Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 09 בספטמבר, 2019

שיקגו Med, הרווקה 15, הפשע: ג'יפסי רוז, מטבחי הגיהנום 18, מלכת הדרום 4, רמאית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 שיקגו מד | Chicago Med, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD 


דרמת בית החולים של רשת NBC, נוצרה על ידי דיק וולף (יוצר המותג "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"), השניים עומדים גם מאחורי "שיקגו PD" ו-"שיקגו Fire". הסדרה השלישית שנוצרה כחלק ממותג 'שיקגו' עוקבת אחר הרופאים ואחיות העובדים בחדר מיון שבמרכז הרפואי גפני שבעיר שיקגו, ונאבקים להציל את חייהם של החולים והמאושפזים. כמיטב המסורת, פרקי קרוס-אובר בין הסדרות מביאים עמם שלל פרצופים מוכרים מסדרות מקבילות.

22:00 הרווקה 15 | The Bachelorette 15, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

האנה בראון תפסה את עינו של קולטון אנדרווד בשלב מוקדם של תוכנית "הרווק", כשהראתה לו ולכל אמריקה ממה עשויה 'האנה מאלבמה': נערת כפר מהנה ולא מתנצלת. לאחר שפגשה את משפחתו של קולטון בדנוור, האנה נשארה נדהמת ושבורת לב כשקולטון נפרד ממנה באופן בלתי צפוי עוד באותו ערב. החזרה הביתה אפשרה להאנה להרהר בחוויה, להחלים מהפרידה ולהגיע להבנה המשמעותית שיש לה צורך עז להיות נאהבת בצורה עמוקה ובלתי מתפשרת. כעת, עם תפיסה עצמית חדשה ומחוזקת ועם קסם דרומי, היא מוכנה יותר מתמיד למצוא את אהבת האמת שלה, בייחוד הודות לישירות של האנה, גישת הסקס פוזיטיב הלא מתחסדת שלה והסוף המפתיע.

22:00 הפשע: ג'יפסי רוז | The Act, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

אנתולוגיה חדשה מבית Hulu שמספרת סיפורי 'פשע אמיתי' מפחידים ומוזרים יותר משנוכל לדמיין. כל עונה תספר סיפור של פשע כה מוזר שקשה להאמין שהתרחש, אך הוא קרה באמת באחד האזורים הנידחים של אמריקה, מקומות בהם התושבים חשים לכודים ונואשים, ותחושות אלו מובילות אותם לבצע פשע יחיד במינו. העונה הראשונה מבוססת על מאמרו של מייקל דין משנת 2016, והיא עוסקת בסיפור חייהן של ג'יפסי-רוז ו-די-די בלנשארד שאף הפך לסדרת הדוקו המטלטלת "אמא נרצחה לי". בסדרה מככבות ג'ואי קינג ו-פטרישיה ארקט המועמדות לפרס האמי על תפקידיהן בסדרה.

22:15 מטבחי הגיהנום 18Hell's Kitchens 18, ערוץ האוכל

סדרת הריאליטי בכיכובו של השף גורדון רמזי שבה בעונה חדשה. גם הפעם ישמש רמזי מנחה ושף ראשי, לצד כריסטינה ווילסון ושופט מאסטר שף הבריטית ג'יימס פטרי, שיסייעו כסו-שפים הכחולים והאדומים. הזוכה בעונה זו יקבל את משרת השף הראשי במסעדת 'מטבחי הגיהנום' הראשונה של רמזי, השוכנת במלון היוקרה סיזרס פאלאס בלאס וגאס.

22:45 מלכת הדרום 4 | Queen of the South 4, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמת מתח המספרת את סיפורה העוצמתי של תרזה מנדוזה (אליס ברגה), אישה צעירה שנאלצת לברוח ממקסיקו ולחפש מקלט באמריקה, הקימה אימפריית סמים משל עצמה והפכה לאחת הנשים העשירות בעולם. היא למדה בדרך הקשה, שאינה יכולה לסמוך על איש פרט לעצמה, ושעליה להישאר תמיד צעד אחד לפני כולם, אם היא רוצה להישאר בחיים. וכשייאושה הפך לנחישות, החל מסעה להפוך ולהיות מלכת הדרום. ספוילר – בעונה החדשה תרזה מרחיבה את האימפריה שלה לחוף המזרחי ומשתלטת על חלק ממדינותיו, אבל כשאויבים חדשים מופיעים ואמון משפחתי מופר, תרזה נאלצת לקבל החלטות קשות שמטרידות מאוד את מנוחתה.

22:45 רמאית | Cheat, ערוץ Yes Edge + ערוץ Ye sVOD

מותחן פסיכולוגי מהיוצרים של "הנעדר". בלב הדרמה עומדת מערכת היחסים המסוכנת בין הפרופסורית באוניברסיטה ליאה (קת'רין קלי), והסטודנטית שלה רוז. מה שהחל כמקרה פשוט של הונאה אקדמית יוצא במהרה משליטה, מסתיים בתוצאות קטלניות ומפעיל רצף הרסני של אירועים שמאיימים להטביע את שתיהן כששתי נשים מבריקות במיוחד שאינן מוכנות לוותר ונאבקות אחת בשנייה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן