Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 18 בספטמבר, 2019

ברית אפלה, רומא, אוכל משפחתי – ראש בראש, שמיר בדרכו, החופשה האיטלקית של ג'ינו 6, סבסטיאן מניסקלקו: מה הבעיה של אנשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברית אפלה | El Pacto, סלקום TV 

מותחן אימה על אישה שתעשה הכל בכדי להציל את חיי הבת שלה. שחקנים: מיריאה אוריאול, בלן רואדה, דריו גרנדינטי. במאי: דיוויד ויקטורי. 106 דקות, ספרד, 2018.

רומא | Rome, ערוץ Hot VOD

שתי העונות של הדרמה ההיסטורית האפית, שהופקה בקו-פרודוקציה של רשת HBO וה-BBC. הסדרה, שזכתה בשבעה פרסי 'אמי' עוקבת אחר מאבקי השליטה האכזריים, האירועים ששינו את פני ההיסטוריה, התמוטטות הרפובליקה והולדתה של האימפריה הרומית בימי יוליוס קיסר. בסדרה מככבים קווין מק'קיד ("האנטומיה של גריי"), ריי סטיבנסון ("המלך ארת'ור") ו-קירן היינדס ("הארי פוטר ואוצרות המוות").

20:50 אוכל משפחתי – ראש בראש | Family Food Showdown, ערוץ Food Network

שתי משפחות אחת מול השניה בקרב האולטימטיבי של הפודיז. בכל פרק, המשפחות המבשלות הטובות ביותר – והתחרותיות ביותר – של אמריקה מתמודדות כדי לראות איזו עובדת הכי טוב בצוות ומרשימה הן את המנחה ואלרי ברטינלי והן את המומחים הקולינריים, עם המנות שלה. מצד אחר, כמו בכל משפחה, מתפרצים ריבים כשהלחץ עולה והמתחים במטבח מגיעים לשיאים עולמיים.

21:00 שמיר, בדרכו | Shamir, His Way, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מי היה באמת יצחק שמיר? ראש ממשלתה השביעי של מדינת ישראל היה אולי המסתורי והחידתי מכל האישים שהנהיגו את המדינה לפניו ואחריו. הסרט חוזר אל שמיר, ראש הממשלה הנשכח, ומגלה לצופה איש של קצוות והפכים: קנאי ופרגמאטי, סגפן ורומנטיקן, מרוחק וחשדן, אך נערץ על ידי אנשיו, מתוחכם ונאמן, ואיש צללים רב מעללים, ששמר בקנאות את סודות חייו שחרצו גורלות של רבים והשפיעו על המדינה לעשרות שנים. כמה מהסודות האלו נחשפים עתה לראשונה. בהשתתפות: אהוד אולמרט, אהוד ברק, יעקב פרי, שבתאי שביט, אפרים הלוי, רפי איתן ז"ל ובני משפחתו. יוצרים: יגאל לרנר ו-ארז פרידמן. ישראל, 2019.

22:00 החופשה האיטלקית של ג'ינו 66 Gino's Italian Escape, ערוץ הטיולים

השף ג'ינו דקמפו יוצא למסע בן 1,100 קילומטרים על קו החוף האדריאטי, החל מוונציה הקסומה שבצפון ודרך רכסי הרים מלכותיים, ערים היסטוריות ודרכים מרהיבות עם נוף אל מים צלולים כקריסטל. מסעותיו של דקמפו ישמשו לו השראה לבישול מנות אותן יחלוק עם האנשים שפגש בדרך.

סבסטיאן מניסקלקו: מה הבעיה של אנשים | Sebastian Maniscalco: What's Wrong with People, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ בספרדית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן