Skip to content

החשד לסרסור בת 12 – האם והדודה שוחררו למעצר בית, קטין נעצר

מעצר 3 חשודים ביניהם גבר בן 72 החשודים במעשים מגונים בילדה בת 12 שלפי החשד סורסה בידי אמה ודודתה, הוארך . קטין אחר נעצר בחשד למעורבות בפרשה. בית המשפט האריך מעצר קשיש בחשד שעשה מעשים מגונים בחוסות בעת שביקר את בנו במוסד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטין נעצר היום (שני) בחשד למעורבות בפרשת הסרסור בבת ה-12 בצימר בצפון, על ידי אימה ודודתה, ששוחררו היום שוחררו למעצר בית לעשרה ימים. האם והדודה של הקטינה אשר נחשדו בסרסרות בה, שוחררו בהסכמה למעצר בית לאחר כמעט שבועיים במעצר.

עו"ד לירון מלכה המייצגת את הדודה מסרה בתגובה: "שמה של מרשתי שורבב לפרשה רק בשל היותה עובדת במתחם הצימרים. כפי שהצהרתי בתחילת הדרך, אין למרשתי קשר לבאי הצימרים ובוודאי שלא למתרחש, אם התרחש, בתוך הצימרים. מעצרה של מרשתי היה ארוך ומיותר והיה יכול להימנע אם המשטרה הייתה קודם חוקרת, ורק לאחר מכן עוצרת".

מעצר שלושת החשודים בני 60-70, ביניהם בעל מתחם הצימרים / דירות להשכרה ושני הדיירים בו החשודים באינוס הילדה, הוארך אתמול עד יום שלישי (6 באוגוסט). מעצרם של שני חשודים נוספים, בן 21 והקטין שנעצר היום, הוארך עד הימים רביעי וחמישי. הדיונים התקיימו בבית משפט השלום בנצרת בדלתיים סגורות בשל גילה של הילדה.

הפרשה נחשפה כשלושה שבועות לאחר שהקטינה ברחה ממעון לילדים בסיכון בו היא שוהה. היא ברחה אל אמה שחיתה במתחם צימרים / דירות להשכרה בצפון. לפי החשד האם ודודתה סרסרו בילדה. לפני כשבועיים פשטו חוקרי מחלק הנוער ובלשי היחידה המרכזית במחוז צפון על מתחם הצימרים, וחילצו מממנו  את הילדה בת ה-12 בעת  שהייתה בחדר עם גבר כבן 70 כשבלדר ישנה מיטה אחת בלבד הגבר, המתגורר במתחם נעצר בחשד שביצע עבירות מין בילדה. תוך כך נעצרו גם אמה (38), ו דודתה העובדת במקום (40) ובעל מתחם הצימרים (63).

עו"ד סרי חורי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הגבר החשוד באונס הקטינה אמר בתגובה: "מדובר באדם כבן 70 ללא עבר פלילי. האיש משתף פעולה עם חוקריו, מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו, לאור המצב המשפחתי המורכב והקשה של הילדה והאמא, הוא סיפק לילדה מזון וקורת גג. אנו מקווים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו".

עו"ד רן שחם, המייצג את האם: "בדיון הועלו על ידנו כשלים באופן ההתנהלות המשטרתית. האם מכחישה מכל וכל את החשדות המיוחסים לה וטוענת לחפותה. אנו מקווים שהיחידה החוקרת תבחן את הדברים ותשחררה במהרה".

אילוסטרציה - חשוד תא מעצר (ארכיון)
אילוסטרציה - חשוד תא מעצר (ארכיון)


הוארך מעצר הקשיש החשוד במעשים מגונים בחוסות

 ובעניין אחר, היום הוארך ביומים מעצרו של תושב תל אביב בן 82 שנעצר ביום חמישי שעבר בחשד שביצע מעשים מגונים במספר חוסות במעון בחדרה, בעת שביקר את בנו המאושפז במקום. מהמשטרה נמסר בעת המעצר כי יומיים לפני המעצר התקבלה תלונה ממעון חסרי ישע בחדרה, על כך שאביו של אחד החוסים, ביצע עפ"י החשד בעת ביקוריו במקום, מעשים מגונים במספר מועדים שונים בחוסות המאושפזות במקום.

בעקבות התלונה פתחה המשטרה בחקירה במסגרתה אספה ממצאים מהמעון לצד גביית עדויות ובהתאם לחומר הראיות עצרה את החשוד לחקירה. בתום חקירתו, נעצר החשוד והוא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

עו"ד סיגל דבורי שמייצגת את הקשיש מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי : "מדובר בקשיש חולה ללא עבר פלילי. הקשיש הגיע למוסד לבקר את בנו, שחוסה במקום. הקשיש מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. כבר בשלב זה נראה כי החשדות הן ברף הנמוך.המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, אך ביהמ"ש לאחר שבחן לעומק את תיק החקירה האריך את המעצר ביומיים בלבד".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן