Skip to content

מרצדס החלה בשיווק ה- C300e, המחיר החל מ 336 אלף שח

ה- C300e מצוידת במנוע חשמלי חזק יותר בעל 122 כ"ס, סוללה גדולה יותר, הטענה מהירה ,מערכות בטיחות מתקדמות ועיצוב עכשווי.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מרצדס החלה בשיווק הדור השני של ההיברידית הנטענת בישראל אשר יוצע תחילה בדגם ה-C300e. הדור החדש של ה-C-Class אשר מציג מנוע חשמלי פורץ דרך המשתלב עם מנוע הבנזין, תא נוסעים משודרג, מערכות נהיגה ובטיחות סמי אוטונומיות מהמתקדמות של החברה ומראה ספורטיבי עדכני.

מרצדס C300e, המחיר החל מ 336 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

הבשורה העיקרית של ה-C300e היא מנוע חשמלי מתקדם אשר מספק 122 כוחות סוס (גידול של יותר מ-40 כוחות סוס ביחס לדגם היוצא) המשתלב עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטר המפיק 211 כוחות סוס המשודכים לתיבת ההילוכים המתקדמת של מרצדס G-Tronic   ומאפשר זינוק מאפס ל-100 ב-5.4 שניות. ההספק המשולב עומד על 320 כ"ס והמומנט על 700 נ"מ (הגבוה בסגמנט, מומנט זהה לדגם ה-C63 S). מלבד זאת, הדור החדש מציג סוללה בעלת קיבולת גדולה יותר מפי 2 מהדגם היוצא עם טווח נסיעה חשמלי של 44 ק"מ.  מרצדס מאפשר הטענה מהירה מאוד מ-10%-100% בשעה וחצי (בהטענה בעמדה תומכת ב-7.2kW). היבואן כלמוביל יספק אחריות של 6 שנים לסוללה. בגזרת מערכות הבטיחות ה-C300e מציגה את דור הevo1 4.5 המוצע גם בדגמי ה- EQC וכוללת: בקרת שיוט אדפטיבית עם מגביל מהירות, שמירה אקטיבית על נתיב, התרעה על שטח מת עם פונקציית זיהוי תנועה חוצה מאחור, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי דו גלגלי והולכי רגל, מערכת PRE SAFE לזיהוי מצבי חירום והכנה לתאונה, PRE SAFE PLUS, בלימת חירום כאשר הנהג אינו מגיב, מערכת לסיוע בתמרון ועוד.  תא הנוסעים ב-C קלאס שודרג ומציג איכות חומרים מתקדמת בשילוב של הנדסת אנוש חכמה עם לוח מחוונים דיגיטלי וחדיש בגודל של 12.3 אינץ' (תלוי רמת גימור) הניתן לעיצוב אישי. לחצני מגע לשליטה מההגה, מסך תצוגה בגודל 10.25 אינץ' עבור מערכות הבידור של הרכב ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים.

הטענה מהירה מאד של הסוללה (צילום באדיבות היצרן)

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: "עד סוף 2020 נוביל את השוק עם המגוון הרחב ביותר של רכבי חשמל ופלאג אין בישראל. אנו מתכוננים לקראת השקת ה-EQC ודגמי ה-PIH בסגמנטים שונים אשר מייצגים את מהפכת ה-EQ במרצדס." פינטו הוסיף: "לאור פקודת המיסוי החדשה, בתחילת השנה הדגמים החשמליים צפויים להתייקר בכ-20% ולכן כדאי לנצל את הטבת המס הנוכחית לפני שהיא משתנה."  מחירו של דגם ה-C300e מתחיל ב-335,900 ₪.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן