Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 12 בספטמבר, 2019

האלווין, מעודדות הזהב, השבועה, דלתות מסתובבות, שמונת השנואים, זאק ומירי עושים פורנו, אנגרי בירדס בלוז, בתים מדהימים על המים, פנים אל מול פנים: פבלו אסקובר, רפסודיה בוהמית, בצל אסון התאומים: תיכון סטייווסנט ב-11/9, מה קרה ב-11/9, רובין הוד, מקרוב: נפלאות המוח, אי מציאות, סאות'פארק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האלווין | Halloween, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן אימה. ארבעים שנה לאחר אירועי סרט האימה הקלאסי, בורח מהכלא הרוצח האכזרי מייקל מאיירס ויוצא לסגור חשבון עם הנערה שחמקה ממנו. אולם הפעם היא כבר מוכנה לקראתו, לקרב אחרון לחיים או למוות. משחק: ג'יימי לי קרטיס, דונלד פלזנס. בימוי: דייויד גורדון גרין. ארה"ב, 2018. 

רפסודיה בוהמית | Bohemian Rhapsody, ערוץ Yes VOD 

זוכה ארבעה פרסי אוסקר 2019. סיפורו המדהים של פרדי מרקורי, אחד מהמבצעים והזמרים הכי מוכשרים ואהובים בתולדות המוזיקה ובעולם כולו, מרגע הצטרפותו ללהקת קווין האגדית, דרך העזיבה המפתיעה ועד לאיחוד המרגש. משחק: רמי מלאק (זוכה פרס השחקן), לוסי בוינטוןמייק מאיירס. בימוי: בריאן סינגר. ארה"ב, 2018. 

מעודדות הזהב | Poms, סלקום TV

דרמה קומית. מרתה נכנסת לשנות הזהב שלה בלי יותר מידי תכניות לעתיד. היא מרגישה שהכל כבר מאחוריה, ומה שלפניה לא מזמין במיוחד. עם המחשבה הזו היא מוכרת את כל תכולת ביתה שבניו יורק ועוברת לסן ספרינגס שבג'ורג'יה – קהילת דיור יוקרתית לגיל השלישי. למרות מזג האוויר השמשי, המרחבים הפתוחים, המתקנים המפוארים והשכנים הידידותיים, מרתה לא מוצאת את עצמה במקום החדש, עד שיום אחד היא נתקלת במקרה במדי הנבחרת הישנים שלה מהתיכון, ועולה בראשה רעיון – להקים קבוצת מעודדות. שחקנים: דיאן קיטון, ג'קי וויבר, ריאה פרלמן. במאית: זארה הייס. 103 דקות, ארה"ב, 2019.

השבועה | The Oath, סלקום TV

קומדיה שחורה על משפחה המאבדת שליטה בגלל ויכוחים פוליטיים בחג ההודיה. שחקנים: ג'ון צ'ו, אייק ברינהולץ, נורה דאן. במאי: אייק ברינהולץ. 93 דקות, ארה"ב, 2018.

דלתות מסתובבות | Sliding Doors, סלקום TV

דרמה רומנטית. הלן פספסה את הרכבת וצריכה לקחת מונית. מה כבר יכול לקרות. באגדה הרומנטית הזו היא מקבלת את ההזדמנות להתפצל לשתי 'הלן' – אחת שפספסה את הרכבת והשנייה שהספיקה לעלות עליה. שחקנים: ג'ון האנה, גווינת' פאלטרו, ג'יין טריפלהורן. במאי: פיטר האוויט. 99 דקות, בריטניה, 1998.

שמונת השנואים | The Hateful Eight, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 בינואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

זאק ומירי עושים פורנו | Zack and Miri Make a Porno, סלקום TV

קומדיה רומנטית. חברי הילדות והשותפים לדירה זאק ומירי נמצאים בתקופה כלכלית לא פשוטה וניצבים מול הרים של חובות. כשמנתקים אותם מהחשמל והמים בדירה, הם מחליטים להפיק סרט פורנו כדי להרוויח קצת כסף מהיר, ומגייסים את כל חבריהם שיעזרו להם. השניים נשבעו שאם יעשו סקס זה לא יפגע בחברות שלהם. אבל כשהם מתחילים בצילומי סרט, מה שהחל בתור הצעה עסקית בין חברים הופך להרבה יותר. שחקנים: סת' רוגן, אליזבת' בנקס, טרייסי לורדס. במאי: קווין סמית'. 102 דקות, ארה"ב, 2008.

אנגרי בירדס בלוז | Angry Birds Blues, פרטנר TV

סדרת המשך לסרטי הלהיט של אנגרי בירדס. ג'ייק, ג'יי וג'ים, שלוש ציפורים כחולות עם רעיונות גדולים שיצליחו בענק או יביאו לכישלון מפואר. אבל לא משנה מה יקרה, השלישיה המשעשעת בעלת הנוצות הכחולות תמיד מסתדרת בסוף.

20:00 בתים מדהימים על המים | Amazing Water Homes, ערוץ Travel Channel

רבקה בודיג חוקרת נכסים מדהימים באזורי חוף, מפארק מים פרטי באוהיו, עד לספינת מגורים הכוללת את כל המותרות של אחוזה מבודדת. בעלי בתים אלו מטורפים על מים ומתכננים את בתיהם תוך מתן כבוד למים. ישנן בריכות המשתרעות בכל שטח בבית, אתר התבודדות שכולו נסוב סביב המים באריזונה, אקווריום למגורים בלונדון, ובסיס מרוחק של משמר החופים באמצע האוקיינוס האטלנטי.

21:00 פנים אל מול פנים: פבלו אסקובר | Facing Escobar, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

פבלו אמיליו אסקובר גוויריה בנה את אימפריית הקוקאין שלו על שוחד, גוויות ומונופול. זהו דיוקן משורטט בידי אנשים שסמכו ידם עליו ואלה שהתנגדו לו ונשארו בחיים כדי לספר את סיפוריהם.

22:00 בצל אסון התאומים: תיכון סטייווסנט ב-11/9 | Four Blocks from the Towers: Stuyvesant | In the Shadow of theTowers: Stuyvesant High On 9/11, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD + בשעה 22:30 בערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

בשעות בהן התחוללה המתקפה על מגדלי התאומים ב-11 בספטמבר, 2011, תלמידי התיכון המדעי היוקרתי 'סטייווסנט' במנהטן, הנמצא מרחק ארבעה בלוקים בלבד ממגדלי התאומים, בדיוק החלו את יום הלימודים. סרט הדוקו של HBO מביא עדויות מצמררות של שמונה סטודנטים, ממשפחות מהגרים, שהיו עדים למתקפה ומציג פרספקטיבה חדשה לאירועי אותו יום טראגי. הסרט משלב צילומי ארכיון אותנטיים מהאירוע לצד ראיונות עם הסטודנטים לשעבר, שמצאו עצמם במסע מפחיד בעודם בורחים ממקום האירוע. כעת, כאנשים בוגרים הם מספרים גם על השינוי שחל ביחס כלפי קהילות המהגרים בעקבות האסון ועל איך האירוע שינה את חייהם לתמיד. בימוי: אמי שץ. 32 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 מה קרה ב-11/9 | What Happened on September 11th, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + בשעה 22:35 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

סרט קצר המלווה קבוצת ילדים המסיירים במוזיאון שהוקם לזכר אסון התאומים ושומעים מניצולים על ההתרחשויות באותו יום טראגי, שאירעו עוד לפני שנולדו. לצד העדויות מסופרת ההיסטוריה של הקמת מגדלי התאומים בעזרת סרטי ארכיון מתקופות שונות. בימוי: אמי שץ. 29 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 רובין הוד | Robin Hood, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

עיבוד אקשן עדכני לסיפורו הידוע והאהוב של רובין הוד. לוחם מנוסה וחסר פחד מחליט ביחד עם חברו ומאמנו האישי, לגנוב כסף מהשריף המושחת של העיר, ולחלקו לעם. משחק: ג'יימי פוקס, טארון אג'רטון, ג'יימי דורנן. בימוי: אוטו בת'רסט. ארה"ב, 2018.

מקרוב: נפלאות המוח | The Mind, Explained, נטפליקס | Netflix

סדרת דוקו. האם תהיתם פעם מה מתחולל בתוך ראשכם? מחלומות עד הפרעות חרדה, בואו ללמוד מה קורה לנו במוח, בסדרה פוקחת עיניים.

אי מציאות | The I-Land, נטפליקס | Netflix

סדרת מתח. עשרה אנשים הושלכו יחד לאי והזיכרון שלהם נמחק. עכשיו הם נאלצים להילחם כדי לשרוד במציאות הקשה ובאי שבו הם לכודים.

סאות'פארק 15-21 | 15-21 South Park, נטפליקס | Netflix



עונות 15-21 בסדרה המונפשת למבוגרים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן