Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 10 בספטמבר, 2019

סיפורי ירח, מסמכי פנמה – ההדלפה הגדולה בהיסטוריה, השומרות, הצמד 3, 24 שעות לגיהנום ובחזרה 2, בית הטראסה: טוקיו 2019-2020, איוולין, ביל בר: נמר של נייר, הסנדק שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סיפורי ירח, ערוץ Hot VOD 

סיפור על צעצועים שמתעוררים לחיים בשעות הלילה. בכל לילה הילדה משכיבה את הבובות לישון ומשאירה להם חפץ מיוחד אחר, ומבקשת מגברת ירח לספר לה סיפור.

22:00 מסמכי פנמה – ההדלפה הגדולה בהיסטוריה | Panama Papers, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור הדלפת wמסמכי פנמה, שחשפו את שערוריית השחיתות הנרחבת ביותר בהיסטוריה. ב-2015 הדליף אלמוני 11.5 מיליון מסמכים חסויים של חברת עורכי הדין 'מוסאק-פונסקה' מפנמה. חברת עורכי הדין התמחתה ביצירת חברות Offshore (שמוקמות מחוץ למדינה בה חי הבעלים של החברה) על מנת להסתיר את הבעלים האמיתיים של נכסים ברחבי העולם דרך רישומם במקלטי מס שונים. המסמכים חשפו את פעולותיה ב-200,000 חברות לאורך 40 שנה וסיפקו מידע על העברות כספים חשודות בין חברות שונות, הונאות, העלמות מס, תשלומי שוחד לפקידי מדינה, הלבנות כספים, התערבויות בבחירות ואפילו רצח. בימוי: אלכס ווינטר. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 השומרות | The Guardians | Les Gardiennes, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 בספטמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 הצמד 3 | The Deuce 3, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 23:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע שנכתבה על ידי דיוויד סיימון ("הסמויה"). ספוילר – עונת הסיום מתארת את ימיו האחרונים של טיימס סקוור – המכונה ה-'דוס' – כמרכז תעשיית המין האמריקנית. העונה מתחילה בערב 1985, כשהילולות שנות השבעים נמצאות הרחק מאחור. השינוי נמצא מעבר לפינה – בזמן שטכנולוגיית הוידאו משתלטת על תעשיית הפורנו, נראה שהפיתוי לעבור לקליפורניה החמימה, השתלטות העירייה על עסקים המציעים סקס בתשלום והתפשטות מגיפת האיידס מסמנים את סופו של עידן.

22:15 גורדון רמזי 24 שעות לגיהנום וחזרה 2 | Gordon Ramsay's 24 Hours to Hell and Back 2, ערוץ האוכל

שף גורדון רמזי יוצא למסע דרכים בארצות הברית עם משאית ענק הנפתחת למטבח חדשני ומאובזר לעילא. משימתו היא למצוא מסעדות כושלות ולהעביר את הטבחים שלהם 'אימון מחדש' במטבח הנייד שלו. עם תום השיקום וריענון התפריט תיפתחנה המסעדות המחודשות לקהל הרחב, וכל זאת ב-24 שעות בלבד. בעונה זו ישוב רמזי לניו אורלינס וינסה להציל בית קפה כושל שבעליו נודע במשמעת הקלוקלת שהנחיל לעובדיו; יסייע לבית עסק משפחתי במיזורי, בו שלוש אחיות עם מזג רע מרחיקות את הקליינטורה; ויבצע, לראשונה אי פעם, השתלטות עוינת על בר קריוקי בלוס אנג'לס, שתכלול את גירוש הבעלים ממתחם העסק.

בית הטראסה: טוקיו 2019-2020 | Terrace House: Tokyo 2019-2020, נטפליקס | Netflix

ריאליטי יפני. שישה זרים חולקים בית מהמם בטוקיו ומחפשים אהבה. ללא תסריט, מה שיקרה בהמשך תלוי רק בהם.

איוולין | Evelyn, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. בצל ההתאבדות של אחיו, יוצאים במאי ומקורביו במסע אל הנופים עוצרי הנשימה של בריטניה. בדרך אך המנוחה וההשלמה, הרגליים והרגש יעבדו שעות נוספות.

ביל בר: נמר של נייר | Bill Burr: Paper Tiger, נטפליקס | Netflix


בספיישל סטנד-אפ נשכני שצולם בלונדון, ביל בר מוציא קיטור ומדבר על פוליטיקה של היעלבויות, גברים פמיניסטיים, ניכוס תרבותי, סקס עם רובוטים ועוד.

הסנדק שלנו | Our Godfather, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. ב-1986, טומסו בושטה היה למאפיונר הבכיר הראשון בהיסטוריה שהסכים להעיד נגד המאפיה – החלטה שגבתה ממנו וממשפחתו מחיר יקר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן