Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 07 באוגוסט, 2019

סקנדל, טובת הילד, וונטוורת' 7, ציידי המפלצות: יוצאים לדרך! 2, שירה תמה, היה היה ילד, לרקוד או למות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סקנדל | Scandal, סלקום TV 

דרמת מתח פוליטית מאת שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי"), העוקבת אחרי אוליביה פופ, יועצת תקשורת בבית הלבן, הפורשת מהשירות הציבורי לטובת משרד פרטי המתמחה בניהול משברים.

טובת הילד | The Children Act, ערוץ Yes VOD

דרמה המבוססת על רב המכר של איאן מקיואן ("כפרה"). שופטת בכירה נדרשת לקחת החלטה הרת גורל הנוגעת לחייו של נער חולה, מבלי להבין עד כמה הדרך לפסיקה תשפיע על חייה האישיים. משחק: אמה תומפסון, סטנלי טוצ'י. בימוי: ריצ'ארד אייר. בריטניה, 2017.

וונטוורת' 7 | 7 Wentworth, ערוץ Hot VOD

סדרת הדרמה של רשת Foxtel חוזרת לעונה שביעית. ספוילר – העונה נפתחת שלושה חודשים אחרי האירועים הדרמטיים של העונה השישית. בעוד שצ'אנינג מואשם בבריחתה וברציחתה של פרגוסון, ורה ושותפיה למזימה – וויל וג'ייק – יוצאים מכלל סכנה. בינתיים, בומר מתמודדת עם מה שנותר ממשפחתה המרוסקת, והפיצוץ בין ריטה ומארי מבטיח שהמלחמה האמיתית בוונטוורת' עדיין לפנינו.

07:45 ציידי המפלצות: יוצאים לדרך! 2 | Monster Hunter Stories: Ride On 2, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV + סלקום TV + ערוץ Hot VOD)

המשך לסדרת האנימה מלאת ההרפתקאות, שבו ייצאו רוכבי המפלצות הצעירים ומפלצותיהם הנאמנות לעצור כוח אפל ופראי שמאיים על הקיום שלהם. בדרך יתמודדו עם שלל סכנות, יכירו חברים חדשים וילמדו לסמוך ולהכיר אחד את האחר.

20:25 שירה תמה | Shira Tama, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

פרס ראשון בתחרות הסטודנטים – פסטיבל דוקאביב 2019. סרט התבגרות המתעד את שירה תמה, ילדה בת 12 שגרה בהתנחלות עמונה ומנהלת את מאבק חייה על מנת להציל את ביתה. כל זה קורה לשירה תמה ברגע הרגיש ביותר, של נערה הנפרדת מעולם הילדות ונכנסת אל תוך עולם הבגרות. בימוי, הפקה, תסריט ותחקיר: שיר חורי אבו. 31 דקות, ישראל, 2018.

21:00 היֹה היה ילד | Once Upon a Boy, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

זוכה פרס השופטים ופרס הקהל – פסטיבל דוקאביב 2019. רון, ילד מלא תבונה וקסם, סובל משיתוק מוחין שמגביל את התנועה שלו יותר ויותר. וכאילו לא די בכך, רון גדל לצד שני אחים בריאים, אחד מהם הוא אחיו התאום שמסוגל לרוץ ולשחק כדורגל. הוריו האוהבים עושים מאמצים כבירים לדאוג לצרכיו, לשמור על הלכידות המשפחתית, לגדל שלושה ילדים שמחים בחלקם, למרות הפערים הבלתי נסבלים ביניהם. הסרט מלווה את ההתמודדות היומיומית של רון ומשפחתו עם הפגיעה ואת הנסיעה של רון עם הוריו לארצות הברית, שם הוא עובר ניתוח מורכב שימנע הידרדרות במצבו. בכל אלה נחשפים הגישות השונות לחיים והמתחים הבלתי נמנעים שמלווים הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, וכן תעצומות הנפש שאנשים מגייסים בהתמודדות עם גורלם. בימוי, הפקה, צילום ותחקיר: אורי לוי. 65 דקות, ישראל, 2019.

22:10 לרקוד או למות | Dance or Die, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

אחמד, רקדן בלהקת הבלט הלאומית של הולנד, הוא לא סתם עוד רקדן. אחמד הצליח להימלט ממלתעות מלחמת האחים המתחוללת בסוריה, ארץ מולדתו. אך מהו המחיר אותו היה צריך לשלם על מנת לברוח לארץ רחוקה ולהגשים את ייעודו? הולנד, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן