Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 11 בספטמבר, 2019

חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד, בטיפול, החבר דב, עבירות מין בצדק קר, 11/9 בתוך אייר פורס 1, תשוקת הניצים, 11 בספטמבר, הצד האפל של הזירה, בטי בניו יורק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד | Fantastic Beasts: The Crimes Of Grindelwald, סלקום TV + ערוץ Yes VOD 

סרט הרפתקאות, השני בסדרה המתרחשת בעולם הקסמים – שבעים שנה לפני שהארי פוטר הגיע להוגוורטס. מכשף אפל בורח מבית הכלא בניו יורק ופוצח בתכנית זדונית המאיימת על שלום העולם. קוסם צעיר נקרא לדגל כדי לסכל את מזימתו. משחק: אדי רדמיין, ג'וני דפ, עזרא מילר, ג'וד לאו, זואי קרביץ. בימוי: דייויד ייטס. ארה"ב, 2018.

בטיפול | In Treatment, ערוץ Hot HBO

העיבוד האמריקני הראשון לדרמה המקורית של HOT של חגי לוי ("הרומן" וכעת גם "הנערים"). גבריאל ביירן ("החשוד המיידי", "צומת מילר") נכנס לנעליו של אסי דיין ומגלם את הפסיכולוג ד"ר פול ווסטון, הנפגש בכל פרק עם מטופל אחר בקליניקה שלו. הטיפולים הקליניים, לצד חייו האישיים של פול, נחשפים בדרמה המינורית, בפורמט ייחודי שנמכר למדינות רבות בעולם ועובד בהצלחה לשפות שונות.

21:00 החבר דב | Comrade Dov, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

קומוניסט. עוכר ישראל. אשכנזי פריבילג. במשך 13 שנות כהונתו בכנסת, נדמה שהכל כבר נאמר על דב חנין. הבמאי ברק הימן התלווה במשך תקופה ארוכה לפרלמנטר המצטיין – שחוקק מעל 100 חוקים לטובת האזרח וזכה בתואר אביר איכות השלטון – ויצר סרט שמבקש לגעת בפצעים החשופים של ישראל בת זמננו: החל בפינוי של תושבי גבעת עמל, דרך ועדת הכספים בכנסת וכלה באירוע האלים באום אל-חיראן. 75 דקות, ישראל, 2019.

21:00 עבירות מין בצדק קר | Cold Justice: Sex Crimes, ערוץ CBS Reality

עונה מיוחדת של סדרת הדוקו פשע המתמקדת בעבירות מין, בה קייסי גארט ואלישיה חדורות מטרה בכדי להביא צדק לניצולים של תקיפה מינית. העונה הן נוסעות ברחבי ארצות הברית כדי לסייע לרשויות החוק המקומית לפתור מקרים ישנים שלא פוענחו מעולם.

21:50 11/9 בתוך איירפורס 1 | 9/11: Inside Air Force One, ערוץ ההיסטוריה

סרט תיעודי המרתק שמגולל את סיפור הטיסה עוצרת הנשימה בת תשע השעות של המטוס הנשיאותי 'אייר פורס 1', ב-11 בספטמבר 2001, מיד לאחר שנודע כי ארצות הברית ניצבת בפני מתקפת הטרור החמורה בתולדותיה. הסרט כולל ראיונות בלעדיים עם נשיא ארצות הברית: ג'ורג' וו. בוש, סגן הנשיא: דיק צ'ייני, ראש סגל הבית הלבן: אנדרו קארד, סוכני השירות החשאי האמריקני והטייס של 'אייר פורס 1'.

22:00 תשוקת הניצים Pasión de Gavilanes, ערוץ ויוה

אחת הטלנובלות האהובות בכל הזמנים. שלושה אחים רוצים לנקום את מותה הטראגי של קרובת משפחתם, אבל מתאהבים בבנות של האחראים למותה.

22:00 11 בספטמבר | Nine Eleven, ערוץ Yes4 + ערוץ Yes VOD

דרמה מותחת אודות סיפורם המרתק של חמישה אנשים המוצאים עצמם לכודים יחד במעלית בזמן התרסקות המטוסים לתוך מרכז הסחר העולמי בבוקר הדרמטי של ה-11 בספטמבר, 2001. משחק: צ'ארלי שין, ג'ינה גרשון, וופי גולדברג. בימוי: מרטין גיוגיו. ארה"ב, 2017.

22:50 הצד האפל של הזירה | The Dark Side of the Ring, ערוץ Vice

סדרת דוקו על עולם ההיאבקות המקצועית. היאבקות מקצועית היא הספורט היחיד בו הכוכבים שלו חיים בשני עולמות ומאזנים את ה'דמויות' שלהם עם החיים האמיתיים. מסכסוכים מאחורי הקלעים ועד מקרי מוות מסתוריים ורצח בלתי-פתור, סדרת הדוקו בוחנת את הצמתים המורכבים שבין פנטזיה ומציאות תוך חשיפת ההיסטוריה האפלה שלא סופרה על אחורי הקלעים של עולם ההאבקות.

בטי בניו יורק | Betty en NY, נטפליקס | Netflix

טלנובלה בספרדית. צעירה היספנית מנסה להשתלב בשוק האופנה בניו יורק, אבל האתגר הגדול באמת שעומד בפניה הוא למצוא אהבה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן