Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 04 בספטמבר, 2019

ויניל, מהירות ורועשות 6, החיים הנסתרים של שייקה אופיר, קוד צבאי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ויניל | Vinyl, ערוץ Hot VOD 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 15 בפברואר, 2016, בשעה 22:00, בערוץ Yes Oh

21:00 מהירות ורועשות 6 | 6 Fast N’ Loud, ערוץ דיסקברי

צייד מכוניות ההוט-רוד ריצ'ארד רולינגס והצוות שלו במוסך ה'גאז מאנקי' שוברים את כל הכללים. באחד האתגרים הגדולים ביותר שלהם עד כה, הם לוקחים על עצמם פרויקט ענק מסחרר עבור תערוכת הרכב הגדולה ביותר בעולם, SEMA. יש להם חמישה חודשים ותקציב של 300,000 דולר כדי להפוך את הביואיק ריביירה שנת 1972 לחיה מוטורית. אבל, המשמעות של דדליין צפוף והיקפו הענק של הפרויקט, יחד עם פרויקטים נוספים שעדיין צריכים להתבצע, היא שהמאנקיז דוחקים את היכולות שלהם יותר מאי פעם.

21:00 החיים הנסתרים של שייקה אופיר | .Shai K, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסיפור שטרם סופר על אחד מגדולי השחקנים הישראלים בכל הזמנים – שייקה אופיר. אין ישראלי שלא מכיר את אופיר כבדרן, פנטומימאי או כוכב קולנוע ותיאטרון – אבל לא רבים באמת הכירו את האדם שמאחורי אלף הפרצופים. הסרט מביא את סיפורו המלא של האיש שרצה יותר מכל להצחיק ולהיות נאהב, ואף הצליח להגיע לפסגת עולם הבידור בישראל ומחוצה לה, אבל שילם מחיר אישי ומשפחתי כבד. במקביל לקריירה המזהירה של אופיר, הסרט מפנה לראשונה זרקור אל הנשים המשמעותיות ביותר בחייו, ומשרטט – באמצעותן ובאמצעות משתתפים נוספים וחומרי ארכיון שטרם נראו – דיוקן אישי ופסיכולוגי מפתיע של האיש שהפך לאיקון תרבות. בימוי, הפקה ותסריט: ארי דוידוביץ'. 110 דקות, ישראל, 2019.

22:00 קוד צבאי | The Code, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמה על המוחות המבריקים ביותר בצבא, שמתמודדים עם האתגרים המשפטיים הקשים ביותר שעומדים בפני כוחות ארצות הברית. בתפקידם כתובעים, סנגורים וחוקרים, החיילים האלו עובדים יחד ומשרתים את ארצם בנאמנות, לעיתים קרובות מניחים בצד את דעותיהם האישיות לטובת הצדק. הם עובדים במנהלת הפרקליט הכללי בקוונטיקו: קפטן ג'ון 'אייב' אברהם הוא תובע נחוש שבא ממסורת משפחתית ארוכה של נחתים ורואה בתפקידו שליחות חשובה. חברתו, קפטן מאיה דובינס היא סנגורית מובילה שלא מהססת אף פעם לצאת נגד חבריה אבל היא גם אשת צוות שתשתף פעולה, כל זמן שהמטרה היא להגיע לאמת. מייג'ור טריי פרי הוא מפקדו הרהוט והחכם של אייב מטעם התביעה, שחוקר חשודים בתקיפות אך בהוגנות וכמובן קומנדר גלן טרנבול (דיינה דלייני, "עקרות בית נואשות", "בגוף ההוכחה") אחת מהקצינות הבכירות ביותר במשרד הפרקליט הכללי, שדורשת מעצמה ומאנשיה מצוינות וחתירה לאמת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן