Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (13.8.19)

סלט פיקנטי עשוי מענפי הצבר - ותחליבי רחצה שמזכירים גלידות - הם בין המוצרים שניסינו הפעם. זה מה שיש לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סלט צבר פיקנטי של חוות צברי אורלי

אנחנו רגילים לאכול את הפרי של הצבר, אבל החווה הישראלית רוצה שנתרגל לאכול גם את הענפים שלו. לא באופן ישיר, כפי שהם, אלא אחרי עיבוד. המוצר החדש הוא דוגמה לכך: מדובר בצבר, הגדל בגידול אורגני, ובחווה מסבירים כי יש לו טעם ניטרלי של ירק. הסלט הזה מכיל 72% ענפי צבר ועם תוספות שונות יש לו טעם פיקנטי, שאי אפשר להשוות אותו לסלטים/ממרחים אחרים. המרקם, אגב, מזכיר חצילים בטחינה.

25 שקלים, להשיג ב-www.ocf.co.il.

צילום: שירה רז

תחליבי רחצה בניחוחות גלידה של כיף מבית קוסמופארם

ליין תחליבי הרחצה של המותג מיועד במכוון לצעירים, שלא לומר צעירות. הניחוחות תואמים לקיץ – סורבה מנגו, מסקרפונה פירות יער ומנטה קפואה, וגם אם הקשר בינם לבין הגלידות הללו אינו חד משמעי, עדיין מדובר בניחוחות פירותיים חביבים; ועל האריזה יש חתימה של הפרזנטורית, הזמרת והשחקנית נועה קירל. מלבד הגימיקים השיווקיים, מדובר בתחליבי רחצה שעושים את העבודה הבסיסית בהצלחה.

12.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

פינגווינים של השדה

קרחונים בטעמים שונים הוא מה  שמסתתר בתוך האריזה של המוצר הזה. כל מארז מכיל קרחונים בשלושה טעמים – תות, לימון ותפוז – וכולם אורגניים. כלומר, סוכר קנים אורגני, מיץ אורגני מרוכז ותמציות טעם טבעיות הם ברשימת הרכיבים. אהבנו את הבחירה בחומרי הגלם הללו, והתוצאה טובה יותר מהטראש המקובל בקטגוריה – טעמים ברורים, טבעיים יותר ופחות מתועשים.

0.9 שקלים למארז של עשר יחידות. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

צילום: הדס ניצן

EXTREME LOTION SPF 30 מסדרת EXTREME של AHAVA מעבדות ים המלח

המוצר החדש של החברה הוא למעשה תחליב לחות המיועד לשעות היום. יש לו מרקם קליל יחסית חרף העובדה כי הוא מכיל מסנני קרינה, והלחות שהוא מספק טובה לאורך שעות היום. אבל יש לכך הסתייגות: אם העור שלכם נוטה להיות יבש, במיוחד בעונת המזגנים בה אנו חיים, אתם תגלו כי בשלב מסוים במהלך היום יהיה לכם צורך בשכבה נוספת של התחליב, כדי להימנע מיובש של העור. הקרם מכיל מינרלים מים המלח בשילוב עם אצת דונליאלה סלינה, תמצית מוס איסלנדי, שמן סובין אורז, ותמצית תמרים, שילוב שמבטיח לא רק הוספת לחות אלא גם מיצוק העור והחלקת קמטים וקמטוטים. העור אכן הפך ליות קצת יותר מוצק, אך לא נראתה השפעה על הקמטוטים.

330 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ב-AHAVA , סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחנויות נבחרות, וב-www.ahava.co.il.

צילום: טל אזולאי

PEARL PEEL OFF MASK  של MAGIRAY

חברת הקוסמטיקה המקצועית השיקה מסכה מתקלפת לכל סוגי העור, במטרה לעזור בניקוי העור, תוך סילוק תאי עור מתים.  מי מעיין עין גדי, חומצה גליקולית, חומצה לקטית וסליצלית, תמצית מלפפון, שורש כורכום, ג'נקו בילובה, אבקת פנינים וכסף, הם בין הרכיבים של המסכה. הייבוש שלה ארך קצת יותר זמן ממה שהובטח (15-20 דקות לפי החברה), אך ההסרה שלה היתה קלה כמובטח. העור לאחר מכן אכן היה נקי וזוהר יותר.

25 שקלים ליחידה, 210 שקלים ל-10 יחידות. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן