Skip to content

מרצדס החלה בשיווק ה-GLE בישראל, המחיר החל מ 605 אלף שח.

דגם ה-GLE מושק בישראל עם 3 מנועים חדשים וחסכוניים בנפח משתנה של 2-3 ליטרים עם 4 עד 6 צילינדרים, הדור החדש יוצע בגרסאות עם 5 מושבים ו-7 מושבים. המחיר החל מ 605 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מרצדס החלה בשיווק ה-GLE החדש בישראל. הדור החדש של הרכב מציג מנועים חדשים ומתקדמים, לראשונה, עם אופציה ל-7 מקומות, מערכת MBUX משופרת, נהיגה סמי אוטונומית ומערכות בטיחות מתקדמות תוך הקפדה על תפיסת העיצוב החדשנית של הקונצרן ושלל אפשרויות לנהיגת שטח כביש.

מרצדס GLE החדשה ,המחיר החל מ 605 אלף שח (צילום: באדיבות היצרן)

דגם ה-GLE מושק בישראל עם 3 מנועים חדשים וחסכוניים בנפח משתנה (תלוי גרסה) של 2-3 ליטרים עם 4 עד 6 צילינדרים המשודכים לתיבת ההילוכים המתקדמת של מרצדס (G-TRONIC9) ומפיקים בין 245-367 כוחות סוס ותאוצה מאפס ל-100 ב-5.7 עד 7.2 שניות. לגרסה הבכירה ה-GLE450 מתווספת מערכת היברידית חשמלית 48v המעניקה תמיכה מוגברת למנוע באמצעות 22 כ"ס המופעלים במצב EQ Boost.

מלבד בידוד הרעשים המרשים, נוחות הנסיעה בכביש וממשק משתמש מתקדם, ה-GLE החדש מציע אופציה לנסיעה בשטח עם מצב נהיגה ייעודי לשטח הכולל DSR (בקרת ירידה במורד). מתלי האוויר האדפטיביים שמגיעים כסטנדרט ברמת הגימור הגבוהה מאפשרים להגביה את הרכב בעד 6 ס"מ. מערכת המתלים החדשה, ה-E-Active Body Control, תהיה זמינה כאופציה. המערכת הזו משפרת את נוחות הרכב באמצעות סריקת הכביש מלפנים וכמובן משפרת את יכולת השטח. במערכת זו ניתן לשלוט בכל מתלה בנפרד לטובת סיוע בשטח.

יכולת שטח משופרת (צילום:באדיבות היצרן)

בפן הנוחות והבידור ה-GLE החדש מציג הנדסת אנוש ועיצוב פנים מרשים שמציג קונספט חדש, ללא חופה ללוח השעונים ושני מסכי ענק, בגודל 12.3", אחד משמש כלוח השעונים והשני כמסך ה-MBUX. הרכב יגיע כסטנדרט עם מערכת ה- MBUX  המשופרת, עם שני צגי מגע בגודל של 12.3 אינץ', ניווט מקורי בשפה העברית, עברית מקורית ואופציה להתאמה אישית ושליטה מלאה ברכב באמצעות דיבור, ניווט בשילוב מציאות רבודה (כאופציה) ועוד.

הרכב מגיע עם שלל מערכות בטיחות וסיוע לנהג ובניהן: בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה מפני סטייה מנתיב עם פעולה אקטיבית למניעת סטייה, Driving Assistance package Plus, Active Distance Assist DISTRONIC, Active Braking Assist with Cross-Traffic Function, Active Steering Assist, PRE-SAFE® PLUS ועוד.  הדור החדש של ה-GLE גדל בממדים ביחס לקודמו, בסיס הגלגלים צמח ב-8 ס"מ (2,995 ס"מ) והאורך עלה ב-10.5 ס"מ (4,924) והרוחב ב-1.2 ס"מ. המידות החדשות של רכב ה-SUV מאפשרות למרווח רב יותר לנוסעים בשורה השנייה והשלישית.

שני מסכי תצוגה גדולים (צילום:באדיבות היצרן)

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל: "ה- GLE מאז ומתמיד היה דגם מוצלח ונהנה מביקוש רב כעת כשמגמת הצמיחה ברכבי ה- SUV  מתרחשת וניתנת אופציה ל-7 מקומות, אנחנו מאמינים שנצליח להוביל גם את הסגמנט הזה."

GLE350 d החל מ- 605,000 ₪. בתוספת אגרת רישוי בסך 4,712 ₪.

GLE450 החל מ- 729,900 ₪. בתוספת אגרת רישוי בסך 4,712 ₪.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן