Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 14 באוגוסט, 2019

טרמיי, פוקימון 7, פתח את הפה, בלתי מוסבר עם וויליאם שאטנר, שמח בכלא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טרמיי | Treme, ערוץ Hot VOD

הסדרה מתרחשת בניו אורלינס של אחרי הוריקן קת'רינה. קבוצה של תושבים נאבקת לבנות מחדש את חייה מבלי להזניח את המוזיקה, התרבות והמסורת שהופכים את העיר – ואת האנשים בה – למיוחדים כל כך. בסדרה מככבים ג'ון גודמן, קאנדי אלכסנדר, רוב בראון ועוד שחקנים ומוזיקאים רבים נוספים.

09:45 פוקימון 7 | 7 Pokémon: Advanced Challenge, ערוץ הילדים לצופיי פרטנר TV, סלקום TV וערוץHot VOD)

בעונה השביעית, אש ממשיך במסעו במחוז הואן יחד עם שותפו האהוב, פיקאצ'ו. אליהם מצטרף חברם הוותיק, ברוק, וצמד האחים מיי ומקס, במטרה לגלות פוקימונים חדשים ולהגשמת חלומו של אש להפוך לפוקימון מאסטר.

22:00 פתח את הפה | Open Your Mouth, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

עומר, יזן ומוחמד, הם שלושה נערים בני 12 מהעיר לוד, הנמצאים בשנתם האחרונה בבית הספר היסודי, בשנה זו כל אחד מהם יעבור חוויה מטלטלת. עומר יתמודד עם מחלתו של אביו, מוחמד יעזוב את לוד ואת החברים שהוא כל כך אוהב ויזן יתמודד עם ההשלכות של התנהגותו האלימה. אלה, מורה למוזיקה שעלתה לארץ מברית המועצות לשעבר, פותחת מקהלה בבית ספרם ומזמינה אותם לסביבה פנטסטית ומוגנת, שתעמיד במבחן את המציאות שמחוץ לכתלי הכיתה ואת המסע האמיתי המתרחש בנפשותיהם של הילדים. בימוי: תמרה ממון. 58 דקות, ישראל, 2019.

23:15 בלתי מוסבר עם וויליאם שאטנר | The UnXplained With William Shatner, ערוץ ההיסטוריה

השחקן וויליאם שאטנר, המוכר בעיקר כקפטן קירק מ-"מסע בין כוכבים", מגיש ומפיק בפועל את הסדרה הבוחנת לעומק וחושפת את התעלומות והתופעות המוזרות ביותר שהתרחשו במהלך ההיסטוריה האנושית – החל מהימצאותם של מבנים מסתוריים בשלל פינות ברחבי העולם, דרך ערים עתיקות ומקוללות ועד לקיומם של ריטואלים ביזאריים, והיתקלויות של בני אדם עם עב"מים ויצורים מעולמות אחרים.

שמח בכלא | Happy Jail, נטפליקס | Netflix

סדרת פשע תיעודית. אסיר לשעבר מתמנה לעמוד בראש כלא בפיליפינים, שהתפרסם בעבר בעקבות סרטון ריקוד ויראלי בהשראת קליפ של מייקל ג'קסון. המינוי השנוי במחלוקת סופג ביקורת קשה. 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן