Skip to content

רשות השידור ללוד? ותשמעו, גם בבית"ר נותנים כדורים ותלונה למפק/דקל

  האם שחקני בית"ר ירושלים זקוקים לכדורים פסיכיאטריים? ומה עושים כשנורא רוצים ילד אבל אין בן זוג? ובשורה נפלאה לעובדי רשות השידור בתל אביב: אולי עוברים ללוד. וואו. יש! ובגלי צה"ל, כו-לם בעד אילנה דיין. כמה מפתיע. וגם קמפיין. כוכבים עם לק ורוד מאת אורה עריף כץ מכה מתחת לחגורה לאח הגדול: יש כדורים ויש […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

האם שחקני בית"ר ירושלים זקוקים לכדורים פסיכיאטריים? ומה עושים כשנורא רוצים ילד אבל אין בן זוג? ובשורה נפלאה לעובדי רשות השידור בתל אביב: אולי עוברים ללוד. וואו. יש! ובגלי צה"ל, כו-לם בעד אילנה דיין. כמה מפתיע. וגם קמפיין. כוכבים עם לק ורוד

מאת אורה עריף כץ

מכה מתחת לחגורה לאח הגדול: יש כדורים ויש כדורים

הכדורים שנותן מאמן בית"ר ירושלים לשחקני הקבוצה, אינם מאותו סוג כדורים שנותנים באח הגדול.  כך השיב המאמן החדש של בית"ר ירושלים כשהוצע לו ללכת לאח הגדול, לאחר שהוכיח כי הוא 'המבוגר האחראי' שהוביל את בית"ר לניצחון על מכבי פתח תקוה 3:2. כהן שוחח היום בתכנית רשת ב' "זה ברשת".

עופר שכטר עם לק ורוד

ילדי חוזה

האופציה היותר ויותר ריאלית להביא ילד לעולם גם את את/ה לא סטרייט או לא חי/ה בזוגיות, תורמת להקמת משפחות מסוג חדש, בהן שני אנשים חותמים על הסכם להולדת ילד משותף. מלי קמפנר יצרה סרט "ילדים תחת חוזה" שיוקרן ביום חמישי השבוע בשידורי רשת בערוץ  2 במסגרת רצועת הדוקו ריאליטי 'הסיפור'.

בסרט, נראים אנשים שבחרו אחד בשני למטרת הולדת ילד משותף. 'המתכון' החדש להורות מאומץ גם על ידי הרבה רווקים ורווקות שאינם הומוסקסואלים או לסביות, הבוחרים בהורות משותפת.  הילד הראשון שנולד בישראל "תחת חוזה" הוא בן 16.שרון כידון, מגישת הסרט, מלווה ילדים והורים 'חוזיים' ואת המעגל הקרוב להם.

איתי תורג'מן עם לק ורוד

כוכבים- בנים  עם לק ורוד

עופר שכטר, אושרי כהן, קובי פרג'  ואיתי תורג'מן יציגו לראווה את ציפורניהם הצבועות בלק ורוד,  במסגרת קמפיין של עמותת עתיד ורוד לקידום מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.

משרד הפרסום ראובני פרידן מארגן את מסע הפרסום, במהלכו יועברו הכספים שייאספו ממכירת הלקים  כתרומה לעמותת "עתיד ורוד".

עוד בשורה טובה לעובדי רשות השידור: עוברים ללוד (או לבת ים)

  פעמי רפורמה??? לוד ובת ים על הכוונת : חכו למתקפת עיתונאים. כך לפחות עולה מדיווח של רשות השידור על ניסיונות למצוא חלופות למתקני רשות השידור במתחם הקריה בתל אביב, אותו תיאלץ הרשות למכור. האם עובדי רשות השידור ינדדו מן הלב הפועם של תל אביב יחד עם העבודה? שאלה שאלתית.

 רשות השידור שנואשה ממציאת מנהל לערוץ 1, ממשיכה לקדם את אג'נדת הרפורמה שלה.  מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם מודיע כי הרשות מתקרבת בצעדי ענק ליישום הרפורמה ולכן הוא עורך פגישות עם עובדי הרשות, בהן הוא מדווח להם כי הסיכומים עם משרדי האוצר וראש הממשלה מעודדים, וכי במקביל מתנהלים תהליכי חקיקת חוק רשות השידור החדש.  משא ומתן מואץ לחתימת הסכם המימון ותהליך מכירת הנדל"ן של רשות השידור, ובמקביל, הכנת הפרוגראמה לקריה העתידית של רשות השידור בירושלים וב"מטרופולין", שימו לה למינוח, "תל-אביב".

ירון דקל, תלונה ראשונה?

עוד לפני שהחל לחמם את כיסא מפקד גל"צ, ציפתה לירון דקל על שולחנו תלונה של יו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת, פרופ' אלי פולק, על חוסר איזון בשידורים. הפעם, בנושא השנוי במחלוקת של משפט אילנה דיין וסרן ר', השופט סולברג 'המתנחל' שהפך לשופט בעליון  דקה אחרי שפסק נגד דיין, ולאחר שבית המשפט העליון ניכה אותה משורת האשמות, אך לא מכולן.

 התקשורת מיהרה להלל את פסק הדין של העליון, וכך עשו גם, בצוותא החמימה של  התכנית 'חקירה נגדית' באולפן גלי צה"ל בהגשת עו"ד דוד תדמור, הוא ואורחיו עו"ד גיורא ארדינסט, פרקליטה של דיין במשפט, ואלוף בן מ"הארץ", שכולם תמכו פה אחד בזיכויה. "לא נמצא זכר וביטוי לדברי התובע סרן  ר' או מי מנציגיו, לא כל שכן לקולות הציבוריים הלא מעטים, אשר הביעו התנגדות ואכזבה לתוצאות המשפט. מעבר לחוסר איזון חמור זה, ד"ר תדמור שגה בהתייחסותו לאחת הנקודות המרכזיות בפסק הדין של שופט העליון (אז המחוזי) נועם סולברג" כותב פולק ומפרט בנוגע לאי הדיוק של תדמור בציון גילה של הנערה הצעירה שנהרגה במקרה הנדון, שהייתה אז בת שלוש עשרה ועשרה חודשים וכן בהתעלמות מדברי סרן ר' באותו הקשר.  "מקרה זה מצטרף למקרים נוספים בתכנית זו, אשר מעלים שאלות על מידת מקצועיותה של התוכנית ועד כמה התוכניות משמשות למגיש התוכנית כ"שופר" להשמעת דעותיו" קובל פולק.

2 Comments

  1. הורות אחרת
    16 במרץ 2012 @ 14:18

    אחלה סרט!

  2. נועה
    16 במרץ 2012 @ 14:16

    אתר בייבי לי להורות משותפת עזר ותמך בסרט המצויין הזה. כל הכבוד להצלחתו!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן