום חמישי יופיעו התקווה 6, טל פרידמן והחתולים השמנים ועדי אולמנסקי. בשני הערבים יעלו לבמה גם DJ's מעולים, שירימו את הקהל אל תוך הלילה.

פסטיבל הבירה ירושלים (צילום :עידו ניתאי)

אלי גלעדי, בעלים וממפיקי הפסטיבל מסר "צריך להיות שם כדי להבין, זה לא דומה לשום פסטיבל בירה אחר בעולם. מ-2004 ועד היום ביקרו בפסטיבל למעלה מרבע מיליון מבקרים, וסוד הקסם של החוויה הבלתי-נשכחת שאנחנו יוצרים מדי שנה הוא בסך הכל תכנון והפקה קפדניים שאורכים שנה שלמה, מגוון עצום של טעמים, מוזיקה חיה מעולה ותוססת והכי חשוב – האווירה המיוחדת של ירושלים והקהל שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ. כשהתחלנו את הפסטיבל רצינו ליצור מקום מפגש לאוהבי בירה ומוזיקה בעיר הבירה, ואני מאמין שהצלחנו בכך: כיום הפסטיבל מושך מבקרים מכל הארץ, ומשנה לשנה הולך וצובר מוניטין בינלאומי."

עיר הבירה – פסטיבל הבירה בירושלים 2019, 28-29 באוגוסט החל משעה 18:00, גן העצמאות ירושלים. מחיר כניסה: 45 ₪ במכירה מוקדמת, 70 ₪ ביום האירוע. הכניסה לאירוע מגיל 18. להזמנת כרטיסים ומידע נוסף: https://www.jerusalembeer.com/  או בעמוד הפייסבוק: פסטיבל הבירה בירושלים – Jerusalem Beer Festival

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן