Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 22 בספטמבר, 2019

טקס האמי 2019, גדול מהחיים: הסיפור של קווין אוקווין, באהבה ססיל, איב סן-לורן: סלבריישן, אייר ג'ורדן 1: להסיר את החרם, מרילין מונרו: המכירה הפומבית של החיים, אריאן פיליפס: להלביש כוכבים, ארץ המוקשים, כבר מתגעגעת אליך, התכנית של ד"ר אוז 14, הלסטון, ליידי איב, התחייה: ארטואורול 5, אבסטרקט: אמנות העיצוב 2, הכוכב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גדול מהחיים: הסיפור של קווין אוקווין | Larger Than Life: The Kevyn Aucoin Story, ערוץ Yes VOD 

סיפור חייו של אמן האיפור האייקוני, קווין אוקווין, שהפך את המקצוע הפשוט ליצירת אמנות בולטת ומשפיעה. הבמאית ואמנית האיפור, טיפאני ברטוק, משרטטת דיוקן יפיפה ומעמיק של האדם שהקדיש את חייו להעלאת הביטחון העצמי והנוכחות של האחרים, הן כאמן והן כמנהיג של ה-LGBTQ. באמצעות צילומים אינטימיים וראיונות עם משפחתו של קווין וחבריו – הזמרת טורי איימוס, דוגמנית-העל כריסטי טרלינגטון, השחקנית והבמאית איזבלה רוסליני, ברוק שילדס, המעצב אייזק מזרחי, שר, קייט מוס ועוד, טווה ברטוק את מסע חייו של אוקווין מילדותו בעיירה קטנה בלואיזיאנה, דרך פריחתו בשנות ה-80 בניו יורק ועד סופו הטרגי. 104 דקות, ארה"ב, 2018.

באהבה, ססיל | Love, Cecil, ערוץ Yes VOD

ססיל ביטון נהג לומר על עצמו שיש לו מעט כישרון ושהוא מיוסר מרוב שאפתנות. היצירות המרהיבות שלו מספרות סיפור אחר לגמרי. ביטון – צייר, צלם, קולנוען, כותב מוכשר ומעצב תלבושות ותפאורה שאפילו זכה באוסקר (על "גברתי הנאווה") – היה בעל תאבון בלתי נדלה ליופי ויכולת בלתי נדלית לעבודה. כמי שלא ירש הון או תואר אצולה הוא נאלץ להתאמץ, אבל הצליח לכבוש את הבוהמה בלונדון ובניו יורק. צילומי האופנה והדיוקנאות שלו (החל במלכה וב-מרילין מונרו וכלה ב-דיוויד הוקני, טרומן קפוטה, מיק ג'אגר ו-גרטה גרבו) הפכו לצילומים אייקוניים. יומניו האינטימיים, קטעי וידיאו נדירים וראיונות עם ביטון ועם מקורביו, ביניהם המעצב מנולו בלאניק, צלם האופנה דיוויד ביילי, האמן דיוויד הוקני והעורך הבכיר של מגזין 'ווג' – האמיש בולס, משרטטים בפנינו דמות מורכבת של אדם, שנע כל העת בין הזוהר לכאב. בימוי: ליסה אימורדינו ורילנד. 100 דקות, ארה"ב, 2017.

איב סן-לורן: סלבריישן | Celebration, ערוץ Yes VOD

המעצב איב סן-לורן נחשב לאחרון מבין אמני ה'הוט קוטור' הגדולים של פריז. בשנת 2002 עוד הספיק להמם את עולם האופנה עם תצוגה אחרונה וחד פעמית שלו בה היתה עדות מרשימה למורשת שהותיר אחריו ב-40 שנות קריירה. בתצוגה הוצגו 300 עיצובים מכל הזמנים, שרבים מהם הפכו לקלסיקות בלתי נשכחות. הסרט הססגוני מביא, לראשונה, צילומים נדירים מתוך בית האופנה. סן לורן, עצמו, נראה בצילומים שברירי ולפעמים מרוחק. רוב הזמן נשאר מחוץ לתמונה, בעוד בן זוגו ושותפו העסקי, פייר ברז'ה, מנהל את התופרות החרוצות, את עיצוב הדגמים, את צילומי האופנה ופחות או יותר את כל הדברים האחרים המתרחשים בחלל העבודה. בימוי: אוליבר מירו. 73 דקות, צרפת, 2018.

אייר ג'ורדן 1: להסיר את החרם | Unbanned: The Legend of AJ1, ערוץ Yes VOD

ב-1984 גייסה 'השיקגו בולס' לשורותיה שחקן כדורסל צעיר וצנוע בשם מייקל ג'ורדן. באותה תקופה, המקום שלו בהיסטוריה של ה-NBA עדיין לא הובטח וג'ורדן עצמו העדיף דווקא את הנעליים של אדידס. אבל אז חברת נייקי החליטה להמר בגדול, להחתים אותו תמורת סכום אסטרונומי ולהשתמש בשמו בעיצוב נעלי הספורט האיקוניות החדשות שלה – ה'אייר ג'ורדן 1'. מיד עם צאת הנעלים לשוק, במקביל להצלחה האדירה של ג'ורדן בליגה, הפכו ג'ורדן והנעל שלו לאייקון הספורט מספר 1. הסרט החדש מביא את השתלשלות סיפורה של הנעל שמשגעת את העולם מאז ועד היום ואת ההשפעה האדירה שלה על האופנה, המוזיקה, הספורט, על השיווק בעזרת סלבס ואפילו על סוגיות פוליטיות. בימוי: דקסטון דבורי. 90 דקות, ארה"ב, 2018.

מרילין מונרו: המכירה הפומבית של החיים | Marilyn Monroe: Auction of a Lifetime, ערוץ Yes VOD

55 שנה לאחר מותה, מרלין מונרו עדיין נחשבת לאלילת המסך הלא-מושגת וסמל הסקס האולטימטיבי של הוליווד. בסרט מוצגים 100 פריטים מחייה – מהתלבושות המפוארות ביותר, דרך המתכונים שלה, יומניה, השירים הכתובים בכתב ידה וצילומים נדירים שאוחסנו למשך חצי מאה, מאז מותה. הסרט מביא את סיפורה של האייקון, שהיתה מקור לתשוקה עבור גברים ומקור השראה לנשים, בעזרת כל הפריטים המועמדים כעת למכירה פומבית שתימשך לאורך שלושה ימים, המכירה הגדולה ביותר שנעשתה אי-פעם לחפציה. בימוי: פטריק רימס. 48 דקות, בריטניה, 2017.

אריאן פיליפס: להלביש כוכבים | Arianne Phillips: Dressing the Part, ערוץ Yes VOD

הצצה אינטימית אל הקריירה הענפה של מעצבת התלבושות עטורת הפרסים והסטייליסטית הנודעת, אריאן פיליפס, שעיצבה, בין השאר, תלבושות לשני סרטי "קינגסמן", "יצורים ליליים" ו-"עורב", היתה מועמדת פעמיים לאוסקר על הסרטים "וואליס ואדוארד" ו-"הולך בדרכי", מעצבת תלבושות גם לקליפים ופרסומות, ומוכרת בעולם האופנה גם כסטייליסטית הצמודה של מדונה, שאחראית לעיצוב התלבושות ב-5 סיבובי ההופעות האחרונים של מלכת הפופ. בימוי: ג'רמי לנגמיד. 50 דקות, ארה"ב, 2018.

ארץ המוקשים | Land Of Mine | Under Sandet, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

כבר מתגעגעת אליך | Miss You Already, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 בנובמבר, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

03:00 טקס פרסי האמי ה-71 71st Primetime Emmy Awards, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

טקס האמי 2019 יתנהל הפעם ללא מנחה, יועבר בשידור ישיר מלוס אנג'לס.

17:15 התכנית של ד"ר אוז 14 The Dr. Oz Show 14, ערוץ הבריאות

עונה חדשה לתכנית של ד"ר מהמט אוז. בעונה זו יתארחו, ביו היתר, השחקנית דבי מזר, כוכבת הריאליטי לורן קונרד, השחקנית הולי רובינסון ושחקן הפוטבול רודני פיט ושחקנית הכדורעף גבריאל ריס.

22:00 הלסטון | Halston, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מעצב האופנה רוי הלסטון פרואיק נחשב לאגדה. את ההכרה הראשונה כמעצב קיבל בזכות הכובע הפחוס המפורסם שעיצב ל-ג'קי אונאסיס, אך עיקר תהילתו היתה בזכות עיצוב ה'Hot Pants' הפופולרים שלו, ששילבו בין נוחות לאלגנטיות. הלסטון, שנודע גם בזכות המסיבות הרועשות שארגן בביתו ברחוב 63 ובסטודיו 54 עם חבריו – אנדי וורהול ו-לייזה מינלי, הצליח לעצב קולקציות נוצצות ומינימליסטיות במחירים שווים לכל נפש והציגם כאופנה עילית. אך הכישרון הגדול נאלץ להתמודד גם עם החלטות עיסקיות לא קלות, שהשפיעו בסופו של דבר על קיומו של בית האופנה. הסרט מביא, בעזרת מקורביו – הדוגמנית והשחקנית מריסה ברנסון, השחקנית לייזה מינלי, הבמאי ג'ואל שומאכר, הדוגמנית קארן ביורסון ואחרים, את סיפור עלייתו ונפילתו של מעצב האופנה ואת השפעתו המכרעת על האופנה והתרבות האמריקאית של שנות ה-70 וה-80. בימוי: פרדריק צ'נג. 100 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 ליידי איב | The Lady Eve, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית שנונה, אחת הגדולות של הוליווד הקלאסית. נוכלת סקסית זוממת להפיל ברשתה מיליונר נאיבי ולגזול את כספו. התוכנית משתבשת כשגם היא מתאהבת בו. שחקנים: ברברה סטנוויק, הנרי פונדה, צ'רלס קובורן. בימוי: פרסטון סטרג'ס. ארה"ב, 1941.

התחייה: ארטואורול 5 | 5Resurrection: Ertugrul, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לדרמה התקופתית הטורקית. לוחם טורקי מהמאה ה-13 עושה מעשה טוב, ובלי שהתכוון גם מעמיד את השבט שלו בסכנה. בעקבות זאת הוא מסכים להילחם באויביו של הסולטן בתמורה לאדמה חדשה עבור השבט שלו.

אבסטרקט: אמנות העיצוב 2 | 2 Abstract: The Art of Design, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה של הסדרה המציצה אל תוך מוחותיהם של המעצבים החדשניים בעולם במגוון תחומים, חושפת כיצד העיצוב משפיע על כל היבטי החיים.

הכוכב | The Star , נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 22 בספטמבר, 2018, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן