Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 13 באוגוסט, 2019

הנערים, בלו נוט: כל הג'אז הזה, אדמה, פסיכו, קירי, לילה קשוח, אבירי הלילה 2, קאלום וון מוגר: בלתי שביר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הנערים | Our Boys, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot HBO 

קופרודוקציה של KI (קשת International) ו-HBO שיצרו חגי לוי, יוסי סידר ו-תאופיק אבו וא'יל, המבוססת על סיפור חטיפת שלושת הנערים בקיץ 2014, ורצח מוחמד אבו ח'דיר. בקיץ 2014, נחטפו ונרצחו שלושה נערים ישראלים על ידי תא לוחם של החמאס. ישראל כולה זועזעה והרוחות בה סערו. יומיים לאחר מכן נמצאה גופתו השרופה של נער פלסטיני ממזרח ירושלים ביער בחלק המערבי של העיר. בימים שבאו לאחר מכן, סוכן שב"כ מהיחידה לטרור יהודי חקר את הרצח בעוד הורי הנער החלו במסע ארוך ומענה למציאת צדק וניחומים. הסדרה צולמה בישראל ומבוססת על האירועים האמיתיים שהובילו למבצע 'צוק איתן' בעזה, עוקבת אחר חקירת רציחתו של אבו ח'דיר ומספרת את סיפורם של כל המעורבים, יהודים ומוסלמים, שחייהם השתנו בעקבות האירועים. בין השחקנים בסדרה גם מיכאל אלוני, אור בן מלך, נועה קולר, יעקב כהן, ליאור אשכנזי, שאדי מרעי, צחי גראד, יורם טולדנו, אלמה דישי, שלומי אלקבץ, ג'וני ערביד, רובא בלאל עספור, רם מצארוה ועוד.

22:00 בלו נוט: כל הג'אז הזה | It Must Schwing, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 11 באוגוסט, 2019, בערוץ Yes VOD 

22:00 אדמה | Land, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 08 באוגוסט, 2019, בערוץ Yes VOD 

22:00 פסיכו | Psycho, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

יצירת המופת שהשפיעה על דורות של יוצרים הייתה מועמדת לארבעה פרסי אוסקר והפכה סצנת מקלחת אחת למפורסמת בכל הזמנים. צעירה שנמלטת מהחוק מגיעה למלון דרכים נידח, המנוהל בידי בחור ביישן ואמו השתלטנית. שחקנים: אנתוני פרקינס, ג'נט לי. במאי: אלפרד היצ'קוק. ארה"ב, 1960.

23:00 קירי | Kiri, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

דרמה בריטית מצמררת שיצר ג'ק ת'ורן ("חסרי בושה", "סקינס"), בכיכובה של שרה לנקשייר ("עמק האושר"). הסדרה מתרחשת בבריסטול ומספרת על חטיפתה של קירי אקינדל, ילדה שחורה בת תשע. קירי חיה עם הוריה האומנים ג'ים ואליס, ובנם המתבגר סי, משפחה לבנה ממעמד הביניים שלקחה את קירי לאומנה בגיל ארבע וכעת הם עומדים לאמץ אותה. מרים גרייסון (לנקשייר) העובדת הסוציאלית שמלווה את קירי, אישה טובת לב ומבולגנת בגיל העמידה, לוקחת אותה לבקר את סבה הביולוגי טובי – זמן קצר לאחר שנתנאל, אביה סוחר הסמים האלים של קירי משתחרר מהכלא – ובמהלך הביקור קירי נעלמת. האשמה בטרגדיה נופלת על מרים וזעם ציבורי ותקשורתי גדול מופנה כלפיה.

לילה קשוח | Rough Night, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון 13 במאי, 2018, בסלקום TV

אבירי הלילה 2 | 2 Knightfall, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה הפעולה ההיסטורית. חמש עשרה שנים לאחר שמסעות הצלב מסתיימים במפלה, אביר ותיק הופך לאדון המקדש של המסדר שלו בפריז ומגלה סוד מזעזע.

קאלום וון מוגר: בלתי שביר | Calum on Moger: Unbroken, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי ספורטיבי. מאמן הכושר ופעמיים מר עולם, קאלום וון מוגר, מספר על נסיקתו לתהילה וניסיונו להשתקם מפציעה חמורה. 95 דקות, ארה"ב, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן