Skip to content

חוסה פורסל רוקד פורסל במופע פלמנקו וירטואוזי

וירטואוז הפלמנקו חוסה פורסל מעלה לראשונה מופע סולו "פורסל" בסגנונו המיוחד ובאישיות האותנטית המרגשת שלו. 3-2 בספטמבר, 21:00; אולם סוזן דלל, תל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר 25 שנים של הופעות משותפות עם גדולי אמני הפלמנקו, מעלה חוסה פורסל מופע סולו במסגרת העונה הבינלאומית של מרכז סוזן דלל.

חוסה פורסל רוקד פורסל. מופע פלמנקו וירטואוזי בסוזן דלל. צילום: Beatrix Mezi Molnar

 בביקוריו הקודמים בישראל , הוכיח חוסה פורסל שהוא וירטואוז. מרגע שהוא מפליא ברקיעותיו המהירות והמדויקות, הקהל נופל לרגליו. הרקדנים שלו ניחנו ביכולות גבוהות משל עצמם ושלא כמו בלהקות מחול אחרות, מקבלים במה כמעט כמו המאסטרו עצמו.

עתה, במסגרת העונה הבינלאומית וחגיגות 30 של מרכז סוזן דלל הוא חוזר והפעם, לאחר 25 שנים של הופעות משותפות עם גדולי אמני הפלמנקו, הוא מעלה לראשונה את "פורסל" מופע סולו שלו אותו יבצע בעצמו בסגנון ובאישיות האותנטיים הידועים שלו. 

חוסה פורסט: סגנון אישי מיוחד ריקוד אישי ואנרגטי שגורמת לקהל לרעוד מרוב התרגשות צילום: photo by Jesus Vallinas

ב-"פורסל", הוא מעלה ביצוע חדש, מרגש ומאתגר, לאחר תהליך רב-שנים. כל השנים האלה לצד כוכבי הפלמנקו של העבר וההווה וכל עבודתו הובילו אותו לרגע זה . רצונו לדחוק את יכולותיו לקצה ולהשקיע את מיטב מאמציו הובילו אותו ליזום פרויקט החדש.

פורסל הנו רקדן פלמנקו מסור ואנרגטי וכוריאוגרף בעל משמעת מפותחת ביותר. נוכחותו על הבמה גורמת לקהל ברחבי העולם לרעוד מרוב התרגשות. האמנות שלו נוגעת באנשים, העוצמה שלו משדרת הקרבה וחן.

רקדן וירטואוזי. פורסל. צילום: Beatrix Mezi Molnar

פורסל רקד בבלט הלאומי של ספרד עד שייסד את הלהקתו בשנת 2000. לאחר שאחת מחברות ההפקה החשובות ביותר בארה"ב החתימה אותו, הוא הופיע ברחבי אמריקה והציג למעלה מ-50 הופעות. בימים אלה הוא מנהל את להקתו ומופיע מסביב לעולם.

המופע יתקיים פעמיים ב-3-2 בספטמבר, 21:00; אולם דלל.פורסל ישוחח עם הקהל לאחר המופע של ה- 2 בספטמבר .

Video: https://drive.google.com/file/d/1rRRNEBj1UvHHqgmrGIFjt4cAwN4L9IQx/view?usp=sharing

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן