Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 08 באוגוסט, 2019

אחרי ש..., סופר היי, קיקה, פלונטר, קשור אותי אהוב אותי, נשים על סף התמוטטות עצבים, באז, סלח לי אתה נושך את צווארי, אדמה, השתלטות מהירה, החברים הסודיים של לואי, הנערה ברשת העכביש, קיילי אנתוני - תיק פתוח, לנצח את בובי פליי 13, בוורלי הילס 90210 - העונה החדשה, ליזי, דייטינג #ללא פילטר 2, תעצבו לי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי ש… | After, סלקום TV 

דרמת רומנטית, מבוססת על ספר רב מכר. טסה, נערה צעירה, מגיעה לקולג׳ ומתאהבת כנגד כל הסיכויים בהרדין, החתיך של הקולג׳. היא מבינה שסיפור האהבה הזה הוא לא בשבילה, אבל מהר מאוד היא מפסיקה להתנגד לחיזוריו ומגלה שיש בחייו סוד אפל שיעיב על יחסיהם. שניהם יעברו מסע כדי להבין ולבחון את האהבה שלהם. שחקנים: הירו פיינס טיפין, פיה מיה, סלמה בלייר. במאית: ג'ני גייג'. 105 דקות, ארה"ב, 2019.

סופר היי | High & Mighty, סלקום TV

סדרה קומי. בחור צעיר מגלה שיש לו כוחות על כשהוא מסטול או שיכור. 101 דקות, ארה"ב, 2018.

קיקה | Kika, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 18 ביוני, 2017, בשעה 22:00, בערוץ Yes3

פלונטר | Tangled, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 במאי, 2015, בשעה 10:00, בערוץ Yes5

קשור אותי! אהוב אותי! | !Tie Me Up! Tie Me Down, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

נשים על סף התמוטטות עצבים | Women on the Verge of a Nervous Breakdown, סלקום TV

קומדיה. לאחר שאשה נעזבת על ידי מאהבה, היא מתקשרת אליו במטרה להבין מדוע הוא עזב אותה. היא יוצרת קשר עם אשתו ובנו, להם אין מושג וחצי מושג מדוע. בינתיים מפחדת חברתה הטובה שהמשטרה בעקבותיה בעקבות פליליפ בהם מעורב בן זוגה. הן פונות לעורכת דין, שבמקרה היא גם המאהבת החדשה של המאהב הנוטש. שחקנים: אנטוניו בנדרס, כרמן מאורה, רוזי דה פלמה. במאי: פדרו אלמודובר. 90 דקות, ספרד, 1988.

באז | Buzz, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

העיתונאי והסופר זוכה פרס פוליצר, באז ביסינג'ר, פותח את כל הקלפים בסרט חדש של HBO ומספר על השנה הסוערת בחייו האישיים, שנה בה שיתף פעולה, בין השאר, עם קייטלין ג'נר בכתיבת הביוגרפיה שלה. ביסינג'ר חושף בסרט את רצונותיו הכמוסים באופן שמעמיד למבחן את חיי הנישואים שלו ואת משפחתו. בימוי: אנדרו שיאה. 60 דקות, ארה"ב, 2019.

סלח לי, אתה נושך את צווארי | The Fearless Vampire Killers, ערוץ Yes VOD

קומדיית אימים מלאה במחוות ליוצרים של סרטי ערפדים קלאסיים. מצוידים בידע מקיף בנושא הערפדים, ד"ר לודוויג פון קראונהייט ועוזרו הנאמן מחליטים לצאת לטרנסילבניה כדי לחסל כמה מוצצים. שחקנים: שרון טייט, רומן פולנסקי. במאי: רומן פולנסקי. ארה"ב, 1967.

אדמה | Land, ערוץ Yes VOD

דרמה עדינה. שני אחים במשפחת ילידים אמריקנים מתמודדים עם התנאים הקשים בשמורה. עולמם מטלטל כאשר מתקבלת ידיעה על מות הבן הצעיר במלחמה באפגניסטן. משחק: רוד רונדו, פלורנס קליין, וילמה פלי. בימוי: באבאק ג'לאלי. איטליה / מקסיקו, 2018.

השתלטות מהירה | Shock And Awe, ערוץ Yes VOD

דרמת מתח עטורת כוכבים ומבוססת על סיפור אמיתי. בעקבות הפיגועים ב-11 בספטמבר, 2001, הנשיא מתכנן פלישה לעיראק בכדי לסלק את סדאם חוסיין מהשלטון. רק עיתון אחד קטן ונשכני, הולך נגד הזרם ויוצא נגד הממשל וכוונותיו. עורך העיתון והכתבים הבכירים נחושים בדעתם לעשות הכל כדי לעצור את המלחמה המיותרת. שחקנים: רוב ריינר, וודי הארלסון, טומי לי ג'ונס. במאי: רוב ריינר. ארה"ב, 2017.

החברים הסודיים של לואי | Luis And His Friends From Outer Space, ערוץ Yes VOD

לואי בן ה-12 מרגיש בודד. אין לו הרבה חברים, לאביו הפיזיקאי כמעט ואין זמן עבורו ומנהל בית הספר מתכוון להעבירו לפנימייה. אבל הכל משתנה, כששלושה יצורים שלומיאלים ושובבים נוחתים אצלו בשכונה והוא מחביא אותם בביתו. לואי מנסה לסייע לחייזרים להשלים את המשימה החשובה, בגללה הגיעו לכדור הארץ, והם מצדם, מנסים להחזיר לו טובה, בזכות יכולתם להפוך לכל אדם או חיה. המצב הופך להרפתקת טעויות משעשעת במיוחד וכולם לומדים על ערכה של חברות אמיתית ועל הכח של משפחה מלוכדת ואוהבת. דיבוב לעברית: איתי סלומון, נדב אסולין. גרמניה, 2018.

הנערה ברשת העכביש | The Girl In The Spider's Web, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 במרץ, 2019, בסלקום TV

קיילי אנתוני – תיק פתוח | The Case Of: Caylee Anthony, ערוץ Yes VOD

מעטים האירועים שגורמים ללב שלנו לעצור כמו רצח אכזרי של ילדה בת שנתיים, שהחשודה העיקרית היא אמא שלה, ובעיקר כשהחשודה – שכולם בטוחים שהיא אשמה – מזוכה מכל אשמה. בדצמבר 2011, נמצאה גופתה של קיילי אנתוני הקטנה ביער סמוך לביתה בתוך שקית זבל. קייסי אנתוני, אמה של קיילי שיקרה לחוקרי המשטרה ולבסוף הואשמה ברצח ילדתה. קייסי טענה לחפותה לכל אורך המשפט ולבסוף זוכתה מחמת הספק. זיכוייה יצר גל זעם ציבורי ודיון תקשורתי רחב. הסדרה בוחנת את התיק הסבוך בעזרת צוות מומחים לרפואה משפטית, בראשם התובע לשעבר של העיר ניו יורק וסוכן ה-FBI לשעבר, ג'ים קלמנט, והאנליסטית ההתהנהגותית לשעבר של הסקוטלנד יארד, לורה ריצ'ארדס.

16:15 לנצח אִת בִובי פִליי 13 | 13 Beat Bobby Flay, ערוץ Food Network

תחרות קִולינרית בִה שִני טִבחים מִוכשרים יִוצאיםִ לקרב בִישול אִפי, בִו הִמנצח יִתחרה מִול הִשףִ והמסעדן הִמפורסם בִובי פִליי. בִכל פִרק, הִמתמודדיםִ יצטרכו לִהרשים אִת הִשופטים הִאורחים עִם הִמנותִ שבישלו, וִהטבח הִטוב בִיותר יִזכה בִהזדמנותִ להתמודד מִול הִמאסטר, פִליי. כִדי לִאפשר קִרבִ הוגן נִגד הִשף הִמנוסה וִהמוצלח, הִמתחרה בִוחרִ איזה מִתכון עִל בִובי לִהכין, לִפני הִשופטים יִחליטו מִיִ ביניהם הִטבח הִטוב בִיותר. בִעונה זִו, בִובי עִומד בִפניִ אתגריים קִולינריים מִגוונים, כִמו כִריך פִירות יִם עִנקי,ִ רופה וִיאחה, טִארט שִוקולד וִלוקו מִוקו.

22:00 בוורלי הילס 90210 – העונה החדשה | BH90210, ערוץ Yes VOD

חברי הקאסט המקורי חוזרים לככב באירוע טלוויזיוני בן שישה פרקים המאחד את הקאסט המיתולוגי של הסדרה הקלאסית. החידוש כולל טוויסט: עם לא מעט הומור עצמי, שחקני הקאסט המקורי יגלמו את עצמם (או יותר נכון גירסאות מוגזמות שלהם) בעודם מנסים לארגן ולהפיק ריבוט של "בוורלי הילס 90210", שיחזיר אותם לימי התהילה. הסדרה המוקומנטרית צפויה לעורר זיכרונות, אנקדוטות ואפילו עקיצות קטנות, וחברי הקאסט אף מבטיחים התייחסות למותו המעציב של לוק פרי (דילן), שהיה אמור להתארח גם בסדרה ומת בטרם עת.

22:00 ליזי | Lizzie, ערוץ Hot Cinema4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 18 ביולי, 2019, בסלקום TV

22:40 דייטינג #ללא פילטר 2 | Dating #NoFilter 2, ערוץ !E

סדרת הדייטינג חוזרת למסך לעונה שנייה. בכל פרק, הקומיקאים יחלקו את נקודת המבט הכנה והייחודית שלהם על כל הרגעים הטובים, הרעים והמפתיעים, עם פרשנות שנונה ולא מצונזרת. לצוות המנצח של זאק, קלסי, נינה וקארה שהכרנו בעונה הראשונה, יצטרפו בעונה זו שני קומיקאים חדשים – סטיב פיורי ו-מונרו מרטין.

22:50 תעצבו לי חדר | Get a Room, ערוץ החיים הטובים

קרסון קרסלי ו-טום פילישה יוצאים למלחמה נגד האחידות והשעמום בתחום עיצוב הבתים באמריקה. בסדרה זו, טום לוקח את קרסון תחת חסותו כדי ללמד אותו על עיצוב פנים, תוך תיעול חוש האופנה המצויין של קרסון. הצמד המוכשר יצור עיצובים עוצרי נשימה ושווים לכל כיס עבור הלקוחות ברי המזל שלהם, תוך שימוש בכישורים הייחודיים שלהם.

הבמאי העירום | The Naked Director, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה יפנית. יפן, שנות השמונים. גבר נחוש בדעתו הפך כל מכשול להזדמנות. קראו לו טורו מוראנישי, והוא חולל מהפכה בתעשיה.

דולר | Dollar, נטפליקס | Netflix

סדרה בערבית. עוזרת אישית יפה בשם זיינה נאלצת לשתף פעולה עם טארק השחצן בניסיון למצוא שטר דולר חמקמק ששווה מיליון דולר.

המתנקשים | Wu Assassins, נטפליקס | Netflix

סדרת פעולה והרפתקאות. טבח צעיר מסן פרנסיסקו הוא הנצר האחרון לשושלת ארוכה של מנתקשים שנבחרו לשמור על כוחות הוו המסתוריים ולהבטיח שלא ייפלו לידיים הלא נכונות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן