Skip to content

פרספקטיבה2: תמונות השבוע של צלמי "מגפון-ניוז"

צילומים נבחרים מאירועי השבוע החולף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילות אתר מגפון אינה ממומנת או נתמכת על-ידי גורם כלשהו. תוכנו של האתר נכתב ונערך על-ידי כותבים ועורכים בהתנדבות. חברי צוות המערכת תורמים ממרצם, מזמנם ומכשרונם ללא קבלת שכר או הטבות. חלקם משקיע משאבים וכסף על מנת לוודא שהאתר ימשיך לתפקד. המשמעות היא מגבלות טכניות, ולעיתים אלתור, על מנת לספק לכם הקוראים את המקסימום במסגרת תנאים מגבילים.

צלמי מגפון-ניוז מעבירים למערכת החדשות והאקטואליה צילומים מאירועים שונים. לעתים, האירועים מסוקרים והצילומים מתווספים לזווית המיוחדת של הסיקור. כך, לדוגמה, אנו גאים באופן בו סיקרנו, חרף המגבלות, את מחאת יוצאי אתיופיה – במלל ובתמונות. עם זאת, ישנם צילומים ראויים שלא נכנסו לסיקור חדשותי כלשהו. החלטנו על קיבוצם כאן.

***

יום שלישי 13.8.2019:
מחאה מול משרדי מבקר המדינה בתל אביב
צלמת: ציפי מנשה

אזרחים מודאגים, וגם פעילי המחנה הדמוקרטי, הגיעו למחות מול משרדי מבקר המדינה בתל אביב על רקע התבטאויותיו בתקופה האחרונה ומינוי החברים החדשים לועדת ההיתרים. המוטיב החוזר בשלטים – של האזרחים והפעילים גם יחד – הוא "סמרטוט רצפה". חלק מהמוחים מחזיקים בידיהם סמרטוטים. הם באו לומר "די לרמיסת שלטון החוק!". הציבור מצפה ממבקר המדינה לפעול בהתאם לתפקידו – להילחם בשחיתות, לבקר (ולא לחלק מחמאות), ולתת לוועדות לעשות את עבודתן ללא הטייה.

***

יום שלישי 13.8.2019:
מחאה נגד מבצע הגירוש של מהגרות עבודה ושל ילדיהן שנולדו בארץ
צלמת: ציפי מנשה

כמה מאות מטרים מהפגנת המחאה מול משרדי מבקר המדינה, התקיימה הפגנת מחאה נוספת.

ישראלים וישראליות, מהגרות עבודה וילדיהם מחו ביום שלישי אחר הצהריים מול משרדי הממשלה בתל אביב, נגד מבצע הגירוש שמתקיים בימים אלה. במסגרת המבצע מוחזרות לפיליפינים מהגרות עבודה שאינן מחזיקות באשרות שהייה מתאימות, לצד ילדיהן שנולדו בארץ. המפגינים והמפגינות קראו להקפאת הגירוש ולהסדרת מעמדם של מהגרות העבודה וילדיהם.


***

יום רביעי 14.8.2019:
אימוץ כלבים בצערי בעלי חיים רמת גן והסביבה
צלמת: יולה זובריצקי

ונסיים עם צילומי כלבים נטושים שממתינים לאימוץ.

במהלך חודש אוגוסט מתקיימים ימי אימוץ רבים ברחבי הארץ במטרה לאפשר לאוהבי בעלי חיים לאמץ כלבים נטושים, ולסייע לכלבים למצוא בית חם ואוהב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן