Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (26.8.19)

יין לאוהבים, מארזי איפור לילדות ומגבונים לישבנים של הקטנים. כל מה שחדש ומה שיש לנו להגיד עליו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יין רוזה בציר 2018 מסדרת רכסים של יקב סגל

היין החדש עשוי מ-100% ענבי קברנה פרנק, והוא עבר תהליך תסיסה קצר יחסית, כנדרש בתהליך הייצור של יינות רוזה. התוצאה היא יין ארומטי ופירותי, וחדי החך עשויים לזהות בו ארומות וטעמים של פירות אדומים, בהם תותים ודובדבן אדום, עם הדרים ומלון. זה יין שיצא לקראת ט"ו באב, אבל אנחנו נשמח להנות ממנו גם בהמשך השנה.

79 שקלים. להשיג ברשתות שיווק ובנקודות מכירה.

צילום: יח"צ

לילי לח KIDS של לילי מבית קימברלי קלארק

במסגרת ההשקה מחדש של סדרת נייר הטואלט הלח, השיקה החברה את המוצר הזה, המיועד כאמור לילדים. יש תוספת אלוורה וניחוח פירותי לדפים הללו, ומרקם רך בדומה למה שאנו מורגלים בו מהמוצרים למבוגרים. הדפים, מדגישים בחברה, מתפרקים ומתכלים, והם מסייעים לניקוי יסודי באופן נעים יחסית.

3.3-8.9 שקלים ל-56 דפים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: לילי

מוצרי טיפוח לגברים של Old Spice

ניסיון נוסף של המותג בישראל, עם השקה של 11 מוצרים שונים בארבע קטגוריות – ספריי גוף, דאודורנט ספריי, דאודורנט סטיק וסבון גוף. אלה מגיעים במספר ניחוחות, בהם הניחוח החדש, קפטן. אנו ניסינו דאודורנט ספריי גוף וסבון גוף, המיועד גם לעור וגם לשיער. לשניהם יש ניחוח מוצלח, במיוחד זה עם ניחוח הקפטן, שאהבנו מאוד. בעוד שהסבון עושה עבודה בסיסית אך טובה בניקוי, הבעיה העיקרית היתה בדאודורנט – הוא מחזיק טוב לאורך היום, אם לא יוצאים הרבה מהמזגן; אם אתם מתכננים פעילות מאומצת, אתם עושיים לגלות שהוא אינו מהעמידים. לחורף זה טוב, לקיץ הישראלי זה לא מספיק.

19.9 שקלים ל-50-400 מ"ל, לפני מבצעים. להשיג בסופר פארם.

צילום: אבי דן

סבון בניחוח מנטה של DR. BRONNER’S

המוצר הזה אינו חדש, אך רק לאחרונה ניסינו אותו. מדובר בסבון אורגני המכיל בתוכו שמן מנטה, והוא מומלץ לשימוש בקיץ בשל האפקט המקרר שהוא מספק לעור, במיוחד באזורים המועדים להזעה. כמו כל סבוני המותג, הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד, תוך שימוש ברכיבים שיוצרי בהליכי סחר הוגן. ביניהם תמצאו שמן המפ, שמן חוחובה, שמן זית ושמן קוקוס. הסבון מגיע כסבון מוצק וסבון נוזלי – אנחנו השתמשנו בנוזלי, ונהנינו מהניקוי ומהקרירות.

21.9/46.9 שקלים ל-140 גרם/472 מ"ל. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

צילום: הדס ניצן.

מארזי ביוטי עם נסיכות דיסני של MARKWINS

המארזים של החברה האמריקאית מיועדים לשימוש לילדות מגיל שלוש ומעלה. בהתאם, הם מכילים מוצרים המבטיחים להיות מותאמים לעורן של ילדות קטנות. מה החידוש? מארזים שעליהם דמותן של שלוש נסיכות – בל, סינדרלה ואריאל. המארז של בל מכיל שלושה בקבוקי לק המעוצבים כלבבות, בגוונים של ורוד, סגול וצהוב; המארז של סינדרלה מכיל שלושה ליפגלוסים בגוונים של ורוד בייבי, ורוד סוכריה וסגלגל לילך; והמארז של אריאל משלב צללית עיניים באריזת צדף, ליפגלוס ורוד מנצנץ בשפופרת, ולק בבקבוק המעוצב בצורת לב. לילדות בגי להזה, זה בדיוק מה שהן ישמחו לקבל.

29 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, הפנינג, סופר פארם, המשביר לצרכן, הפירט האדום ורשת עידן 2000.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן