Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 11 באוגוסט, 2019

כוכב נולד, אהבה, חוליו טורס: ספיישל סטנד אפ, וו-טאנג קלאן: על אנשים ומיקרופונים, בלו נוט: כל הג'אז הזה, להקת ברוס: אחרי שהצרחות פוסקות, דוראן דוראן: יש משהו שאתם חייבים לדעת, קייט נאש: להמעיט בערכה, הרעשנים 4, אליזבת, סלח לי אתה נושך את צווארי, סווייד רוצים את הכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוכב נולד | A Star Is Born, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

דרמה מוזיקלית רומנטית, עיבוד נוסף לסרט הידוע. זמר קאנטרי אלכוהוליסט מתאהב בזמרת ברים צעירה ומנסה לשכנע אותה לקפוץ למים העמוקים, ולפתח את קריירת השירה שלה. בעוד היא הופכת להיות כוכב נולד עם קריירה מצליחה, שלו דועכת, והשניים נאחזים לשמור על מערכת היחסים שלהם. משחק: בראדלי קופר, ליידי גאגא. בימוי: בראדלי קופר. ארה"ב, 2018.

אהבה | Amour, סלקום TV

זוכה פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר, המנצח הגדול של פסטיבל קאן. הסרט מביא את סיפורם של בני זוג צרפתיים, ג'ורג' ואן, מורים למוסיקה לשעבר, בשנות ה-80 לחייהם. בתם המוסיקאית גרה בחו"ל. יום אחד אן מקבלת התקף והחיבור של השניים לאהבה עומד במבחן. שחקנים: איזבל הופר, עמנואל ריבה, ז'אן לואי טרנטיניאן. במאי: מיכאל הנקה. צרפת, 127 דקות, 2012.

חוליו טורס: ספיישל סטנד אפ | My Favorite Shapes By Julio Torres, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

הקומיקאי חוליו טורז ("מפחידוס") מעלה ספיישל עבור HBO – תוכנית מולטימדיה בה הוא בוחן את הצורות החביבות עליו, הכוללות ריבוע העשוי מזכוכית, משולש, צורה אוולית שהיתה רוצה להיות עיגול, קקטוס בעל מודעות עצמית ושוקולד פררו רושה שחוליו מאוד אוהב כי היא שכחה את החצאית שלה בבית. החפצים מוצגים על מסוע תעשייתי וישמשו לסיפור סיפורים, אנקדוטות ובדיחות.

וו-טאנג קלאן: על אנשים ומיקרופונים | Wu-Tang Clan: Of Mics and Men, ערוץ Yes VOD

הרכב ההיפ הופ 'וו טאנג קלאן' נחשב לאחד מהגדולים בכל הזמנים. הוא נוצר לפני 25 שנה כשיתוף פעולה בין עשרה ראפרים שהתאספו יחדיו, עוד לפני שהיו כוכבים, מתוך רצון להקים 'הרכב-על' שיעזור להם בהמשך גם לקדם את קריירות הסולו. שיתוף הפעולה עבד מעל ומעבר למצופה וחבריו הצליחו לבנות לעצמם קריירות מצליחות לצד הופעות בהרכב. סדרת הדוקו-מיוזיק החדשה, בת 4 פרקים, שלוקחת את הצופים למסע בעקבות הקריירה הענפה של להקת ההיפ הופ ומשלבת ראיונות עם כל אחד מתשעת חבריה (שעדיין בחיים) לצד קטעי ארכיון שטרם נראו מהופעות ומאחורי הקלעים. בימוי: סשה ג'נקינס. ארבעה פרקים בני 60 דקות, ארה"ב, 2019.

בלו נוט: כל הג'אז הזה | It Must Schwing, ערוץ Yes VOD

סיפורה של חברת התקליטים האגדית – 'בלו נוט'. חברת התקליטים מניו יורק הוקמה ב-1939 על ידי אלפרד לאיון ו-פרנסיס וולף ('האריה והזאב'). ייחודה היה בהתמקדות הבלעדית שלה במוסיקת ג'אז אמריקנית, דבר שהיה פורץ דרך באותה תקופה. 'בלו נוט' גילתה והפיקה נבחרת מרשימה של כוכבי ג'אז בינלאומיים, בינהם – מיילס דייוויס, הרבי הנקוק, ג'ון קולטריין, סוני רולינס, ויין שורטר, תלוניוס מונק ו-קווינסי ג'ונס. בתקופה שבה מוזיקאים אפרו-אמריקניים בארצות הברית הופלו ונדחו, 'בלו נוט' כיבדה אותם כאמנים שווים. הם לא רק העריכו את הכישרונות שלהם, אלא גם סיפקו להם פלטפורמה להופעות, שהיתה מאד נחוצה להם באותה תקופה. בימוי: אריק פרידלר. 115 דקות, ארה"ב, 2018

להקת ברוס: אחרי שהצרחות פוסקות | Bros: After the Screaming Stops, ערוץ Yes VOD

פרס העריכה – BAFTA 2018. בשנות ה-80 להקת 'ברוס' נחשבה לאחת מלהקות הפופ הגדולות בעולם – למשך 15 דקות. האחים התאומים מאט גוס ו-לוק גוס והחבר שלהם קרייג לוגאן היו הלהקה הצעירה ביותר שמילאה את אצטדיון וומבלי ואלבומם 'Push' הגיע למקום הראשון במכירות בלמעלה מ-20 מדינות. אך למרבה הצער, הנפילה של הלהקה היתה מטאורית, בדיוק כמו עלייתה. הסרט מלווה את האחים למופע איחוד אחרי 28 שנים, שבהן בקושי דיברו אחד עם השני. האם יצליחו תוך 3 שבועות לשים את ההיסטוריה הקשה מאחוריהם ולהופיע כאחים בהופעה ענקית ב-O2 בלונדון? בימוי: ג'ו פרלמן, דיוויד סאוטר. 98 דקות, ארה"ב, 2018.

דוראן דוראן: יש משהו שאתם חייבים לדעת | Duran Duran: There’s Something You Should Know, ערוץ Yes VOD

הסרט מבית ה-BBC מביא גישה בלעדית ואינטימית אל חברי הלהקה הבלתי נשכחת 'דוראן דוראן' – ומשרטט בעזרתם את סיפור הקריירה הארוכה שלה שנמשכה ארבעה עשורים. חברי הלהקה מספרים בראיונות כנים על העליות והמורדות, על המתח היצירתי לצד הצורך בהרס העצמי, תוך שהם מציגים את הלהיטים המוכרים לצד שירים שטרם נשמעו. 60 דקות, אנגליה, 2019.

קייט נאש: להמעיט בערכה | Kate Nash: Underestimate the Girl, ערוץ Yes VOD

כבר בגיל 18 הגיעה קייט נאש לפסגת מוזיקת ​​הפופ הבריטית. הילדה שהגיעה ממשפחה ממעמד הפועלים בלונדון והחלה לעסוק במוזיקה לאחר ששברה את רגלה כשעבדה ב-'נאנדוס', זכתה באלבומי זהב, הגיעה לראש מצעד הסינגלים הבריטי ונהנתה מהצלחה מטאורית בסיבובי ההופעות שקיימה ברחבי העולם. כמה שנים לאחר מכן, היא מתמוטטת, המנהל שלה הונה אותה ותעשיית המוזיקה, שלא מוצאת לה יותר מקום בתפקיד 'נערת הפופ', זונחת אותה. נאש, שהגיעה מסביבה יציבה ותומכת, מחליטה לבנות את עצמה מחדש כאמנית וכיוצרת עם קול אותנטי משלה ולא כרכוש ממוסחר של תעשיית המוזיקה. ב-2017 היא גם מתחילה לשחק בסדרת הטלוויזיה של נטפליקס – GLOW. בימוי: אמי גולדסטיין. 89 דקות, ארה"ב, 2018.

10:25 הרעשנים 4 | 4 The Loud House, ערוץ ניקלודיאון

לינקולן הוא ילד בן 10 המתגורר בבית אחד עם עשרת אחיותיו: לורי הבכורה, יפהפייה איטית במקצת, לונה המתעתדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי העגמומית, לולה ולאנה, תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי, והתינוקת לילי. העלילה תעקוב אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית של נשים. ששת הפרקים הראשונים של העונה יעקבו אחרי חברתו של לינקולן, רוני אן, ומשפחתה המורחבת שיככבו בסדרת הספין אוף של הרעשנים, "הקסהגרנדס".

22:00 אליזבת | Elizabeth, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרה בשמונה פרקים, השופכת אור על המלכה אליזבת השנייה, השליטה המונרכית ששלטה בבריטניה לאורך התקופה הארוכה ביותר. במהלך שלטונה היא מינתה 14 ראשי ממשלה, מ-ווינסטון צ'רצ'יל ועד בוריס ג'ונסון, ופיקחה על השינויים הרבים שעברה האימפריה הבריטית. לאורך השנים עברה המלכה אליזבת השנייה תהפוכות משפחתיות, ניצחונות וטרגדיות אישיות, ונאלצה לבחור אין ספור פעמים בין משפחתה וקרוביה לבין חובותיה כמלכה. בסדרה, לאורך שמונה פרקים, מתראיינים ראשי ממשלת בריטניה לשעבר, אנשי חצר המלוכה, עובדי בית המלוכה ומספר חברים קרובים על מנת לצייר את דמותה של אליזבת – האישה, האמא והמלכה. בריטניה, 2018.

22:00 סלח לי, אתה נושך את צווארי | The Fearless Vampire Killers, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 08 באוגוסט, 2019, בערוץ Yes VOD 

22:00 סווייד: רוצים את הכל | Suede: The Insatiable Ones, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

להקת סווייד הוכתרה בשנות ה-90 כ'להקה החדשה הטובה ביותר בבריטניה' עוד בטרם שחררה אפילו אלבום בכורה אחד. עם צאת אלבום הבכורה – 'Suede', שנמכר בטירוף, כבר הפכו חברי הלהקה לאחד הגורמים הדומיננטים בבריט-פופ. הסרט על הלהקה הבלתי נשכחת מביא גישה נדירה אל חברי הלהקה מרגע עלייתה ועד תחייתה המחודשת. בעזרת ארכיונים מקוריים מחלק הסרט את סיפור הלהקה לחמישה פרקים, מביא את רגעי השיא לצד רגעי השפל, בודק מה הביא לפריצה הגדולה וסוקר את המאבק המתמשך של הכוחות הפנימיים בלהקה שרצו להתפצל, מאבק שרק מעטים האמינו שהלהקה תצליח לשרוד. הסרט מספר גם על ההצלחה הבינלאומית, על השימוש הכבד בסמים ועל התחייה האמנותית של הלהקה ב-2010, לאחר שכבר נראה היה שלא תחזור. בימוי: מייק כריסטי. 113 דקות, אנגליה, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן